Saturday 12 May 2007

Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο του Προυστ

Μου έδωσε την σκυτάλη ο φίλος Γκρινιάρης και ήρθε και η δική μου ώρα να απαντήσω στο ερωτηματολόγιο αυτό. Ιδού λοιπόν οι δικές μου απαντήσεις:

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να είμαι με άτομα που με αγαπούν και που με χρειάζονται. Πιστεύω ότι η αγάπη είναι το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο και μετά η υγεία. Γιατί και άρρωστος να είσαι, αν έχεις αγάπη γύρω σου το αντιμετωπίζεις πιο ανώδυνα, ενώ αν δεν έχεις αγάπη ο πόνος πολλαπλασιάζεται. Επίσης αντιστρόφως, ποιο το νόημα να είσαι υγιής αλλά μόνος και χωρίς αγάπη; (Ναι έχω έντονη ρομαντική φύση!)

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Για να πω την αλήθεια απεχθάνομαι το πρωινό ξύπνημα! Όταν πρέπει (βλέπε δουλειά) ξυπνάω με το ξυπνητήρι του κινητού, διαφορετικά κοιμάμαι τόσο όσο χρειάζεται για να χορτάσω ύπνο (βλέπε ως αργά)! ΟΚ, σοβαρά τώρα, η ερώτηση είναι μεταφορική... Τι με κάνει να σηκώνομαι το πρωί; Η ελπίδα πως κάποια στιγμή τα όνειρά μου θα πραγματοποιηθούν (τουλάχιστον αυτά που δεν έχουν πραγματοποιηθεί ήδη, δεν είναι κακό να κάνεις συνέχεια καινούρια!) :)

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χμμμ... θα σε γελάσω! Γενικώς δεν γελάω εύκολα. Όχι ότι δεν έχω χιούμορ, αλλά είναι εκλεπτισμένο. Δεν μπορώ να γελάσω σε σαχλαμάρες!

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Είμαι πολύ ευαίσθητη και σταθερός χαρακτήρας. Πιστεύω σε αξίες όπως η φιλία για αυτό και δεν έχω φίλους. Έχει παρεξηγηθεί ο όρος αυτός την σήμερον ημέρα! Καθένας κοιτάει τον εαυτούλη του. Θα ήθελα για φίλους μου άτομα που δεν θα δίσταζαν να μου ανοιχτούν και που θα ήξερα ότι μπορώ να κάνω και εγώ το ίδιο, άτομα που θα τα χρειαζόμουν και θα με χρειάζονταν και εκείνα εξίσου.

5) Το βασικό ελάττωμά σας;
Σε συνέχεια της προηγούμενης απάντησης... Το ότι έχω εμπιστευτεί στο παρελθόν άτομα που θεωρούσα πραγματικούς φίλους και κατέληξα προδομένη. Από κάθε τέτοια δοκιμασία όμως βγαίνεις πιο δυνατός και πιο προσεκτικός!

6) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη των παιδιών γενικώς και του συντρόφου μου (είναι και αυτός ένα μεγάλο παιδί!)

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Ορίστε; Δεν μπορώ να πω ότι θα ταυτιζόμουν με κάποια ιστορική πραγματικότητα. Από μικρή πάντως θαύμαζα τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Οδυσσέα.

8) Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Υπάρχουν σήμερα ήρωες; Δεν νομίζω! (Να προσθέσουμε και την κυνικότητα στα χαρακτηριστικά μου;)

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Πρώτα πρώτα στο Λονδίνο και ύστερα στον γύρο όλης της Αγγλίας που κάναμε πρόπερσι το καλοκαίρι.

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Dan Brown, Agatha Christie, Amélie Nothomb, Sir Arthur Conan Doyle, Ionesco, Μολιέρος, JRR Tolkien, Φρέντυ Γερμανός

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να μην είναι ψώνιο, να είναι αληθινός, απλός και ειλικρινής. Να με κάνει να νιώθω άνετα δίπλα του.

12) ... και σε μια γυναίκα;
Το ίδιο. Επίσης να έχει ουσιαστικά ενδιαφέροντα και να μην μιλάει μόνο για τις μπότες που είδε στην βιτρίνα. (Βαριέμαι απίστευτα τις αγορές!)

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Εχμμ... Δεν μπορώ να πω ότι έχω αγαπημένο συνθέτη. Μου αρέσουν αρκετοί καλλιτέχνες, δεν μπορώ να σκεφτώ και να ξεχωρίσω κάποιον αυτήν τη στιγμή.

14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Ό,τι παίζει στο ραδιόφωνο εκείνη τη στιγμή ή ό,τι μου έχει κολλήσει από νωρίτερα.

15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
The DaVinci Code, Angels and Demons, Mercure

16) Η ταινία που σας σημάδεψε;
Πολλές ταινίες μου έχουν αρέσει ιδιαίτερα, δεν μπορώ να πω όμως ότι με έχει σημαδέψει βαθιά κάποια.

