Tuesday 23 June 2009

Empire: Find 50 movies in the canvas!

Το γνωστό περιοδικό Empire έβαλε στο site του μια εικόνα που κρύβει 50 ταινίες! Μπορείτε να τις εντοπίσετε; Είναι πραγματικά πολύ εθιστικό το παιχνιδάκι! Προς το παρόν εγώ είμαι στις 18/50! Κάντε απλά κλικ εδώ για να δείτε ολόκληρη την εικόνα και να αρχίσετε να παίζετε! Καλή διασκέδαση! ;)

Update: 22/50 και συνεχίζω χεχε! :)

Update 2: 24/50, άντε κοντεύω στα μισά!

Update 3: Το ξανάπιασα μόλις τώρα και βρήκα άλλα 4... στα 28/50 λοιπόν so far!

Update 4: Στρογγυλοποίησα! Έφτασα αισίως τα 30/50! 20 ακόμα... για να δούμε!

Update 5: Τελικό σκορ 36/50. Δεν βλέπω να βρίσκω τα υπόλοιπα! Κυρίως ο βασιλιάς, το λουλούδι στο πουλί πάνω δεξιά, οι μαζορέτες, ο πίνακας, το φορείο, ο τύπος πάνω στην σκάλα και το τρένο με έχουν δυσκολέψει πολύ! Αν έχει κανείς κάποια ιδέα ας αφήσει σχόλιο! ;)


14 comments:

  1. είχα δει κάτι παρόμοιο παλιά, αν και θυμάμαι δεν βρήκα περισσότερες από 15! Πρέπει να είναι δυσκολούτσικο!Θα το προσπαθήσω κι αυτό!

    ReplyDelete
  2. Besixdouze, παλιότερα είχα παίξει κάτι παρόμοιο μόνο που ήταν με μουσικά συγκροτήματα! Μου αρέσουν πολύ αυτά τα quiz, είναι πολύ καλοφτιαγμένα! :)

    ReplyDelete
  3. 22/50 εγώ, αρκετά δύσκολο!

    ReplyDelete
  4. Όντως και εγώ ως τα 24 έχω φτάσει και δεν μπορώ να βρω κάποιο παραπάνω! :/

    Ωραίο θα ήταν να είχαν κάπου και την λύση να έβλεπες όσα δεν μπόρεσες να βρεις!

    ReplyDelete
  5. Με μια πρώτη ματιά 14/50, είναι tricky όντως:).

    ReplyDelete
  6. Χρήστο, θέλει τον χρόνο του, είναι απίθανο να βρεις περισσότερα με την πρώτη φορά! Εσύ που ξέρω ότι είσαι σινεφίλ όταν επανέλθεις στη σελίδα σίγουρα θα βρεις παραπάνω! ;)

    ReplyDelete
  7. Χωρίς πλάκα με τη βοήθεια του αμόρε έχουμε βρει αισίως και εμείς 36/50. Από αυτά που ανέφερες(SPOILERS!): εκείνο με το βασιλιά που ψαρεύει είναι το "the fisher king" (στα ελληνικά, "ο βασιλιάς της παλίρροιας" με το Τζεφ Μπρίτζες και το Ρόμπιν Γουίλιαμς)kai το φορείο είναι "the english patient". Mε τις μαζορέτες έφαγα μεγάλη ήττα που δεν ήταν οι Άγγελοι του Τσάρλι (επειδή είναι 3 και ρίχνουν καρατιές χα,χα,χα), άσε που σκέφτομαι συνέχεια "save the cheerleader, save the world" LOL!. Αύριο θα ρίξουμε άλλη μια ματιά αλλά χλωμό το βλέπω να βρούμε άλλα...

    ReplyDelete
  8. Aha! Άρα με τα δύο που μου είπες φτάνουμε τα 38! Αν θέλεις και εσύ βοήθεια σε κάποιο πες!!! Και εγώ κάποια με τη βοήθεια του αμόρε τα βρήκα, καθώς και το αμόρε κάποια με τη δική μου βοήθεια. Αυτά είναι, αλληλοσυμπληρωνόμαστε! :)

    ReplyDelete
  9. Ωραίο κουϊζ Δανάη, έχω αρχίσει κ το παλεύω.
    Το τρένο ειναι το Trainspotting κ το βρήκα εύκολα. σε άλλα δυσκολεύομαι!!

    ReplyDelete
  10. Πω πω Κατερίνα μπράβο!! Δεν πήγαινε καθόλου το μυαλό μου! Τους καρχαρίες στην δεξαμενή τους έχει βρει κανείς;; :)

    Επαναλαμβάνω ότι αν απελπιστήκατε και θέλετε βοήθεια για κάτι πείτε που κολλήσατε να βοηθηθούμε μπας και το ολοκληρώσουμε! ;)

    ReplyDelete
  11. Αχ! εχω κολλήσει απο το πρωι με αυτό το κουϊζ :)
    Το πουλί επάνω δεξιά είναι The Crow, αυτός με την ασπίδα κ το σπαθί αν δεν είναι ο Μέγας Αλέξανδρος ή οι 300 τι είναι? γιατί έχω σκάσει!!

    ReplyDelete
  12. Κατερίνα, το The Crow το έχω βρει. Όμως κρατάει ένα λουλούδι το οποίο είναι ξεχωριστή ταινία και δεν γνωρίζω τι λουλούδι είναι. Δοκίμασα "wild orchid" αλλά δεν είναι αυτό (δεν ξέρω και από λουλούδια πέραν των πολύ γνωστών!) :P

    Στον αρχείο Έλληνα και εγώ Μέγα Αλέξανδρο έβαζα, 300, Τροία αλλά τελικά τίποτα από αυτά δεν είναι. Και σε κάποια στιγμή μου'ρθε φλασιά! Είναι ο Gladiator (μονομάχος).

    Tο αεροπλάνο που τραβάει το banner του Empire το βρήκε κανείς; Καθώς και κάτι από αυτά που ρώτησα παραπάνω!

    ReplyDelete
  13. thank you Danah για τον Gladiator!
    Ο κύριος με τους καρχαρίες είναι το swimming with sharks!
    Το παλεύω πάντως! αν βρω κάτι καινούριο θα ενημερώσω :)

    ReplyDelete
  14. Τέλεια Κατερίνα, σ'ευχαριστώ! Δεν την γνώριζα την ταινία! Επιτέλους 40/50! Άντε λίιιιιγο ακόμα να συνεργαστούμε να το λύσουμε! ;)

    ReplyDelete