Thursday 28 February 2008

Two Love Songs...

Ο Στάθης με προσκάλεσε σε ένα καινούριο παιχνίδι. Καλούμαι να ποστάρω δύο τραγούδια αγάπης, ένα τραγουδισμένο από άντρα και ένα από γυναίκα. Η επιλογή πραγματικά είναι πάρα πολύ δύσκολη καθώς όχι μόνο υπάρχουν άπειρα τραγούδια αγάπης, αλλά ως γνήσια ρομαντική ψυχή είναι πολλά αυτά που λατρεύω και είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια. Ύστερα από λίγη σκέψη κατέληξα σε αυτά τα δύο...

Bon Jovi - Always




Laura Pausini - La Solitudine



Πιθανότατα αν δεν είχε βάλει το Nothing Compares To You ο Στάθης να το είχα βάλει εγώ. Ως λάτρης όμως της ιταλικής γλώσσας διάλεξα αυτό το κομμάτι. Πάντα με συγκινούσε, παρόλο που δεν καταλάβαινα μικρή τι έλεγαν οι στίχοι. Όταν έμαθα ιταλικά και κατάλαβα πια το νόημα συνειδητοποίησα και γιατί με συγκινούσε! Οι στίχοι είναι πολύ δυνατοί!

Καλώ με την σειρά μου τον Γκρινιάρη, την Σοφία, τον Philo, την Μαρία, την ~a~, την Armia και όποιον άλλον θέλει να συνεχίσει το παιχνίδι με δύο διαφορετικά τραγούδια!

11 comments:

  1. χεχε! Έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις με τραγούδια των Bon Jovi σε όλα τα εφηβικά μου χρόνια! Και το σολιτουντινε πολυ μου άρεσε αν και όταν έμαθα ιταλικά μου φάνηκαν οι στίχοι κάπως παιδικοί!

    πάντως ότι τραγούδι και να βάλεις από την περίοδο 1992-1995 εμένα μου αρέσει!

    ReplyDelete
  2. Bon Jovi είναι το καλύτερο ροκ συγκρότημα για εμένα, γιατί όχι μόνο τα τραγούδια τους είναι διαχρονικά, αλλά και οι ίδιοι έχουν καταφέρει τόσες δεκαετίες να μείνουν στην πρώτη γραμμή εκσυγχρονίζοντας τον ήχο τους και προσαρμόζοντας το προφίλ τους στις ανάγκες της κάθε εποχής γράφοντας όμως παράλληλα τραγούδια που αντέχουν στον χρόνο!

    Αντίθετα άλλα μεγάλα συγκροτήματα που είχαν προοπτικές να μείνουν διαλύθηκαν από τις καταχρήσεις ενός η περισσοτέρων μελών τους (βλέπε Guns'n'Roses). Χαίρομαι γιατί οι Bon Jovi και κυρίως ο Jon έχουν ήθος. Ο ίδιος ο Jon δήλωσε πριν λίγους μήνες πως είχε κάνει ναρκωτικά ως έφηβος αλλά τα σταμάτησε νωρίς και ευτυχώς για εμάς! :)

    Όσο για το solitudine είναι αυτή η αθωότητα και "παιδικότητα" των στίχων του που κάνει το τραγούδι τόσο θελκτικό κατά την γνώμη μου. Αυτό και το Nothing Compares To You πολλές φορές που τα ακούω βουρκώνω!

    ReplyDelete
  3. Καταρχήν το καλύτερο ανέκδοτο στην μουσική βιομηχανία είναι "βγαίνει ο νέος δίσκος των Guns'n'Roses!" Απο το 1994 το ακούω! Πάντως οι guns ήταν πιο μπροστά μουσικά αλλά είχαν τρομερο πρόβλημα χαρακτήρων!

    Πάντως bonJovi μου έχουν μείνει όλα τα τραγούδια από το Slippery when wet! You Give Love a Bad Name, Livin' on a Prayer, Wanted Dead or Alive αλλά και Bad Medicine! Κάθε φορά που τα ακούω με πιάνει τρομερό κεφι!

