Monday 11 February 2008

Στοά Καρίπη

Το Σάββατο βρεθήκαμε με το έτερον ήμισυ στο κέντρο και αποφασίσαμε να πάμε να φάμε στο Ούζου Μέλαθρον που είναι το αγαπημένο μας εστιατόριο! Το Ούζου Μέλαθρον βρίσκεται στην Στοά Καρίπη στην Βενιζέλου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ξεκίνησε σαν ένα μικρό εστιατόριο, στην πορεία πήραν και τον διπλανό χώρο, στην συνέχεια και τον απέναντι και τον παραδίπλα και τώρα σχεδόν όλη η στοά αποτελείται από το Ούζου Μέλαθρον! Είναι αγαπημένο στέκι για όλες τις ηλικίες, αλλά κυρίως για φοιτητές και νέους καθώς περιλαμβάνει πολύ πρωτότυπα φαγητά - τόσο στην γεύση όσο και στην παρουσίαση - σε πολύ καλές τιμές.

Εδώ και αρκετούς μήνες (μπορεί να είναι και χρόνος, θα σας γελάσω) επάνω από τα εστιατόρια, εξωτερικά, έχουν τοποθετηθεί κάποιες κούκλες-φιγούρες. Πάντα ήθελα να τις φωτογραφήσω και να τις παρουσιάσω στο blog μου, αλλά δεν σκέφτηκα να πάρω την φωτογραφική μου μαζί. Καθώς είδα κάποιους να τις τραβάνε με τα κινητά τους, έκανα και εγώ το ίδιο για να σας τις δείξω, γιατί πραγματικά αξίζουν! Την επόμενη φορά που θα ξαναβρεθούμε στην στοά (δηλαδή στο Μέλαθρον) θα φροντίσω να έχω και την φωτογραφική μου μαζί και θα σας τις παρουσιάσω comme il faut! Προς το παρόν απολαύστε τις σε χαμηλή ποιότητα:


Κάντε κλικ για να τις δείτε σε μεγέθυνση, γιατί έτσι μικρές δεν φαίνονται καλά!

12 comments:

  1. Καλά, το Ούζου μέλαθρον απλά δεν παίζεται! Αν και από αυτό της Αθήνας δεν έχω ενυπωσιαστεί τόσο όσο ήθελα, και πρόσεξε, είχα κάθε διάθεση να ενθουσιαστώ!

    Ενδιαφέρουσα εικαστική προσθήκη οι φιγούρες!

    ReplyDelete
  2. Το ούζου μέλαθρον είναι απλά απίστευτο!!!Από τα 1α μαγαζιά που είχα πάει στη Λάρισα,έχω επισκεφτεί και της Θεσσαλονίκης αλλά της Αθήνας όχι ακόμα.Κάποια στιγμή...

    Γκρινιάρη γιατί δε σου άρεσε της Αθήνας;

    ReplyDelete
  3. Ενα χρόνο πριν ήμουν στο Ούζου Μέλαθρον και σίγουρα ήταν εκεί μιας και περιμενα κανα τέταρτο απέξω μεχρι να μας βρουν τραπέζι.

    Το 2002 που φυγα από Θεσσαλονίκη δεν τα θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής. Αλλα τότε δεν πρόσεχα τέτοιες λεπτομέρειες όταν πήγαινα εκεί... και ειδικά όταν έφευγα απο εκεί!
    :)

    ReplyDelete
  4. Ναι και εγώ που το σκέφτομαι τώρα έναν χρόνο και κάτι έχει που τις έβαλαν. Όχι τόσο παλιά δεν υπήρχαν Phile, είναι σίγουρο, γιατί θυμάμαι πέρσι στο ραδιόφωνο που το έλεγαν πως θα τις έβαζαν. Για την ακρίβεια τώρα που θυμάμαι καλύτερα τις έβαλαν πέρσι λίγο πριν αρχίσει το καρναβάλι!

    ReplyDelete
  5. Μου έχει λείψει ασύλληπτα η Θεσσαλονίκη.. Να είσαι καλά..

    ReplyDelete
  6. Hello! Υπέροχα πρέπει να είναι....nice photos.

    ReplyDelete
  7. ~~Α~~ δεν μπορώ να το προσδιορίσω. Η εσωτερική διακόσμιση είναι πολύ πιο φτωχή από αυτό στη Θεσσαλονίκη (τουλαχιστον όπως έχει εντυπωθεί στην μνήμη μου μετά από τόσα χρόνια εκείνο το στέκι). Και η μερίδες ελαφρά μικρότερες και λιγότερο προσεγμένες. Από γεύση καλά ήταν, δε λέω.

    Ίσως από την άλλη να είναι μόνο ο αέρας της Θεσσαλονίκης που έλειπε. Είναι σημαντικό, δε νομίζεις;

    ReplyDelete
  8. Ζητώ συγγνώμη για το τυπογραφικό λάθος, αλλά μπέρδεψα τις στοές χεχε! Καρίπη λέγεται η στοά στην οποία βρίσκεται το Ούζου Μέλαθρον. Άνοιξα να διαβάσω την εφημερίδα "Μέλαθρον νιουζ" και το λέει στην αρχική σελίδα όπου αναφέρεται πως το αγαπημένο μας στέκι (όπως φαίνεται και από τα σχόλιά σας) λειτουργεί πλέον 15 χρόνια! Χρόνια πολλά στον "Χοντρό"! :)

    ReplyDelete
  9. Η Θεσσαλονίκη είναι απλά απίστευτη.Ο "αέρας" της έχει κάτι το μαγικό!

    Αααχχχχ...!!!

    ReplyDelete
  10. Πω πω τι μου θύμισες , είχα την τύχη να πάω εκεί , τους πρώτους μήνες της λειτουργίας του. Είχε κάνει πολύ εντύπωση με τα σεξουλίαρικα πιάτα του. Φυσικά ήταν και πολύ νόστιμα. Είχα πολλά χρόνια τώρα να πάω ,όμως τώρα που μου το θύμησες θα πάω μια βόλτα μες την εβδομάδα.

    ReplyDelete
  11. Προς στιγμήν νόμιζα ότι οι κούκλες-φιγούρες ήταν πραγματικοί άνθρωποι που γύριζαν ταινία!

    Πολύ ωραίο ακούγεται το Ούζου Μέλαθρον. Περιμένουμε να δούμε περισσότερες φωτογραφίες όταν ξαναπάς με τη μηχανή σου :-)

    ReplyDelete
  12. Και εγώ ανυπομονώ να ξαναπάω Σοφία. Σίγουρα θα φροντίσω να έχω την μηχανή την επόμενη φορά και θα κάνω ένα ολοκληρωμένο ρεπορτάζ! :)

    ReplyDelete