Tuesday 1 May 2007

Πρωτομαγιά στο Νυμφαίο

Είχα πολλά χρόνια να πάω να "πιάσω τον Μάη"! Πότε να ήταν άραγε η τελευταία φορά; Στο δημοτικό ή στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου;

Τέλος πάντων! Ήταν η πρώτη εκδρομή, πέραν της Χαλκιδικής που είναι σαν δεύτερο σπίτι μου, που κάνω "μόνη μου", με παρέα δηλαδή δικιά μου και όχι οργανωμένη εκδρομή σχολείου ή πανεπιστημίου. Να'ναι καλά η φίλη μου που με ξεσήκωσε. Γιατί μόνη μου δύσκολο να το πάρω απόφαση να κάνω τέτοιο μακρινό ημερήσιο ταξίδι.

Ξυπνήσαμε λοιπόν με το έτερον ήμισυ στις 7 το πρωί, φάγαμε το πρωινό μας και στις 8:20 ξεκινήσαμε για το Νυμφαίο. Ο δρόμος ήταν ανοιχτός, δεν είχε καθόλου κίνηση και φτάσαμε επάνω στο Νυμφαίο στις 11:10.

Επισκευτήκαμε το καταφύγιο της καφέ αρκούδας - Αρκτούρος - που απέχει 800 μέτρα από το κέντρο του χωριού και είναι μία πολύ όμορφη διαδρομή μέσα σε δέντρα που είχαν ένα μοναδικό - σχεδόν φοσφωρίζον - πράσινο χρώμα! Αξίζει κανείς να κάνει αυτόν τον περίπατο!

Πίσω στο Νυμφαίο λοιπόν... Πρόκειται για ένα πολύ όμορφο και γραφικό χωριό! Όλα τα σπιτάκια είναι πέτρινα και τα δρομάκια πλακόστρωτα! Το μεσημέρι μας πήραν την μύτη τα 2-3 ταβερνάκια που ψήνανε κρέατα και διάφορα μαγειρευτά παραδοσιακά χωριάτικα εδέσματα, αλλά δυστυχώς την ώρα που κατηφορήσαμε από τον Αρκτούρο είχαν γεμίσει όλα τα ταβερνάκια (είχαν έρθει 3 λεωφορεία με ΚΑΠΗ) και στάθηκε αδύνατο να βρούμε να καθήσουμε κάπου. Δεν διευκόλυνε και το γεγονός ότι έπιασε δυνατή βροχή και επομένως μερικές παρέες που είχαν τελειώσει το φαγητό τους συνέχιζαν να κάθονται και δεν άδειαζε κανένα τραπέζι.

Αφήσαμε λοιπόν το υπέροχο Νυμφαίο και αρχίσαμε να κατηφορίζουμε ώσπου να βρούμε κάποιο μέρος όπου να μην γίνεται Ο χαμός για να φάμε. Καταλήξαμε σε μία ταβέρνα σε ένα χωριό ονόματι Σκλήθρο κατά τις 4:30. Καλά ήταν αλλά σίγουρα όχι τόσο νόστιμα όσο αν είχαμε καταφέρει να καθήσουμε στο Νυμφαίο.

Πήραμε τον δρόμο της επιστροφής γύρω στις 6 και φτάσαμε στην Θεσσαλονίκη κατά τις 9 παρά, αφού συναντήσαμε ένα μικρό μποτιλιάρισμα στην δυτική είσοδο της πόλης.

Γενικώς ήταν μία πολύ ωραία ημερήσια εκδρομή και την συστήνω σε όποιον έχει μια μέρα ελεύθερη και θέλει να ξεφύγει για λίγο από την πόλη. Γέμισα πολύ όμορφες εικόνες! :)

3 comments:

1. Ωραία εκδρομή! Και όμορφες φωτογραφίες.

Δεν έχω πάει κατά κει, θα το έχω υπ' όψιν μου!

Καλό μήνα!

ReplyDelete
  2. Έχω την αίσθηση ότι όσο όμορφο είναι να ξεφεύγεις από τη βουή της πόλης τόσο ενοχλητικό είναι που ένα τσούρμο ψυχές σε ακολουθούν παντού (προφανώς είχαν όλοι την ίδια ιδέα για μια στιγμιαία απόδραση από την καθημερινότητα). Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και αν μη τι άλλο τον έπιασες τον Μάη και του έδωσες να καταλάβει!

3. Το Σκλήθρο Φλώρινας διαθέτει ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της Ελλάδας την Ταβέρνα "Θωμάς" που διαθέτει πληθώρα εδεσμάτων με εξαιρετική γεύση και την μεγαλύτερη κάβα ελληνικών κρασιών. Έχει ιστορία περίπου 40 ετών. Απορώ γιατί δε σας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση! Μήπως πήγατε αλλού;