Wednesday 27 February 2008

Πλατεία Αριστοτέλους με διακόσμηση Καρναβαλιού! (Μέρος 2ο)

Χθες έτυχε να ξαναβρεθώ στο κέντρο και είδα πως είχαν συμπληρωθεί κι άλλες αποκριάτικες φιγούρες στην πλατεία Αριστοτέλους! Το καλύτερό μου! Έβγαλα την μηχανή και άρχισα να τις απαθανατίζω. Τις φωτογραφίες από τις υπόλοιπες φιγούρες μπορείτε να τις δείτε στο πρώτο μέρος.

Αυτήν την φορά είχε αρχίσει και το στήσιμο της σκηνής - όπου θα εμφανιστούν την Τσικνοπέμπτη (δηλαδή αύριο) τα εξής ονόματα: Emigre, Μανώλης Ρασούλης, Μπλε, Ahora Asi - μόνο που μου φάνηκε υπερβολικά χαμηλή. Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να δείτε εδώ.








Η πρώτη με τον κύκλωπα μου άρεσε ιδιαίτερα για αυτό την έβαλα και δύο φορές από ελάχιστα διαφορετική οπτική γωνία! Τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών που είναι πεταχτούλικα πως σας φαίνονται; Πολύ πλάκα δεν έχει;; :-)


Επίσης η τελευταία μου αρέσει πολύ, που είναι ένα γενικό πλάνο της πλατείας, όσο γενικό μπορεί να είναι με την μηχανούλα μου! Καλώ όποιον/-α μένει σε πόλη που διοργανώνει καρναβάλι να μας δείξει και αυτός/-ή τον στολισμό της πόλης του! Εύχομαι να το διασκεδάσετε!

5 comments:

  1. Όμορφα! Πετυχημένες οι φιγούρες!

    Από εμάς εδώ μην περιμένεις αφιερώματα. Το Halloween ήταν πριν μήνες!

    ReplyDelete
  2. Καλή περίοδος για βόλτα με τέτοιο στολισμό! Αν έχει και ανάλογες εκδηλώσεις θα περάστε καλά!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραίες όλες και ειδικά η τελευταία!

    Θα πας αύριο στις εκδηλώσεις; Περιμένουμε ανταπόκριση :-)

    ReplyDelete
  4. Προς το παρόν δεν είναι στα σχέδια να πάω. Αύριο δουλεύω και ως αργά και τις τελευταίες μέρες έχω κουραστεί αρκετά, οπότε δεν το βλέπω. Αν τώρα αλλάξει κάτι, σίγουρα θα το μάθετε! :)

    ReplyDelete
  5. Ήξερα πως θα είχες τις φωτογραφίες!! Δανάη σταθερή αξία!!

    ReplyDelete