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Claude Monet

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλε

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι κατάφερα και συνάντησα το έτερον μου ήμισυ και βιώνω την πραγματική ευτυχία. Άλλοι παιδεύονται χρόνια και δεν τα καταφέρνουν. Είναι το μόνο πράγμα στο οποίο νιώθω ότι στάθηκα πραγματικά τόσο τυχερή!!

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
Δεν πίνω γενικώς. Έχω έναν μικρό εθισμό στην Coca-Cola! Από αλκόολ μόνο URSUS που είναι ελαφριά, και καμιά φορά σανγκρία.

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν έχω καταφέρει να γνωρίσω άτομα με τα οποία να ταιριάζω μουσικά (δίνω μεγάλη βάση στα μουσικά ακούσματα) και γενικώς στα ενδιαφέροντα!

22) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Την ψευτιά που επικρατεί στον κόσμο. Την υποκρισία, τον εγωισμό, τον εγωκεντρισμό, τον υπέρ-καταναλωτισμό της εποχής μας. Επίσης όσους γίνονται δούλοι του χρήματος και όσους πιστεύουν πως είναι ανώτεροι του διπλανού τους (κοινώς τα ψώνια)!

23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Το μεγαλύτερο μου πάθος είναι να ακούω μουσική και να ενημερώνομαι για τις μουσικές εξελίξεις (νέες κυκλοφορίες κλπ). Η δεύτερη αγαπημένη μου ασχολία είναι να τραβάω φωτογραφίες από ωραία τόπια!

24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μην κάνω τα ίδια που κάνουν οι γονείς μας όταν μεγαλώσω (άγχη, απειλές, συγκρίσεις κλπ). Επίσης να μην ζήσω τόσο πολύ που να γίνω βάρος στους απογόνούς μου (να μην με "φάνε" οι αρρώστιες και να έχω ανώδυνο θάνατο). Άντε πάμε σε κάτι πιο ευχάριστο...

25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σπάνια λέω ψέμματα. Αυτό συμβαίνει κυρίως αν θέλω να αποφύγω κάποια αγγαρία ή προκειμένου να μην στενοχωρήσω κάποιον με την αλήθεια. Δεν θα έλεγα ποτέ ένα σοβαρό ψέμα που θα πλήγωνε κάποιον.

26) Ποιο είναι το μότο σας;
Don't worry, be happy.

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Το έχω απαντήσει πιο πάνω αυτό.

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Γιατί όλη αυτή η υποκρισία και η ψευτιά στην γη (με πρώτη και καλύτερη την εκκλησία που υποτίθεται ότι προωθεί την "αλήθεια");

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Απόλυτης ευτυχίας που έφυγα από το πατρικό μου και ζω ανεξάρτητη με το ταίρι μου και με τα ωράρια και τους ρυθμούς που θέλω εγώ και δεν έχω έλεγχο από κανέναν!

4 comments:

  1. Καλημέρα.

    Μου άρεσε πολύ το σχόλιο σου για τη φιλία. Σήμερα πολύ εύκολα ονομάζουμε φίλους, και γι' αυτό έχουμε φτιάξει κι άλλες υποκατηγορίες (βλ. κολλητός). Κάπου μπερδευτήκαμε. Μπλέξαμε το φίλος με την ευχάριστη παρέα. Anyway, απόψεις του καθενός είναι αυτές.

    Παρατηρώ οτι συμφωνούμε σε πολλές απαντήσεις, δε νομίζεις;

    ReplyDelete
  2. Ναι, όντως και είναι ευχάριστο αυτό!

    Χαίρομαι ιδιαίτερα που συμφωνείς στις απόψεις περί φιλίας. Είχα κάνει και σχετικό post στο blog μου παλιότερα για το αν υπάρχει πραγματική φιλία σήμερα, αλλά δεν έτυχε να κάνει κανείς κάποιο σχόλιο. :)

    ReplyDelete
  3. Καλά όποια bloggo-γωνία και να στρίψω τελευταία αυτό το τέστ πέφτει μπροστά μου. Τελικά απάντησα στο ρημάδι (sic) αλλά το έκανα στο αγγλόφωνο blog μου. Απλά έτυχε να μου το προτείνει ένας άλλος blogger που έγραφε στα αγγλικά.

    Αν κανείς είναι περίεργος παραθέτω το link (ελπίζω με την άδεια της Danah γιατί δεν νιώθω και πολύ καλά να πετάω links φόρα παρτίδα...)

    http://deadpoolstrikesback.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. No worries Πίκο Απίκο! Ήθελα να σου το προτείνω και εγώ στο τέλος του post, αλλά το ξέχασα με το τόσο γράψιμο.

    Μόλις ξύπνησα, θα τις διαβάσω λίγο πιο μετά τις απαντήσεις σου. :)

    ReplyDelete