Tuesday 19 February 2008

Πλατεία Αριστοτέλους με διακόσμηση Καρναβαλιού!

Σήμερα το απόγευμα κατεβήκαμε στο κέντρο για μια δουλίτσα. Από το μεσημέρι είχε πολύ γλυκό καιρό, ανέβηκε η θερμοκρασία και είχε ζεστούλα και είπαμε να το εκμεταλλευτούμε. Η δουλίτσα μας τελείωσε γρήγορα, οπότε κάναμε μια βόλτα στην αγορά, μετά καθήσαμε και φάγαμε την γνωστή τεράστια βάφλα στο "Πλατεία" (θα ακολουθήσει σχετικό ποστ) και στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε σιγά σιγά προς το τέρμα των λεωφορείων στην Πλατεία Ελευθερίας. Με το που μπήκαμε όμως στην Πλατεία Αριστοτέλους μας περίμενε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Ήταν στολισμένη για τα Καρναβάλια! Δεν θυμάμαι ποτέ να έχω δει την Πλατεία Αριστοτέλους τόσο στολισμένη (από την παραλία ως την Εγνατία, μέχρι εκεί που έφτανε το μάτι σου) για τις Απόκριες και το χάρηκα ιδιαίτερα! Ευτυχώς φεύγοντας από το σπίτι είδα την φωτογραφική μου πάνω στο τραπέζι και την έβαλα στην τσάντα μου "μπας και βρω κάτι αξιόλογο να φωτογραφίσω"! Μου φαίνεται πρέπει να την έχω διαρκώς μαζί μου, γιατί δεν ξέρεις τι μπορείς να συναντήσεις ανά πάσα στιγμή!

Απολαύστε τις φωτογραφίες:









Οι φιγούρες έχουν αρκετή πλάκα. Ελπίζω να βρεθώ και μέρα να τις τραβήξω. Α επίσης είδα αφίσες για κάποια events στην Πλατεία Αριστοτέλους την Τσικνοπέμπτη που πέφτει 28 Φεβρουαρίου. Το μόνο όνομα που συγκράτησα ήταν οι Μπλε.

Καλές Απόκριες σε όλους και όλες! Ντύνεστε γενικώς; Θα ντυθείτε φέτος; Σας αρέσουν τα καρναβάλια ή πιστεύετε πως είναι μόνο για τα παιδιά;

Εγώ έχω να ντυθώ από πρόπερσι που πήγα πρώτη φορά στο Καρναβάλι της Ξάνθης και μου άρεσε πολύ η παρέλαση,αλλά όχι αυτό που την ακολουθούσε μετά το πέρας της... δηλαδή μια πόλη θεοβρώμικη με μπουκάλια και χαρτιά πεταμένα παντού, τα πεζοδρόμια να κολλάνε, και μεθυσμένους μασκαράδες και όχι μόνο σε όλους τους δρόμους! Το θεωρώ εντελώς χαζό να πρέπει να πίνεις για να έρθεις στο κέφι!

Θα ήταν πολύ ωραίο να καθιέρωνε και ο Δήμος Θεσσαλονίκης ένα οργανωμένο καρναβάλι με παρέλαση, αρκεί φυσικά να μην γίνεται αυτό το πράγμα!

4 comments:

  1. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες Δανάη! Ευτυχώς που είχες μαζί τη μηχανή :-)

    Μου αρέσουν πολύ οι απόκριες, αλλά εδώ δεν έχουμε, οπότε και να θέλω δεν μπορώ να γιορτάσω. Πάντως δε νομίζω ότι μπορείς να αποφύγεις τα μεθύσια τέτοιες μέρες - είναι μέσα στο κλίμα της εποχής.

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφα! Πολύ καθαρές φωτογραφίες για νυχτερινή λήψη!
    Έχω χάσει λίγο τον μπούσουλα, πότε πέφτει Καθαρά Δευτέρα;

    Εμένα δε με τρελαίνουν ιδιαίτερα ούτε οι απόκριες ούτε το καρναβάλι! Μικρός ντυνόμουνα, ίσως και λίγο μεγαλύτερος, αλλά ο όλος πανικός που έχω ακούσει οτι επικρατεί στα κατά τόπους καρναβάλια (πχ Πάτρα) δε με συγκινεί. Απλά δεν είναι το στυλ μου. Δεν είναι τυχαίο πως το πρώτο ever καρναβάλι που παρακολούθησα ήταν πέρσι αυτό στο Notting Hill, κι αυτό μόνο καθαρά από περιέργεια και καθαρά ως θεατής!

    ReplyDelete
  3. Σοφία, σ΄ευχαριστώ πολύ! Όσο για τα μεθύσια, αν ξέρεις όντως να διασκεδάζεις δεν χρειάζεσαι ποτά.

    Γκρινιάρη, ευχαριστώ επίσης για τα καλά σου λόγια! Δοκίμασα και με φλας και χωρίς και διαπίστωσα πως απλά χωρίς φλας βγαίνουν καλύτερες. Δεν χρειαζόταν το night mode. Σίγουρα πάντως τα πολύχρωμα φώτα με τις μάσκες φαίνονται καλύτερα αναμένα την νύχτα παρά σβηστά την ημέρα. :)

    ReplyDelete
  4. Καλά, βράδυ το φλάς είναι καταστροφή. Όλα βγαίνουν μαύρα, εκτός από αυτό που φωτίζεις που βγαίνει κάτασπρο. Εγώ πάντα προσπαθώ να βγάλω χωρίς φλας, αλλά είναι πολύ πολύ εύκολο να μου βγει κουνημένη. Anyway, καλημέρα!

    ReplyDelete