Tuesday 7 December 2010

Λουκουμάδες!

Από χθες το απόγευμα είχα μια μεγάλη λαχτάρα για λουκουμάδες! Έψαξα στο ίντερνετ για συνταγή και στα διάφορα sites που είδα τα υλικά ήταν πάνω-κάτω τα ίδια, αλλά οι αναλογίες διέφεραν. Έτσι αποφάσισα να ακολουθήσω την εκδοχή της κυρίας Βέφας πιστεύοντας ότι λόγω της εμπειρίας της το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο. Και όντως ήταν πάρα πολύ ωραίοι!

Το μόνο που δεν είχα στο σπίτι ήταν η μαγιά την οποία και αγόρασα το πρωί από το σούπερ μάρκετ.

Για να φτιάξουμε τη ζύμη χρειαζόμαστε:

  • 1 κούπα χλιαρό νερό
  • 1 κούπα χλιαρό γάλα
  • 2 φακελάκια ξερή μαγιά
  • 1 κουταλιά ζάχαρη
  • 1 κουταλάκι αλάτι
  • 4 κουταλιές λάδι (εγώ έβαλα ηλιέλαιο)
  • 3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Εκτέλεση:

Διαλύουμε τη μαγιά στο νερό. Βάζουμε κατόπιν όλα τα υλικά στο μίξερ μας και τα ανακατεύουμε στη δυνατή ταχύτητα ώσπου να γίνει η ζύμη ένα ενιαίο μείγμα (1-2 λεπτά). Σκεπάζουμε με μια μεμβράνη και αφήνουμε τη ζύμη σε ζεστό μέρος για μία ώρα ώσπου να φουσκώσει. Εγώ έβαλα το μπολ του μίξερ πάνω στο καλοριφέρ και σε 40 λεπτά η ζύμη είχε ξεχειλίσει!!

Όταν φουσκώσει λοιπόν την παίρνουμε και με ένα κουτάλι ρίχνουμε λίγη λίγη σε ένα κατσαρολάκι με καυτό λάδι. Όταν πάρουν χρώμα τα αφαιρούμε και προσθέτουμε όσα θέλουμε να φάμε.



Τα σερβίρουμε ζεστά με μέλι και αν θέλουμε και κανέλα. Καλή όρεξη!!


ΥΓ. Η ζύμη που έφτιαξα ήταν πάρα πολλή και αυτή που περίσσεψε την φύλαξα στο ψυγείο. Αύριο αν θελήσω να ξαναφάω θα την βγάλω μια ώρα νωρίτερα και θα την ακουμπήσω πάνω στο καλοριφέρ ακολουθώντας την ίδια διαδικασία...

7 comments:

  1. Μιαμ μιαμ! Και μπόλικη κανέλα, παρακαλώ!
    Εύκολο φαίνεται. Θα το σκεφτώ σοβαρά!

    ReplyDelete
  2. Εγώ δεν είμαι και πολύ της κανέλας, προτιμώ σκέτο μελάκι!

    Όντως είναι πολύ εύκολο και το νόμιζα πιο πολύπλοκο! Χαίρομαι που θα έχω και για αύριο! Καλή επιτυχία αν το κάνεις! :)

    ReplyDelete
  3. Οι λουκουμάδες έγιναν υπέροχοι, θα μπορούσα να φάω και 2ο πιάτο :)

    ReplyDelete
  4. Μπράβο Δανάη, υπέροχοι οι λουκουμάδες σου !! Μου άνοιξες την όρεξη !!!

    ReplyDelete
  5. @ decoding: Ευχαριστώ! Και εγώ επίσης! Και δεύτερο και τρίτο μη σου πω!! ;)

    @ magda: Ευχαριστώ! Τελικά ό,τι καινούριο κάνω για πρώτη φορά μου πετυχαίνει πολύ! Μάλλον το'χω! ;)

    ReplyDelete
  6. Μιάμ! Δοκίμασε τους και με σοκολάτα (μερέντα/νουτέλα)!

    ReplyDelete
  7. Μμμμμ! Αν και τους προτιμώ παραδοσιακούς με μέλι, δεν είναι κακή η προτασή σου! Θα δοκιμάσω μερικούς σήμερα το βράδυ όταν κάνω τη δεύτερη δόση με τη ζύμη που περίσσεψε! :)

    Πού χάθηκες εσύ;

    ReplyDelete