Wednesday 20 February 2008

Prison Break - S03E13 - The Art Of The Deal

Το τελευταίο επεισόδιο του Prison Break ήταν κατά την γνώμη μου το καλύτερο της τρίτης σεζόν. Όπως έχω ξαναπεί και στο παρελθόν πιστεύω πως οι δύο πρώτες σεζόν ήταν οι καλύτερες και πως έπρεπε να λήξει η σειρά στην δεύτερη σεζόν γιατί έχει λίγο-πολύ κουράσει. Το επεισόδιο αυτό όμως δίνει μια ώθηση στην σειρά και "σπρώχνει" την εξέλιξη σε άλλο επίπεδο πλέον. Ο Mike θέλει πάσει θυσία να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο της Sara.

Κατά την γνώμη μου δυνατότερο σημείο του επεισοδίου ήταν και το φινάλε του, που το τραγούδι που ακούγεται δίνει μια δραματική υπόσταση και δημιουργεί ένα κλίμα αγωνίας για την συνέχεια. Θα συνεχίσει ο Μichael μόνος του ή τελευταία στιγμή θα τον βοηθήσει και ο Linc;

Για την ιστορία το συγκεκριμένο τραγούδι ακουγόταν και στην ταινία Mulholland Drive και είναι το: Rebekah Del Rio - Llorando (Crying).

Ορίστε και το βιντεάκι-απόσπασμα από το Mulholland Drive:



ΥΓ. Γνωρίζει κανείς πότε θα συνεχίσει η σειρά;

12 comments:

  1. Πέθανε η Sara; Πάει, την παρατάω τη σειρά...

    Λοιπόν, δεν θυμάμαι αν στο είπα, είδα την πρώτη σεζόν του Prison Break και μου άρεσε, αν και τη βρήκα αρκετά κουραστική. Δεν έχω προχωρήσει στη δεύτερη σεζόν ακόμα, αλλά τώρα που ξέρω ότι ο Michael μένει μαγκούφης, μάλλον δεν αξίζει!

    ReplyDelete
  2. Πέθανε, πέθανε (τι μένεις κι εσύ τόσο πίσω και μετά διαβάζεις τέτοια posts;).

    Αν βρήκες κουραστική την 1η σεζόν, καλύτερα μην πας στη 2η...

    Το επεισόδιο ήταν καλούτσικο. Τώρα ο Michael θα το παίξει μοναχικός κυνηγός κεφαλών έτοιμος για όλα; :)
    Τελικά ο Τζέιμς τι ρόλο παίζει; Είναι χωμένος μέσα στην εταιρεία και τόσο καιρό μας το έπαιζε θύμα;

    ReplyDelete
  3. Δίκιο έχει ο Γκρινιάρης βρε Σοφία! Δεν διαβάζεις τέτοια ποστ την στιγμή που δεν έχεις δει μια ολόκληρη σεζόν ακόμα! Περίεργο μου φαίνεται πάντως που σου φαίνεται αργή η σειρά! Για μένα οι δύο πρώτες σεζόν είχαν πολύ ωραία ατμόσφαιρα και αγωνία. Για να πω την αλήθεια πριν αρχίσω να παρακολουθώ την σειρά δεν ήθελα με τίποτα να την δω γιατί δεν τρελαίνομαι για ιστορίες μέσα σε φυλακές και πίστευα πως θα είναι πολύ βίαιη. Το πρώτο επεισόδιο το είδα λίγο αγγαρεία. Από το δεύτερο και μετά όμως κόλλησα τρελλά!

    Γκρινιάρη, εγώ πιστεύω πως δεν θα τον αφήσει έτσι ο αδελφός του, θα τον βοηθήσει κάποια στιγμή.
    Αυτό που μου φάνηκε περίεργο στο επεισόδιο είναι η σκηνή μετά από το μουσείο. Ο Linc έκανε τα πάντα για να σώσει τον γιό του και μετά τον άφησε και έφυγε για να ξαναβρεθούν μετά στο νοσοκομείο.
    Όσο για τον Wistler θέλω και εγώ να δω επιτέλους τι ρόλο βαράει. Για τον Mahone τι έχεις να πεις; Τους "παίζει"; Θα τους καταστρέψει εκ των έσω όπως τον κατέστρεψαν και αυτοί;

