Sunday 17 February 2008

Run, Fat Boy, Run

Μετά από το Hot Fuzz και το Shaun Of The Dead, μόλις είδα άλλη μια ταινία με τον Simon Pegg που μου αρέσει πολύ σαν ηθοποιός. Το Run, Fat Boy, Run δεν είναι παρωδία όπως οι άλλες δύο που ανέφερα, αλλά κανονική ταινία με ολοκληρωμένο σενάριο.

Λίγα λόγια για την υπόθεση: ο Denis (Simon Pegg) εγκαταλείπει την έγγυο κοπέλα του στα σκαλιά της εκκλησίας και το βάζει στα πόδια! Πέντε χρόνια μετά τον βρίσκουμε να μένει στο ισόγειο ενός σπιτιού με νοίκι, να δουλεύει ως σεκιουριτάς σε κατάστημα γυναικείων εσωρούχων και γενικώς να μεμψιμοιρεί. Έχει επαφή με τον πεντάχρονο γιό του, αλλά αντιλαμβάνεται πως θέλει να κερδίσει πάλι την καρδιά της Libby (Thandie Newton) μόνο όταν μπαίνει ο Whit (Hank Azaria) στην ζωή της.

[Παρένθεση: Όσην ώρα έβλεπα την ταινία είχα σκάσει! Αναρρωτιόμουν από που ξέρω τον ηθοποιό που υποδύεται τον Whit. Και σε κάποια στιγμή μου ήρθε! Είναι εκείνος που υποδυόταν τον επιστήμονα (David) που τα είχε με την Phoebe στις πρώτες σεζόν του Friends!! Χάρηκα που το θυμήθηκα πριν το δω στο imdb!]

Τότε βάζει στοίχημα με όλους τους γνωστούς τους - αλλά κυρίως με τον εαυτό του - για το αν θα μπορέσει να τερματίσει τον Μαραθώνιο. Η ταινία φυσικά είναι αγγλική και διαδραματίζεται στο Λονδίνο. Καθ'όλη την διάρκεια της βλέπουμε υπέροχα μέρη της βρετανικής πρωτεύουσας! Καταπράσινα πάρκα, την Tower Bridge, αγγλικές γειτονιές, το γνωστό κτίριο στην όχθη του Τάμεση σε σχήμα αυγού (το οποίο έχουμε δει και σε αρκετές άλλες ταινίες, όπως π.χ. το Match Point και το Basic Instict 2) και άλλα πολλά.

Η ταινία βλέπεται πολύ ευχάριστα και βγάζει γέλιο σε πολλά σημεία! Ο πρωταγωνιστής μου άρεσε πολύ στις παρωδίες, αλλά ήθελα πολύ να τον δω σε "κανονική" ταινία. Σίγουρα μου άρεσε εξίσου, αν όχι περισσότερο! Κατά την γνώμη μου είναι μετρ στην κωμωδία! Σας την προτείνω!

3 comments:

  1. Την έχω ήδη στα υπόψην λόγω του Simon Pegg που κι εμένα μου αρέσει πολύ :-)

    Το κτήριο σε σχήμα αυγού είναι το Δημαρχείο του Λονδίνου.

    ReplyDelete
  2. Σίγουρα θα σου αρέσει Σοφία, να την δεις!

    Τώρα μόλις ξαναμπήκα στο imdb και παρατήρησα πως το σενάριο το έχει γράψει ο Pegg μαζί με έναν άλλο, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως την έχει σκηνοθετήσει ο David Schwimmer, o Ross από τα Friends! Τυχαίο; Χεχε! Εντυπωσιάστηκα γιατί η σκηνοθεσία ήταν πολύ ωραία!

    ReplyDelete
  3. Με έπεισες! :) Θα τη δω με την πρώτη ευκαιρία. Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete