Friday 14 March 2008

Barcelona - Part 1

Μόλις προσγειωθήκαμε στην Βαρκελώνη Παρασκευή πρωί, μας παρέλαβε το πούλμαν και μας πήγε στο ξενοδοχείο. Αφού ταχτοποιηθήκαμε και αφήσαμε τα πράγματά μας ξανακατεβήκαμε και μπήκαμε στο πούλμαν για να κάνουμε ένα πρώτο αναγνωριστικό τουρ στην πόλη.

Αυτές είναι μερικές από τις πρώτες φωτογραφίες που τράβηξα:




Εχθές στον λίγο χρόνο που βρήκα ταχτοποίησα τις φωτογραφίες σε θεματικούς φακέλους, έτσι ώστε τα ποστ που θα κάνω να είναι ανάλογα με τους φακέλους και να γράψω τις πληροφορίες που θέλω ανάλογα με τα μέρη που επισκευθήκαμε. Έτσι θα έχω και εγώ πιο οργανωμένες τις αναμνήσεις μου στο blog και θα μπορείτε και εσείς να έχετε μια πιο καθαρή εικόνα της πόλης και των αξιοθέατών της!

Οι πρώτες μου εντυπώσεις; Οι ατέλειωτοι δρόμοι της Βαρκελώνης! Τα πάντα εκεί είναι μεγάλα. Μεγάλες λεωφόροι, τόσο στο πλάτος όσο και στο μήκος. Η πόλη πολύ καθαρή. Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως σε όλη την πόλη υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλοί φοίνικες!

Θεωρώ αυτό το ποστ σαν ένα μικρό πρόλογο του τι θα ακολουθήσει! Δυστυχώς από την ώρα που επιστρέψαμε έχει πέσει πολλή δουλειά και δεν έχω βρει καθόλου τον χρόνο να κάνω τα post! Ελπίζω να τα κάνω σύντομα γιατί καλό είναι να γράφεις τις εμπειρίες και τις εντυπώσεις σου όσο είναι πρόσφατες και φρέσκες! ;-)

To be continued...

4 comments:

  1. Καλά, αναγνωριστική βόλτα και δε σας πέρασαν από κανένα κτήριο τοθ Gaudi; Εκτός αν δε μας τα έδειξες σκόπιμα!

    Εγώ δε μπορώ να πω οτι θυμάμαι την πόλη για το μέγεθος. Κανονικά τα θυμάμαι, τουλάχιστον στο κέντρο. Εκτός αν μπήκατε σε τίποτα εθνική οδό. Ή ίσως από και προς το αεροδρόμιο. Γιατί μέσα όσο τη θυμάμαι, τουλάχιστον στις περιοχές που είναι τα αξιοθέατα, η Rambla, τα μουσεία, κλπ τα μεγέθη ήταν κανονικά. Όπου "κανονικά" αυτά της Αθήνας.

    Για τους φοίνικες και την καθαριότητα θα συμφωνήσω.

    Ανυπομονώ για τα... θεματικά σου post!

    ReplyDelete
  2. Είναι η 2η αγαπημένη μου πόλη στον κόσμο (μετά τη ΝΥ) - περιμένω με αγωνία τις φωτογραφίες! Δυστυχώς όταν την επισκέφτηκα τελευταία φορά δεν υπήρχαν ψηφιακές μηχανές (1998...)

    ReplyDelete
  3. @ Γκρινιάρη: Επίτηδες δεν τα έδειξα γιατί είχα αρχίσει από το πρωί το δεύτερο μέρος όπου μιλούσα αποκλειστικά για τον Gaudi και το πάρκο που έφτιαξε. Μόλις έκανα upload το post! ;-)

    @ ~~a~~: Το δεύτερο μέρος αναρτήθηκε και αύριο θα ετοιμάσω και το τρίτο. Έχουν να ακολουθήσουν αρκετά μέρη ακόμα πάντως! :)

    @ Θέμο: Ελπίζω οι φωτογραφίες που θα αναρτήσω να σου αρέσουν και να σου ξυπνήσουν ευχάριστες μνήμες από την πόλη που αγαπάς τόσο πολύ! :)

    ReplyDelete