Friday 3 December 2010

Locomondo - Δεν Κάνει Κρύο

Ενώ ο Δεκέμβριος, ο πρώτος μήνας του χειμώνα, μπήκε και επισήμως, έχουν αρχίσει σε πολλές πόλεις οι στολισμοί για τα Χριστούγεννα και στο ραδιόφωνο ακούγονται παραλλαγές χριστουγεννιάτικων τραγουδιών για να προσελκύσουν τα παιδιά (βλέπε Jumbo), εδώ ο καιρός είναι ζεστός και δεν σε προδιαθέτει καθόλου για το χριστουγεννιάτικο κλίμα που δημιουργείται λογικά πάντα τέτοια εποχή! Πιο πολύ σου κάνει αίσθηση να βάλεις αρνί να σουβλίσεις παρά να στολίσεις δέντρο, να μαγειρέψεις γαλοπούλα και να κάνεις μελομακάρονα και κουραμπιέδες!

Όπως μας τραγουδούν και οι αγαπημένοι Locomondo "Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα, κρύο δεν έκανε ποτέ..."! Ειδικά φέτος είναι πολύ επίκαιρο!

Locomondo - Δεν Κάνει Κρύο




Lyrics:


Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
Κρύο δεν έκανε ποτέ
Έλα απόψε για να νοιώσεις
Όπως δεν ένιωσες ποτέ

Θες να πάμε μια βόλτα
Σε μια χώρα μαγική
Όπου όλοι διασκεδάζουν
Λέν’ πως είν’ και ειδικοί

Μα αν γελάσεις έχεις χάσει
Λέει ο κανονισμός
Κι αν τολμήσεις να χορέψεις
Σ’ απειλεί ο αποκλεισμός

Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
Κρύο δεν έκανε ποτέ
Έλα απόψε για να νοιώσεις
Όπως δεν ένιωσες ποτέ

Απ’ την άβυσσο της θλίψης
Στα λιβάδια της χαράς
Είναι ένα μικρό πορτάκι
Που το πόμολο κρατάς

Τούτη η νύχτα θέλει πάρτυ
Θέλει ιδρώτα και φωνές
Όχι τρέντυ πασαρέλα
Και κουλτούρο-συμφορές

Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
Κρύο δεν έκανε ποτέ
Έλα απόψε για να νοιώσεις
Όπως δεν ένιωσες ποτέ

Γίνε το παιδί του ήλιου
Και το γέλιο της φωτιάς
΄Κει ΄ναι η δύναμη του κόσμου
Αλυσίδες για να σπας

Ιδρωμένη αγκάλιασέ με
Η αγάπη είναι παντού
Κι αν γουστάρεις φίλησέ με
Να δω τα’ άστρα του ουρανού

Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
Κρύο δεν έκανε ποτέ
Έλα απόψε για να νοιώσεις
Όπως δεν ένιωσες ποτέ


Αν και η Ε.Μ.Υ. υπόσχεται χιόνια, εγώ δεν το βλέπω! Ας ελπίσουμε ως τα Χριστούγεννα να πέσουν λίγο οι θερμοκρασίες μπας και καταφέρουμε να μπούμε λίγο στο κλίμα! Ούτε χαλιά ακόμα δεν έχουμε στρώσει και αν συνεχιστεί έτσι ο καιρός όταν πάρουμε έλατο θα μαδήσει γρήγορα!!

6 comments:

  1. Άστα Δανάη! Χθές στο Ηράκλειο έμαθα ότι είχε 28 βαθμούς και κυκλοφορούσανε όλοι με κοντομάνικο. Είναι τόσο παράταιρο! Οι φίλοι μου έξω μου μιλάνε ντυμένοι με κασκόλ και φόρμες του σκι και εγώ γυρνάω με το T-shirt!

    ReplyDelete
  2. Μια από τα ίδια! Αφού λέω ότι πιο πολύ με τραβάει να σουβλίσω αρνί με τέτοιο καιρό παρά να φάω γαλοπούλα και να ετοιμάσω μελομακάρονα! Χαχα!

    ReplyDelete
  3. Ουσιαστική και επίκαιρη η ανάρτηση σου Δανάη μου!!

    Σου έχω πει πως ήσουν από τα πρώτα ιστολόγια που ανακάλυψα;

    Τα σέβη μου & την καλημέρα μου!!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ Vangel Greko! Όχι δεν μου το είχες πει, πολύ χαίρομαι! :)

    ReplyDelete
  5. Πόσο ταιριάζει αυτό το τραγούδι, δεν λέγεται!

    ReplyDelete
  6. ΚίτσοΜήτσο όντως! Ευτυχώς από χθες κάτι αρχίζει να γίνεται και η θερμοκρασία έπεσε αισθητά. Μου αρέσει αυτός ο καιρός που είναι γύρω στους 8-10 βαθμούς, που έχει μια ψυχρούλα αλλά και ήλιο. Είναι και χειμωνιάτικος αλλά και ευχάριστος για βόλτες ή για να κάνεις τις δουλειές σου. :)

    ReplyDelete