Saturday 6 June 2009

Ένα χρόνο μετά...

Τέτοια ώρα ακριβώς πριν έναν χρόνο είχε έρθει ο φωτογράφος στο πατρικό μου και βγάζαμε φωτογραφίες πρωτού αναχωρήσουμε για την εκκλησία!

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008 βρίσκομαι στο πατρικό μου με δύο φίλες μου, την κομμώτρια και την κοπέλα που μου έκανε το μακιγιάζ, αλλά το μόνο που σκέφτομαι είναι πότε θα περάσει η ώρα να πάω να συναντήσω τον Γιάννη μου στην εκκλησία, να πάμε στη δεξίωση να περάσουμε καλά και να επιστρέψουμε επιτέλους στο σπιτάκι μας, την φωλίτσα μας!

Την επόμενη μέρα ακριβώς σας περιγράφω όσο πιο λεπτομερώς γίνεται πώς τα περάσαμε.

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009, ένα χρόνο μετά είμαστε τα δύο love birds στο σπίτι μας και γιορτάζουμε τον ένα χρόνο παντρεμένοι!

Και στα δικά σας οι ελεύθεροι!!! :)

11 comments:

  1. Εγώ πάλι εκείνη την ώρα έγραφα στο Twitter!

    Εύχομαι να είναι όλα τα επόμενα χρόνια όπως και αυτό που κλείσαμε σήμερα :)

    ReplyDelete
  2. Πότε πέρασε ένας χρόνος, χαμπάρι δεν πήρα! Έτσι είναι όταν περνάς τόσο καλά! :)

    ReplyDelete
  3. Να είστε πάντα καλά και αγαπημένοι! Είμαι σίγουρος ότι τα καλύτερα κομμάτια της κοινής σας ζωής είναι μπροστά σας!

    Όσο για την τελική πρόταση της φίλης Δανάης...ποιος είμαι εγώ για να διαφωνήσω:).

    (Πίκος Απίκος κλείνει συνομωτικά το μάτι και αποχωρεί...)

    ReplyDelete
  4. Να ζήσετε! Πάντα τέτοια!

    ReplyDelete
  5. Πίκο Απίκο, κάτι μου λέει ότι δεν θα αργήσουμε να φάμε κουφέτα και από εσένα χεχε! ;)

    Georgeadams, ευχαριστούμε πολύ! :)

    ReplyDelete
  6. Να ζήσετε! Χαρούμενοι, αγαπημένοι, ερωτευμένοι πάντα :)

    ReplyDelete
  7. Να τα εκατσοστήσετε!!!!
    Μπράβο Δανάη μου, να είστε πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι...

    ReplyDelete
  8. Μμμ, μπορείτε να κάνετε από εκείνες τις αμερικανιές που ανανεώνουν τους όρκους τους σε μία παραλία, ενώ η Μπρουκ συνειδητοποιεί ότι είναι έγκυος από τον άντρα της κόρης της και η Στέφανι ρίχνει την τούρτα πάνω της.

    Νομίζω ότι (1ον) μπορείτε απλώς να το εορτάσετε αγκαλίτσα και (2ον) πρέπει να σταματήσω να βλέπω τηλεόραση.

    ReplyDelete
  9. Άσπα & Αναστασία, σας ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας! :)

    Πιγκουίνε, και τα δύο σημεία σου στο τέλος ήταν εξίσου εύστοχα! ;)

    ReplyDelete
  10. Σας εύχομαι να είσαστε πάντα το ίδιο ευτυχισμένοι!

    ReplyDelete
  11. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! Και εσύ ό,τι επιθυμείς! :)

    ReplyDelete