Wednesday 10 June 2009

Μαδρίτη & Ανδαλουσία - 3η μέρα - Σεβίλλη - Πλατεία Ισπανίας

Επέστρεψα! Εδώ και δύο εβδομάδες ήθελα να συνεχίσω τα ποστ για το φανταστικό ταξίδι που κάναμε το Πάσχα, αλλά δεν υπήρχε χρόνος ούτε για αστείο! Είχαμε μείνει στην δεύτερη μέρα του ταξιδιού όπου επισκεφθήκαμε την Κόρδοβα. Μετά από την εκπληκτική Μεσκίτα, επιβιβαστήκαμε και πάλι στο πούλμαν και κατευθυνθήκαμε προς την Σεβίλλη όπου και θα είχαμε δύο διανυκτερεύσεις. Φτάσαμε βραδάκι, ταχτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, φάγαμε βραδινό μπουφέ στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και κατόπιν ετοιμαστήκαμε για να πάμε να δούμε φλαμένγκο σε ένα τουριστικό θέατρο...
From Madrid & Andalusia - Pasxa 2009

Δεν είμαι καθόλου φαν του φλαμένγκο, ίσα ίσα που με εκνευρίζει αυτό το συνεχές τακ τακ τακ με τα πόδια. Αλλά για το φολκλόρ της υπόθεσης φυσικά και πήγα. Επέλεξα να ανεβάσω και ένα βιντεάκι όχι με το κλασσικό φλαμένγκο αλλά με το θέμα από την Κάρμεν και το Τορεαδόρ, που είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους μας.

Μου άρεσαν οι πλούσιες φορεσιές των χορευτριών, και που ήταν σαν χορογραφίες. Την τέταρτη μέρα πήγαμε σε παραδοσιακό φλαμένγκο τσιγγάνων και δεν είχε τίποτα από την λάμψη του τουριστικού, που φυσικά προτίμησα.

Μετά από το φλαμένγκο επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ύπνο καθώς την επόμενη μέρα το πρόγραμμα περιελάμβανε περιήγηση στην Σεβίλλη, την πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας.

Και κάπου εδώ ξεκινάει αισίως η τρίτη μέρα! Μέσα σε μια μέρα είδαμε πολλά πράγματα που δεν χωράνε φυσικά σε ένα ποστ. Επομένως θα γίνουν περισσότερα μικρά ποστ.

Πρώτη στάση μας ήταν η Πλατεία Ισπανίας (Plaza de España) που βρίσκεται στο τεράστιο πάρκο της Μαρία Λουίζα στο οποίο δημιουργήθηκαν πολλά περίπτερα για την Ισπανο-Αμερικάνικη έκθεση που έλαβε χώρα το 1929.

Στην Πλατεία Ισπανίας υπάρχει ένα πελώριο κτιριακό συγκρότημα που ήταν ο κεντρικός εκθεσιακός χώρος στην έκθεση του 1929. Έχει διάμετρο 200 μέτρα και τέσσερις μοναδικές γεφυρούλες που αντιπροσωπεύουν τα τέσσερα βασίλεια της Ισπανίας.

Από τους πιο λαμπερούς γαλανούς ουρανούς που έχω δει ποτέ! Υπέροχο κλίμα έχει η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας!

Γύρω γύρω 50 τόξα για τις πενήντα επαρχίες της Ισπανίας με οικόσημα, χάρτες και αναπαραστάσεις σημαντικών στιγμών κάθε επαρχίας. Κεραμικό, πλακάκι και πορσελάνη δίνουν μια ξεχωριστή χάρη στο συγκρότημα αυτό. Σήμερα στο κτίριο στεγάζονται διάφορες δημόσιες τοπικές υπηρεσίες.

Την λάτρεψα αυτήν την πλατεία! Τα καλύτερα όμως έρχονται! Το ένα μέρος πιο όμορφο από το άλλο ήταν στην Σεβίλλη!
Στην είσοδο της πλατείας ήταν αυτοί οι Ινδιάνοι που έπαιζαν γνωστά κλασσικά κομμάτια με τα δικά τους παραδοσιακά όργανα. Δείτε παρακάτω το βιντεάκι με το Con Te Partirò:

Στο επόμενο ποστ θα μεταφερθούμε στο κέντρο της Σεβίλλης και στο εντυπωσιακό Alcazar! :)

6 comments:

1. Thank you DaNaH gia to post giati skeftomaste na pame pros ta ekei diakopes k mas dineis wraies idees!

ReplyDelete
  2. Παρακαλώ Κατερίνα! Είναι υπέροχη η Σεβίλλη, θα την λατρέψετε σίγουρα όπως και εγώ! Θα επανέλθω με περισσότερα ποστ και φωτογραφίες μόλις ευκαιρήσω!

Πάντως να ξέρεις ότι η Σεβίλλη δεν ενδείκνυται για καλοκαίρι! Εμείς πήγαμε το Πάσχα, Απρίλιο μήνα, και είχε ήδη αρκετή ζέστη! Ο ξεναγός μας μας είπε ότι το καλοκαίρι είναι ανυπόφορη η ζέστη, πιάνει 40άρια και 43άρια! Η συμβουλή μου είναι καλύτερα να πάτε του χρόνου το Πάσχα. Είναι η ιδανική περίοδος, έχει καλό καιρό, ζέστη, χωρίς να σκάει κανείς όμως!

3. Μας πεθαίνεις! Αχ και βαχ!
    Συνέχισε!!!

ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ πολύ KitsoMitso! Να'σαι καλά!!! :)

5. Αχχχχχ Ισπανία...Έχει όλα τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας με μεγαλύτερη οργάνωση και καλύτερη κρατική λειτουργία...ολέ..

6. ilovethessaloniki, well said! Δε θα μπορούσες να είσαι πιο εύστοχος στην παρατήρησή σου! :)