Wednesday 22 October 2008

Ιστορίες για τρίχες...

Που λέτε το Σάββατο έκλεισα ραντεβού στο κομμωτήριο για την Τρίτη. Είχα να πάω από τον Ιούνιο που είχα πάει 2-3 φορές μαζεμένες για την πρόβα του γάμου, και δεν γινόταν να το αναβάλω άλλο καθώς το μαλλί ήταν αρκετά ταλαιπωρημένο απ'όλο το καλοκαίρι (θάλασσα, ήλιος κλπ) και οι ανταύγιες χρειάζονταν φρεσκάρισμα. Μερικές γυναίκες ζουν για την στιγμή που θα πάνε στο κομμωτήριο και θα πιάσουν κουβεντούλα με την κομμώτρια και τις υπόλοιπες πελάτισσες. Σίγουρα εγώ δεν ανήκω σ'αυτήν την κατηγορία. Το κομμωτήριο είναι το χειρότερό μου και το βαριέμαι οικτρά! Πηγαίνω δύο φορές τον χρόνο, μία γύρω στα Χριστούγεννα (η τωρινή έγινε πιο νωρίς) και μία κοντά στο Πάσχα ή πριν από το καλοκαίρι.

Το ραντεβού ορίστηκε λοιπόν για την Τρίτη στις 12 η ώρα. Από την δουλειά τελείωνα στις 11 οπότε μετά έκανα κάποιες εξωτερικές δουλειές που έπρεπε να γίνουν και κατευθύνθηκα στη συνέχεια προς το κομμωτήριο. 11 παρά είκοσι ήμουν εκεί, περίμενα λίγο και 12 η ώρα ακριβώς με παρέλαβαν για να με γεμίσουν αλουμινόχαρτα στα μαλλιά. Έχοντας περάσει την ασθένεια των προηγούμενων ημερών είχα μια ατονία και μια βαρεμάρα συνεπάγωγο της παρουσίας μου στο κομμωτήριο και της αναμονής να ενεργήσει η ανταύγια. Βούλιαξα στην καρέκλα και ήμουν ένα βήμα από το να κοιμηθώ! Τα μάτια μου τσούζαν από την νύστα και για να κρατηθώ ξύπνια έβγαλα το κινητό μου και άρχισα να παίζω τάβλι. Τότε με πλησίασε μια κοπέλα του κομμωτηρίου και με ρώτησε αν ήθελα ένα περιοδικό. Από ευγένεια και μην έχοντας κουράγιο να πω τίποτε άλλο ψέλλισα ένα "ναι, ευχαριστώ".


Μου έφερε λοιπόν το περιοδικό και εκείνη ακριβώς τη στιγμή μου ήρθε η ιδέα για αυτό εδώ το ποστ! Ξεφυλλίζοντας τις σελίδες του περιοδικού η επιθυμία μου να κοιμηθώ μεγάλωνε ακόμα περισσότερο: εικόνες - εικόνες κι άλλες εικόνες με κοπέλλες με διάφορα ρούχα, μακιγιάζ, μάσκαρες και κρέμες. Και τότε μου γεννήθηκε η απορία: γιατί στα κομμωτήρια περιορίζονται σε τέτοιου είδους περιοδικά; Δεν θα μπορούσαν να έχουν και περιοδικά ποικίλης ύλης ή ακόμα και εξειδικευμένα; Εμένα θα μου άρεσε πολύ εκείνη τη στιγμή να μου φέρει το περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ και να διαβάσω για τις καινούριες ταινίες, συνεντεύξεις ηθοποιών ή σκηνοθετών και να μάθω διάφορα πράγματα από τα αφιερώματα που γίνονται κατά καιρούς. Ή να μου φέρει ένα περιοδικό που ασχολείται με την μουσική (αν και αυτά τείνουν να εξαφανιστούν). Ή έστω ένα περιοδικό εφημερίδας όπως οι Επιλογές. Δεν πιστεύω πως τα ενδιαφέροντα των κυριών που πηγαίνουν στα κομμωτήρια περιορίζονται στην μόδα και στο μακιγιάζ. Το κομμωτήριο δίνει έτσι κι αλλιώς χρήματα για να αγοράσει τα περιοδικά από το περίπτερο, αντί να παίρνουν πχ δέκα περιοδικά μόδας ας παίρνουν εφτά μόδας και τρία με διαφορετική θεματολογία. Αυτό ήθελα να πω και να ακούσω και την δική σας γνώμη!

11 comments:

  1. Με τη διάθεση που αντιμετωπίζεις το κομμωτήριο ότι και να σου φερνε θα σου την έδινε πιστεύω:). Πάντως υποθέτω ότι απευθύνονται σε ένα μεγάλο κομμάτι των γυναικών που πηγαίνουν συχνά στο κομμωτήριο και προφανώς γουστάρουν τέτοια περιοδικά για διάβασμα.

    Από την άλλη πάλι, και καλά, τα περιοδικά μόδας συσχετίζονται με το χώρο και της κομμωτικής οπότε πιθανώς το βλέπουν έτσι οι κομμώτριες και διαλέγουν αυτά τα περιοδικά.

    Όπως και να χει, νομίζω το έθεσες γλαφυρότατα στον τίτλο του ποστ σου : "Tρίχες...":).

    Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
  2. Πίκο, συμφωνώ πως διαλέγουν τα συγκεκριμένα περιοδικά διότι αυτές που είναι τακτικές πελάτισσες προτιμούν αυτό το στυλ των περιοδικών. Όμως αυτά τα περιοδικά δεν έχουν τίποτα για να διαβάσεις, παρά μόνο φωτογραφίες. Δεν θέλω να πιστεύω πως τα ενδιαφέροντα της πλειοψηφίας αυτών των γυναικών περιορίζονται στην μόδα και στην καταναλωτική μανία που προωθούν τα εν λόγω περιοδικά που είναι γεμάτα μόνο διαφημίσεις.

    Όσο για την πρώτη σου πρόταση δεν συμφωνώ. Αν μου έφερναν κάτι από τα περιοδικά που ανέφερα το ποστ θα είχε τελείως άλλη χροιά και εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη.

    Καλό βράδυ και σε σένα!

    ReplyDelete
  3. Tην πρώτη πρόταση την έγραψα καθαρά χιουμοριστικά ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες.Αν έγινε κάτι τέτοιο ζητώ συγνώμη.

    Όπως και να έχει δεν λέω ότι δεν έχεις δίκιο αλλά νομίζω ότι από την πλευρά τους ξέρουν ποιες είναι οι γυναίκες που πάνε συχνά κομμωτήριο και που έχουν χρόνο να πάνε συχνά κομμωτήριο, αν με εννοείς, και σε αυτές απευθύνονται.

    Αυτό που ζητάς δεν είναι δα τίποτα δύσκολο και είναι σωστό, αλλά ποιος έχασε το "σωστό" για να το βρούμε στα κομμωτήρια της Ελλάδας εν έτει 2008:).

    Αυτά περί "τριχών" τις οποίες τίμησα κι εγώ στο μπλογκ μου πρόσφατα, για να μην λες ότι τις υποτιμώ:).

    ReplyDelete
  4. Όχι βρε τι να παρεξηγήθηκα! :P

    Για το blog σου δεν το έχω δει, έχω καιρό να το επισκεφθώ. Μόλις βρω χρόνο θα το τσεκάρω.

    Στην τελική στα ίδια λόγια ερχόμαστε!

    Καλημέρα!


    ΥΓ. Ωραία αλλαγή η προσθήκη του Post a Comment στην ίδια σελίδα με το ποστ από τον blogger!

    ReplyDelete
  5. επειδη ανηκω στην ιδια ακριβως συνωμοταξια με σενα, δεν μπορω ουτε τα περιοδικα ουτε τους φλυαρους κομμωτες. η δουλειά θέλω να γινει και να φύγω, να σου πω την αλήθεια. ωστόσο, καθε φορα που πιάνω ενα τετοιο για να δαιβάσω αισθάνομαι οτι αυτόματα χαμηλώνει το IQ μου.

    ReplyDelete
  6. Lifewhispers, και εγώ ακριβώς το ίδιο νιώθω!!!

    ReplyDelete
  7. Όλα αυτά ειναι μία βιομηχανία. Με το να έχουν περιοδικά για σινεμά, μουσική κλπ δεν έχουν κανένα όφελος. Ενώ μέσω των περιοδικών μόδας βλέπεις τις νέες τάσεις σε μακιγιάζ και μαλλιά, κάτι που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη βιομηχανία της ομορφιάς.

    ReplyDelete
  8. Anastasia, yes but all is is sooooo booooring!!! :P

    ReplyDelete
  9. Κατ' αρχήν να πω ότι λατρεύω το κομμωτήριο και η καλύτερή μου θα ήταν να πηγαίνω κάθε εβδομάδα, μην σου πω και δυο φορές την εβδομάδα. Δεν μ' αρέσει όμως να πιάνω κουβέντα με τις κομμώτριες, βαριέμαι απίστευτα την άσκοπη φλυαρία και κυρίως την φλυαρία με τις άλλες πελάτισσες.

    Όσο για τα περιοδικά, νομίζω ότι έχουν αυτά με τις πολλές φωτογραφίες γιατί οι περισσότερες γυναίκες όταν πάνε στο κομμωτήριο δεν πάνε για να διαβάσουν περιοδικό αλλά για να ανανεώσουν το χτένισμά τους, γι΄ αυτό όσο περισσότερες φωτογραφίες έχουν τα περιοδικά τόσο καλύτερα.

    Στο κομμωτήριο που πάω έχουν πολλά περιοδικά ποικίλης ύλης (π.χ. Marie Claire) και συγχίζομαι γιατί θέλω να τα διαβάσω όλα αλλά δεν προλαβαίνω! Καλύτερα τα περιοδικά με φωτογραφίες που διαβάζονται πιο εύκολα ;-)

    ReplyDelete
  10. αυτο γινεται για καθαρα επαγγελματικουσ λογους.ειναι κατι σαν πλυση εγκεφαλου.να βλεπουν μοδα για να παιρνουν ιδεεσ και συνεπωσ περρισοτερη δοθλεια για τισ κομμωτριεσ.

    ReplyDelete
  11. απευθυνομαι στα κορίτσια:θα μπορούσατε να μου πείτε ένα κομμωτήριο που κάνει τέλειες ανταυγειες και δε χρειάζεται να δώσεις το 15νθήμερο σου για αυτό;

    ReplyDelete