Τον τελευταίο καιρό οι τρεις μεγάλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα έχουν δημιουργήσει τρεις διαφημίσεις που η καθεμιά "απαντά" στην προηγούμενη.
Οι δύο πρώτες, της Vodafone και της Cosmote βγήκαν σχεδόν μαζί. Νομίζω πρώτα εμφανίστηκε αυτή της Cosmote:
Ένας αστυνομικός μπαίνει σε μια καλύβα όπου βρίσκονται ληστές με τα κλοπιμαία. Μπαίνει δυναμικά και ανοίγει το πορτοφόλι του όπου θα έπρεπε να βρίσκεται το σήμα του. Μόνο που δεν υπάρχει! Και εμφανίζεται η φράση "Σπαστικό δεν είναι να μην έχεις σήμα;"
Ακολουθεί η διαφήμιση της Vodafone:
Δύο φίλοι βγαίνουν από ένα club και ο διάλογος έχει ως εξής:
- Απίθανο μέρος! Αλλά δεν είναι σπαστικό να μην έχεις σήμα;
- Ξέρω γω; Εγώ πάντα Vodafone είχα.
- Καλά! Ρώτα και μένα!
- ΟΚ! Δεν είναι σπαστικό να μην έχεις σήμα;
Και ακολουθεί η φράση "Σήμα οπουδήποτε το χρειάζεσαι."
Η Wind φυσικά δεν μπορούσε να μείνει έξω από τον χορό και δημιούργησε μια πολύ έξυπνη διαφήμιση - κατά τη γνώμη μου - που απαντάει στις δύο προηγούμενες...
Είναι λίγο συνδιασμός των δύο προηγουμένων: Νεαρός πάει να μπει σε ένα κλαμπ, αλλά ο πορτιέρης του λέει πως έχει είσοδο. Ο νεαρός βγάζει και του δείχνει το πορτοφόλι του μόνο που δεν έχει χρήματα μέσα και τα ψάχνει!! Τότε ακολουθεί η φράση "Το σήμα είναι αυτονόητο, η οικονομία όχι".
Edit: Την βρήκα την διαφήμιση, την ανέβασα στο YouTube και έκανα edit το post! :)
Οι δύο πρώτες, της Vodafone και της Cosmote βγήκαν σχεδόν μαζί. Νομίζω πρώτα εμφανίστηκε αυτή της Cosmote:
Ένας αστυνομικός μπαίνει σε μια καλύβα όπου βρίσκονται ληστές με τα κλοπιμαία. Μπαίνει δυναμικά και ανοίγει το πορτοφόλι του όπου θα έπρεπε να βρίσκεται το σήμα του. Μόνο που δεν υπάρχει! Και εμφανίζεται η φράση "Σπαστικό δεν είναι να μην έχεις σήμα;"
Ακολουθεί η διαφήμιση της Vodafone:
Δύο φίλοι βγαίνουν από ένα club και ο διάλογος έχει ως εξής:
- Απίθανο μέρος! Αλλά δεν είναι σπαστικό να μην έχεις σήμα;
- Ξέρω γω; Εγώ πάντα Vodafone είχα.
- Καλά! Ρώτα και μένα!
- ΟΚ! Δεν είναι σπαστικό να μην έχεις σήμα;
Και ακολουθεί η φράση "Σήμα οπουδήποτε το χρειάζεσαι."
Η Wind φυσικά δεν μπορούσε να μείνει έξω από τον χορό και δημιούργησε μια πολύ έξυπνη διαφήμιση - κατά τη γνώμη μου - που απαντάει στις δύο προηγούμενες...
Είναι λίγο συνδιασμός των δύο προηγουμένων: Νεαρός πάει να μπει σε ένα κλαμπ, αλλά ο πορτιέρης του λέει πως έχει είσοδο. Ο νεαρός βγάζει και του δείχνει το πορτοφόλι του μόνο που δεν έχει χρήματα μέσα και τα ψάχνει!! Τότε ακολουθεί η φράση "Το σήμα είναι αυτονόητο, η οικονομία όχι".
Edit: Την βρήκα την διαφήμιση, την ανέβασα στο YouTube και έκανα edit το post! :)
Καλές οι έξυπνες και χιουμοριστικές διαφημίσεις, αλλά καλύτερα δε θα ήταν βρε Danah μου να μειώσουν τις τιμές; Εγώ γενικά δεν επηρεάζομαι απο τις διαφημίσεις για να προτιμήσω οποιοδήποτε προιόν αλλά κυρίως απο τη τιμή..
ReplyDeleteΑναστασία, σίγουρα η τιμή είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες (αν όχι ο σημαντικότερος) γενικώς για οποιοδήποτε προϊόν έχει σκοπό να διαλέξει κανείς.
ReplyDeleteΕγώ πιστεύω πως λόγω ανταγωνισμού οι εταιρίες κινητής έχουν ρίξει αρκετά τις τιμές τους. Ειδικά τα πακέτα προσφορών που γίνονται στην καρτοκινητή είναι τόσο συμφέροντα που κατά τη γνώμη μου συμφέρει περισσότερο να έχεις καρτοκινητό, ιδιώς αν είσαι άτομο που δεν μιλάει πολύ στο κινητό όπως εγώ. Τα 600 δωρεάν λεπτά που δίνουν πλέον και οι 3 με 5 ευρώ το μήνα είναι υπερ-αρκετά! :)
Η πρώτη (της Cosmote) μου άρεσε πολύ. Η δεύτερη (της Vodafone) μου φάνηκε λίγο μάπα. Της Wind περιμένω να μας την παρουσιάσεις πριν αποφανθώ :-)
ReplyDeleteΠροσωπικά μιλάω τόσο λίγο στο κινητό, που όλες οι τιμές μου φαίνονται φτηνές!
μην ξεγελιεστε οι τιμες δεν πεφτουν.Μιλαω για τις συνδεσεις.Απλα βγαινουν καινουρια προγραμματα και γινονται συνεχεια αναπροσαρμογες, αλλα παντα ειναι στα ιδια επιπεδα, προσεξετε το και θα το δειτε...
ReplyDeleteΈχει δίκιο ο roverand.
ReplyDeleteχιλίαδες διαφημίσεις αλλά απο money,
τα ίδια !
Καλησπέρα!
H διαφήμιση της Wind μου φάνηκε χειρότερη από τις άλλες δύο!
ReplyDelete