Friday 11 May 2007

Αποτελέσματα ημιτελικών Eurovision 2007


Αυτές είναι οι 10 χώρες από τις 28 που διαγωνίστηκαν στον ημιτελικό του ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού που περνάνε στον τελικό που θα διεξαχθεί το Σάββατο 12 Μαϊου 2007 στο Ελσίνκι:

01. Λευκορωσία (θέση 3 στον τελικό)
02. FYROM (θέση 6 στον τελικό)
03. Σλοβενία (θέση 7 στον τελικό)
04. Ουγκαρία (θέση 8 στον τελικό)
05. Γεωργία (θέση 11 στον τελικό)
06. Λετονία (θέση 14 στον τελικό)
07. Σερβία (θέση 17 στον τελικό)
08. Βουλγαρία (θέση 21 στον τελικό)
09. Τουρκία (θέση 22 στον τελικό)
10. Μολδαβία (θέση 24 στον τελικό)

Δυστυχώς η Κύπρος δεν πήρε το εισιτήριο για να περάσει στην επόμενη φάση του τελικού της Eurovision. Και πολλοί την βάζανε στις 5 πρώτες θέσεις. Κρίμα, γιατί ήταν η πρώτη χρονιά που συμπάθησα τραγούδι της Κύπρου!

Αντιθέτως δεν μου άρεσε καθόλου που πέρασε το τραγούδι της Τουρκίας. Πολύ μονότονο έως εκνευριστικό!!! Και σίγουρα είναι μείον για το τραγούδι της Ελλάδας, γιατί περιλαμβάνουν και τα 2 τον στίχο "shake it up".

Από τα παραπάνω τραγούδια ξεχώρισα αυτό της Ουγκαρίας. Μου θύμισε κάτι από Still got the blues του Gary Moore και ξεκούρασε τα αυτιά μου από τον αχταρμά των 2 ωρών +!!!! Μακάρι να πάρει καλή θέση στον τελικό! :)

5 comments:

  1. ε, όχι και σας χαλάρωσε η ξυπόλητη τραγουδίστρια της Ουγγαρίας. εγώ αγχώθηκα ότι θα πάθει διάρροια με τα πόδια γυμνά στο έδαφος.

    ReplyDelete
  2. Εμένα μου άρεσε και η Πορτογαλία γιατί το τραγούδι της τα είχε πραγματικά όλα. Και ωραία παρουσία, και μια χαρά χορογραφία και αξιοπρεπές τραγούδι και ελάχιστα αγγλικά αν θυμάμαι καλά. Οι δικοί μου είπαν ότι τους άρεσε και της Ολλανδίας ή της Γερμανίας, δεν είμαι σίγουρος, αλλά δεν το άκουσα οπότε οπότε δεν εκφέρω γνώμη...

    ReplyDelete
  3. Από τις 10 που προκρίθηκαν ομολογώ ότι μου άρεσε και της Γεωργίας. Στην αρχή μου φάνηκε λίγο εκνευριστικό, αλλά όταν το άκουσα πιο προσεκτικά μου άρεσε. Πιστεύω έχει χαρακτηριστική μελωδία που ξεχωρίζει, και το ρεφραίν είναι πιασάρικο.

    Ουγγαρία και Γεωργία έχω ξεχωρίσει λοιπόν από αυτές τις 10. Α! Και της Βουλγαρίας που είναι δυναμικό. Όλες οι άλλες δεν μου λένε τίποτα ιδιαίτερο.

    ReplyDelete
  4. Μόλις είδα το επίσημο video clip για το τραγούδι της Ουγγαρίας και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα! Είναι πολύ καλογυρισμένο! Έχω δει και παλιότερα video clips που βλέπεις backwards την ιστορία, αλλά αυτό μου άρεσε ιδιαίτερα γιατί "κολλάει" και πολύ ωραία στον στίχο και στην μελωδία του κομματιού.

    Το video clip μπορείτε να το δείτε εδώ:
    http://eurovisiontorrents.com/category/all/hungary/

    και τους στίχους εδώ:
    http://www.fresh-lyrics.com/lyrics/magdi-ruzsa/unsubstantial-blues-4934.html

    Στα 2 παραπάνω sites μπορείτε να δείτε αντίστοιχα τα video clips και τους στίχους όλων των υποψηφίων της Eurovision για το 2007.

    Enjoy.

    ReplyDelete
  5. Κι εμένα μου άρεσε η Ουγγαρία! Μαγκιά της που βγήκε έτσι χύμα...
    Δεν τη βλέπω όμως καλά στον τελικό.

    ReplyDelete