Wednesday 12 September 2007

Fracture

Υπέροχο αστυνομικό θριλεράκι μυστηρίου που είδα χθες το βράδυ και προτείνω σε όλους του λάτρεις του είδους. Τελικά ο Anthony Hopkins σε ρόλο κακού είναι μαέστρος! Καταπληκτική η ερμηνεία του! Στις ταινίες που έκανε τον "καλό" (πχ Meet Joe Black, Proof) ήταν τελείως χλιαρός κατά την γνώμη μου!

Στην συγκεκριμένη ταινία μου θύμισαν κάποιες σκηνές την Σιωπή των Αμνών.

Δεν λέω τίποτα παραπάνω για να μην χαλάσω την ατμόσφαιρα! Όσοι την δείτε απλά αφήστε το σχόλιο σας.

Καλή διασκέδαση! :)

5 comments:

  1. Δεν την έχω δει, αλλά αν είναι να μου θυμίσει τον σκασμό των προβάτων, καλύτερα να την αποφύγω!!

    ReplyDelete
  2. Χαχα γιατί έτσι Σοφία μου;

    Σαν υπόθεση δεν μοιάζει με τίποτα με την Σιωπή των Αμνών πάντως! Απλά είπα ότι σε 1-2 σκηνές μου θύμισε ο Hopkins την εκεί ερμηνεία του.

    Αν σου αρέσουν οι ταινίες μυστηρίου με ατμόσφαιρα πιστεύω θα σου αρέσει και αυτή! :)

    ReplyDelete
  3. Νομίζω αυτή είναι μια από τις "μέτριες ταινίες" που δύο πολύ καλές ερμηνείες την ανεβάζουν και την κάνουν να φαίνεται καλύτερη από ότι είναι. Νομίζω ο Άντονι Χόπκινς παίζει τέτοιους ρόλους με άνεση, ακόμα και στον ύπνο του πλέον:)

    ReplyDelete
  4. θα συμφωνησω με τον πικο απίκο!
    Πολυ μ'αρεσε ο Αντονυ αλλά και ο πιστιρικάς στην ταινία αυτη που ηταν μια από τις λίγες ταινίες που μ'αρεσαν το καλοκαιρι που περναει..

    Το χολυγουντ ομως εχει χασει την μαγεία του γιατι καποτε τετοιες ταινίες υπηρχαν κατα δεκάδες σς μια χρονια. Δυστυχως η πρωτοτυπη εμπνευση μας σωνεται!

    ReplyDelete
  5. Το είπα επειδή ο σκασμός είναι αρκετά ανατριχιαστικός και τα φιλμ του είδους τα αποφεύγω. Αν η υπόθεση δεν μοιάζει, τότε πάω πάσο (και το βάζω στη λίστα του βίντεο-κλαμπ).

    ReplyDelete