    ReplyDelete
  4. Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο!Ειδα χθες το τελευταιο επεισοδιο και μ αρεσε παρα παρα πολυ.Απο την αρχη μεχρι το τελος,και ειδικα το τελος του!Απο τα καλυτερα επεισοδια του prison break,αν και συνεχιζω να θεωρω την πρωτη φοβερη και αξεπεραστη σαιζον!
    Το καλο ειναι οτι με το συγκεκριμενο επεισοδιο μου τραβηξε ξανα το ενδιαφερον και αν και ειμαι αρνητικη σε μια 4η σαιζον,με τοσα ζητηματα ανοιχτα,ανυπομονω!Το μονο που ελπιζω ειναι να μην κανει κοιλια και η 4η.
    Οσο για το ποτε θα συνεχιστει,εχω διαβασει πως ισως να μη συνεχιστει καθολου,κατι το οποιο δεν πολυπιστευω,και οτι αν συνεχιστει θα παει για 4η σαιζον,κανονικα με 22 επεισοδια.Για το ποτε θα ξεκινησει και γενικοτερα το μελλον της σειρας,ειναι αγνωστο.

    ReplyDelete
  5. Οσο για τη σκηνη μετα το μουσειο,που ανεφερες,ο Linc δεν μπορουσε να μεινει αναμεσα σε τοσους αστυνομικους,γιατι αν τον αναγνωριζαν θα εμπαινε παλι φυλακη.Οποτε αναγκαστικα επρεπε να κρυφτει,γι αυτο και ξανασυναντηθηκαν κρυφα στο νοσοκομειο.

    ReplyDelete
  6. Ναι το ξέρω, απλά ήταν περίεργο που άφησε τον LJ μόνο του, αφού και εκείνος κινδύνευε να τον ξαναπιάσουν οι κακοί. Anyway! :)

    ReplyDelete
  7. einai ligo psilokourastiko to prison break.gia na apei o hrwas apo edw ekei kanei olokliri mera!!

    ReplyDelete
  8. Βρε Δανάη, μ' αυτό το σκεπτικό θα πρέπει τα μισά σου ποστ να τα αγνοώ, μήπως και έχουν σπόιλερ! Άσε που έχω δει μια ολόκληρη σεζόν (μου έβγαλε την ψυχή, αλλά την είδα).

    Τεσπάν... το σκεφτόμουν αν αξίζει να δω την δεύτερη ή όχι, και μάλλον με πείσατε ότι όχι, οπότε από εδώ και στο εξής αποκαλύψτε ό,τι θέλετε :-)

    ReplyDelete
  9. Κοίτα γούστα είναι αυτά! Εγώ δεν το μετάνιωσα στιγμή που είδα και την δεύτερη σεζόν. Πίστευα πως μετά την απόδραση δεν θα μένει να δούμε τίποτα άλλο, αλλα η δεύτερη σεζόν έχει όλο το κυνηγητό και προσωπικά μου άρεσε εξίσου με την πρώτη. Η τρίτη ωστόσο δεν μπορώ να πω πως μας κράτησε στους ίδιους ρυθμούς. Αν σου άρεσε έστω και λίγο η πρώτη εγώ θα σε συμβούλευα να δεις και την δεύτερη και ως εκεί. Αν πάλι δεν βρήκες κανένα ενδιαφέρον τότε ΟΚ μην την δεις! :)

    ReplyDelete
  10. Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο εξωπραγματικά αυτά που συμβαίνουν στον Prison Break, αλλά θα έλεγα ότι ακόμη παρακολουθείται άνετα, (αν και τα πρώτα επεισόδια τα έβλεπα με μεγαλύτερο φανατισμό).

    ReplyDelete
  11. ΕΡΩΤΗΣΗ

    ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η S4?
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ 17/9/2008...
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ?

    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 10-12 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΕΛΙΩΣΕ Η S3 ΚΑΙ Μ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ReplyDelete
  12. Κάτι ακούγεται ότι -μιας και έληξε η απεργία των σεναριογράφων- θα γυρίστουν τα υπόλοιπα επισόδεια του τρίτου κύκλου, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή, αν ευσταθεί η πληροφορία, να περιμένουμε νέα επισόδεια του 3ου κύκλου μέσα στον Απρίλιο.

    ReplyDelete