Tuesday 12 June 2007

Kitty !!!

Την ώρα που γύριζα σήμερα στο σπίτι μου από κάτι ψώνια που βγήκα να κάνω αντίκρυσα στην είσοδο της πολυκατοικίας μου ένα μικρούτσικο μικρούτσικο γατάκι, μια παλάμη, σκέτη γλύκα! Ανέβηκα γρήγορα επάνω και πήρα την μηχανή μου και ένα κουπάκι με γαλατάκι και το τάισα. Γενικώς δεν συνηθίζω να ταΐζω τα αδέσποτα ζώα, αλλά το γεγονός ότι ήταν τόσο μικρούλικο από τη μια και το ότι έχω αδυναμία στα γατάκια από την άλλη με έκανε να κατέβω αμέσως.


Το γατάκι αυτό της φωτογραφίας με έκανε να γνωρίσω και αρκετό κόσμο από την γειτονιά μου, μιας και αρκετοί σταματούσαν να το χαϊδέψουν. Όσο κόσμο δεν γνώρισα 4 μήνες που μένω στην συγκεκριμένη οικοδομή, γνώρισα μέσα σε 10 λεπτά χάρη σε αυτο το γλυκό γατάκι! Έναν ένοικο που μένει στον πρώτο όροφο και έχει και αυτός γάτα η οποία μάλιστα γέννησε και με ρώτησε αν θα ήθελα ένα από τα γατάκια (έφερε και αυτός λίγη γατοτροφή, και το χάρηκα γιατί πέρα από το γαλατάκι δεν είχα να δώσω άλλη στέρεα τροφή στην ψιψίνα, η οποία την χάρηκε δεόντως!), μια κοπέλλα που μένει στην διπλανή οικοδομή και υποθέτω είναι μαθήτρια λυκείου γιατί κρατούσε ένα βιβλίο μαθηματικών λυκείου καθώς και έναν άλλο κύριο που έχει σκύλο. :)

'Ημουν ικανή να κάθομαι με τις ώρες κάτω και να το χαϊδεύω, αλλά έπρεπε να ανέβω για να μαγειρέψω κι όλας. Εύχομαι να παραμείνει εδώ γύρω το γατάκι γιατί είναι γλύκα (θα γίνει το μασκότ της γειτονιάς χεχε)! Και πάνω απ'όλα εύχομαι να είναι και αυτό προσεκτικό και να μην το πατήσει κανένας ασυναίσθητος οδηγός!

6 comments:

  1. giati den to kratas esi?
    kalisperes

    ReplyDelete
  2. Την ίδια σκέψη με τον oth33r είχα κι εγώ! Κρατήστε το! :D

    ReplyDelete
  3. Μπα, δεν μπορούμε. Είναι ευθύνη ένα κατοικίδιο και αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις καλύτερα να μην έχεις. Τα αγαπάω τα ζωάκια, αλλά δεν θέλω να τα έχω μέσα στο σπίτι μου. Έχω εμπειρία και από τον σκύλο του αδελφού μου και ξέρω... Σε αρκετούς τομείς είναι και μπελάς. Καλύτερα να έχει την ελευθερία του από το να κλειστεί σε ένα διαμέρισμα. Και εμείς όσο μπορούμε θα το φροντίζουμε.

    ReplyDelete
  4. Ενα σχεδόν ίδιο γατάκι ειχα κάνει δώρο σε μια πρώην μου.
    Εχω μια φωτογραφία του απο τότε κι όποτε την κοιτάζω πεθαίνω, ειναι τόσο γλυκό !
    Και να φανταστείς οτι δεν μ αρέσουν τα γατιά...
    Καλό απόγευμα Δανάη :)

    ReplyDelete
  5. Επιτέλους κάποιος που γράφει το όνομα μου στα ελληνικά χεχε!! :)

    ΟΚ θα μου πείτε έτσι φαίνεται στο nickname αλλά το είχα βάλει έτσι όταν έκανα το αγγλικό blog και μετά που έκανα το ελληνικό δεν θέλησα να το αλλάξω. Anyway.

    Καλωσήρθες tzonako! :)

    ReplyDelete
  6. Βρε Δανάη, θες να γράφουμε το όνομά σου στα ελληνικά και δεν το λες τόσο καιρό; Τι κάθομαι και αλλάζω γραμματοσειρές για να πετύχω το DaNaH?!!!

    Τέλειο το γατάκι, όμως ούτε κι εγώ θα το έπαιρνα στο σπίτι. Στην γειτονιά μου στην Αθήνα έχουμε πολλά αδέσποτα που τα ταΐζουμε με γατοτροφές από το σούπερ μάρκετ και απομεινάρια φαγητού. Έχουν και πήλινα μπωλάκια που τους βάζουμε νερό. Κάποτε είχαν ξεθαρρέψει τόσο που όταν τα παράθυρα ήταν ανοιχτά ανέβαιναν στα μπαλκόνια κι έμπαιναν στα διαμερίσματα!

    ReplyDelete