Tuesday 11 November 2008

Πράγα - Part 3 - Prague By Night

Όπως υποσχέθηκα στο προηγούμενο ποστ για την Πράγα, αυτό εδώ το ποστ επικεντρώνεται στην βραδυνή πόλη με τα φωτισμένα κτίρια.

Αφού κάναμε τον γύρο της πόλεως λοιπόν την πρώτη μέρα, γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκουραστούμε και να "φιλτράρουμε" τις πρώτες εικόνες και εντυπώσεις από την πολύ όμορφη αυτή πόλη.

Στη συνέχεια είχαμε ραντεβού στη ρεσεψιόν στις 7 η ώρα για να πάμε να παρακολουθήσουμε μια παράσταση Μαύρου Θεάτρου. Το Μαύρο Θέατρο της Πράγας είναι πολύ ξακουστό ανά τον κόσμο. Δεν περιλαμβάνει πρόζα, αλλά μόνο εικόνα. Όλη η σκηνή είναι μαύρη και εμφανίζονται οι ηθοποιοί-χορευτές με έντονα φωσφορούχα ρούχα και αξεσουάρ που μαγεύουν. Στην πράγα υπάρχουν πολλές σκηνές Μαύρου Θεάτρου. Η παράσταση που παρακολουθήσαμε εμείς λέγεται WOW και το πρωτότυπο ήταν πως ήταν και interactive. Οι πρωταγωνιστές "έπαιζαν" και με το κοινό. Έστελναν μεγάλες φωσφορίζουσες μπάλες προς το μέρος μας και τους τις πετούσαμε πίσω, έπεφταν σταγόνες από το ταβάνι όταν υποτίθεται πως έβρεχε και στο τέλος κάποιοι ντυμένοι τεράστιες αράχνες (πάντα με εντυπωσιακά χρώματα) σκαρφάλωσαν στις καρέκλες ανάμεσά μας!

Μαύρο Θέατρο της Πράγας είχα παρακολουθήσει πριν μερικά χρόνια στο Ράδιο Σίτυ στην Θεσσαλονίκη και θυμάμαι πως σε γενικές γραμμές μου είχε αρέσει περισσότερο από αυτό που είδαμε στην Πράγα. Βέβαια εκείνο δεν ήταν interactive, αλλά η σκηνή του Ράδιο Σίτυ είναι μεγαλύτερη, έχει μεγαλύτερο βάθος, είχε περισσότερους ηθοποιούς και εγώ καθόμουν πιο μακριά, πράγμα σημαντικό. Η απόσταση από την σκηνή παίζει σημαντικό ρόλο στο συγκεκριμένο θέαμα γιατί φαίνονται όλα πιο εντυπωσιακά. Το θεατράκι που πήγαμε στην Πράγα ήταν μικρό, 10-15 σειρές και όταν έχεις την σκηνή τόσο κοντά σου ξεχωρίζεις περισσότερο τι γίνεται επάνω. Φυσικά φωτογραφίες και βίντεο δεν επιτρέπεται να τραβήξει κανείς, επομένως εάν δεν γνωρίζατε για το Μαύρο Θέατρο, δείτε τα links που έβαλα προηγουμένως ή κάντε μια αναζήτηση στις εικόνες του Google.

Η παράσταση διήρκησε μία ώρα και δέκα λεπτά και κατά τις 9:10 βγήκαμε από το θέατρο που βρισκόταν πολύ κοντά στο Εθνικό Μουσείο της Πράγας και αποφασίσαμε να κατηφορίσουμε προς το κέντρο για να δούμε και την βραδινή φωτισμένη όψη της πόλης...

Το Εθνικό Μουσείο της Πράγας, το οποίο είναι μουσείο φυσικής ιστορίας.

Κάποια άλλα κτίρια που είδατε και στο πρώτο ποστ, εδώ φωτισμένα, χωρίς πολλά λόγια:

Το στενάκι που οδηγεί στην πλατεία του Ρολογιού.

Το αστρονομικό ρολόι από δύο διαφορετικές γωνίες.

Η εντυπωσιακή Εκκλησία της Παναγίας του Τιν.

Ο Πύργος της πυρίτιδας.

Το Δημοτικό Μέγαρο.

Ο Πύργος της πυρίτιδας και το τμήμα του Δημοτικού Μεγάρου.

Στο επόμενο μέρος περνάμε στην δεύτερη μέρα της εκδρομής κατά την οποία επισκεφθήκαμε το κάστρο και την ξακουστή γέφυρα του Καρόλου. Ως τότε ξέρετε... μένετε συντονισμένοι εδώ! :)

6 comments:

1. Με το μεγαλό πρακτορείο της πόλης πήγες υποθέτω για να βρέθηκες στο WOW. Είχαμε πάει με την Αννα και μας είπαν ντόπιοι ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα. Γενικά όλη η τουριστική περιοχή στο κέντρο της Πράγας είναι μια απάτη για τους Τουρίστες, αν πας λιγο πιο περα είναι η κανονική πράγα αλλά πρέπει κάποιος να σου πει.

ReplyDelete
  2. Στάθη, όπως είπα ούτε εγώ εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα από τη συγκεκριμένη παράσταση. Για το πρακτορείο δες το mail σου.

Σίγουρα στο κέντρο είναι πιο τουριστικά, αλλά όταν πηγαίνεις κάπου για 4 μέρες τα τουριστικά είναι και αυτά που θέλεις να δεις. Την άλλη όψη αναγκαστικά την χάνεις. Ευτυχώς μια μέρα είχαμε ξεναγό μια Τσέχα που μιλούσε πολύ καλά ελληνικά και μας διηγήθηκε στο λεωφορείο πως είναι η ζωή τους και η πραγματικότητα στην Τσεχία. :)

3. Α και μιας και αναφερθήκαμε σε Μαύρο Θέατρο, σήμερα το απόγευμα είδα αφίσες πως θα υπάρχει παράσταση Μαύρου Θεάτρου στο Ράδιο Σίτυ από τις 19 ως τις 30 Νοεμβρίου. Όσοι δεν έχετε δει είναι μια καλή ευκαιρία! :)

ReplyDelete
  4. Φθάνω στην Πράγα αρχές Γενάρη. Με είχαν προειδοποιήσει ότι θα έκαμε ψόφο και θα έριχνε χιόνι. Είχα φορέσει σκούφο, χοντρό πουκάμισο, πουλόβερ, κασκόλ, γάντι, ισοθερμική φανέλα και ρακέτες στα πόδια.

Βγαίνω από το ξενοδοχείο και μέσα σε τρία λεπτά είχα γίνει μπλε μαρέν. Περπατούσα και έκαναν κρατς κράτς οι κλειδώσεις μου. Απάλευτο κρύο.

5. Πιγκουίνε για αυτό και εμείς αποφασίσαμε να πάμε τώρα που είναι το κρύο υποφερτό. Πιο χειμώνα δεν λέει να πας στην κεντρική Ευρώπη!

ReplyDelete
  6. Δεν έχω παρακολουθήσει Μαύρο Θέατρο. Στα υπ' όψιν λοιπόν! :)