    ReplyDelete
  4. Τς τς... Θες να φας την γκρίνια σου κι εσύ Τσικνοπεμπτιάτικα, ε; :)

    ReplyDelete
  5. Ομορφα τραγουδακια!Σ ευχαριστω πολυ για την προσκληση!Θα σκεφτω δυο και θα ανταποκριθω αμεσα;)

    ReplyDelete
  6. Καλά, εμένα η δεκαετία του 90 με έχει προσπεράσει! Δεν ξέρω τα δύο τραγούδια που ανέβασες, και γενικώς δεν ξέρω κανένα τραγούδι των Bon Jovi μετά το Slippery When Wet!

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση - απάντησα ήδη στην πρόσκληση του Στάθη.

    ReplyDelete
  7. @ Στάθη: Όλα τα τραγούδια τους που ανέφερες είναι κορυφαία και κάνω και εγώ πολύ κέφι κάθε φορά που τα ακούω! Για αυτό και για εμένα το Cross Road είναι το καλύτερο album τους καθώς περιλαμβάνει όλες αυτές τις επιτυχίες και το Always!!

    @ Γκρινιάρη: Άσε την Γκρίνια και "δείξε" μας τα τραγούδια σου! :-P

    @ Armia: Περιμένω και τα δικά σου τραγουδάκια!

    @ Σοφία: Δεν σε πιστεύω!!!! Αδύνατον! Υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που δεν γνωρίζει τραγούδια των Bon Jovi; Θα πεθάνω!!! Δηλαδή δεν ξέρεις το Always, Bed or roses, Have a nice day, Last man standing, Lost highway; Απίστευτο μου φαίνεται; Από την δεκαετία του '90 και μετά δηλαδή δεν ακούς καθόλου μουσική; Ακόμα και στο ραδιόφωνο είναι απίθανο να μην πετύχεις αυτά τα τραγούδια και η φωνή του Jon είναι τόσο χαρακτηριστική που αποκλείεται να μην την αναγνωρίσεις!

    ReplyDelete
  8. Χμμμμ... δεν μου λέει τίποτα κάποιο από αυτά. Ραδιόφωνο δεν ακούω, οπότε άκυρο. Μουσική φυσικά ακούω, απλά ακούω αυτά που μου αρέσουν, π.χ. τα τραγούδια του Paul Simon τα ξέρω όλα (και τον έχω δει 2 φορές ζωντανά), ακούω πολύ Will Young, Tracy Chapman, Shania Twain, Corrs, Gabrielle, Kari Bremnes κ.λπ.

    ReplyDelete
  9. Τελικα αποφασισα να μην το σκεφτω και παρα πολυ,γιατι θα κατεληγα σε αδιεξοδο.Εβαλα τα δυο πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο;)

    ReplyDelete
  10. Καλα δε παίζει να βρω μόνο 2!

    Θα χαρείς τότε αν σου πω ότι οι Bon Jovi θα ρθουν για συναυλία.

    www.avopolis.gr/theotherside/

    ReplyDelete
  11. Προσπέρασα τάχιστα το ποστ για το lost, γιατί αυτή την περίοδο δεν υπάρχει ο παραμικρός χρόνος για σειρές και ήρθα εδώ!

    Επειδή είναι η 10η πρόσκληση για παιχνίδια που μπορεί να έχω δεχθεί το τελευταίο 2μηνο και όλο το αναβάλλω, αποφάσισα να ξεκινήσω και γω τα παιχνίδια με το νέο μήνα!

    Κηρύσσω λοιπόν τον Μάρτιο μήνα παιχνιδιού! Και θα ξεκινήσω από το δικό σου παιχνίδι!

    Πάω να στύψω το κεφάλι μου και θα ενημερωθείς... παραυτα!
    ;))

    ReplyDelete