Saturday 14 May 2011

Ένας ανθισμένος Cosmos!

Εδώ και μέρες λέγαμε να πάμε σήμερα βόλτα στο Cosmos καθώς έχουμε καιρό να πάμε. Όταν είμαστε μέσα στο σπίτι συχνά δεν συνειδητοποιούμε τη θερμοκρασία που επικρατεί εκτός αυτού. Όταν μπήκαμε στο αυτοκίνητο και είδαμε το θερμόμετρο να δείχνει 34 βαθμούς Κελσίου, δεν το πιστεύαμε!

Έπρεπε να φτάσουμε μέσα Μαΐου για να καταλάβουμε ότι μπήκε η άνοιξη. Αν και απ'ό,τι είδα στο ίντερνετ η καλοκαιρία θα διαρκέσει μόνο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Από Δευτέρα και για ολόκληρη την εβδομάδα - στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον - αναμένονται βροχές και καταιγίδες! Επωφεληθείτε λοιπόν από τον καλό καιρό όσο προλαβαίνετε, γιατί αναμένεται να μουλιάσουμε πάλι τις προσεχείς ημέρες!

Όταν φτάσαμε στο Mediterranean Cosmos βρεθήκαμε μπροστά σε μια υπέροχη έκπληξη: είχε στο εσωτερικό του μια όμορφη ανθοέκθεση με ωραία διακόσμηση όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες...


Πολύχρωμες πεταλούδες και κλουβιά με λουλούδια κρέμονταν από την ανοιχτή οροφή απ'όπου πρόβαλε ο καταγάλανος ουρανός!







Ένα ειδικό μηχανηματάκι έβγαζε σαν καπνό πάνω από μια μικρή τεχνητή λιμνούλα. Ωραίο και εντυπωσιακό εφέ αν έχετε κήπο!


Το συντριβάνι έξω από τα Village

Να και μια αγελάδα-καουμπόης!


Και πάλι η αγελάδα και δίπλα της ένα προβατάκι στο οποίο παίζουν πιτσιρίκια!

Τα λουλούδια σε πρώτο πλάνο! Πετούνιες σε χρώματα για όλα τα γούστα: ροζ, μοβ, φούξια, άσπρα...

Γαρύφαλλα, μολόχες, σελόζιες

Και διακοσμητικά για τον κήπο ή την βεράντα σας: αγαλματάκια, ποτιστήρια, φαναράκια, cache-pot και διάφορα άλλα...



Μαργαρίτες


Άλλο χαριτωμένο προβατάκι!

Χελώνες, κουκουβάγιες, χώμα και κεριά για τον κήπο ή το μπαλκόνι.

Το προβατάκι το συμπάθησα ιδιαίτερα και το έβγαλα και μια πιο κοντινή χεχε! Δεν έχει κορυφαίο βλέμμα; :)

Πολύ ωραία ιδέα για σταντ! Εδώ βλέπουμε κακτάκια και διάφορα άλλα μικρά φυτά.









Ελπίζω να σας άρεσαν οι φωτογραφίες και να πήρατε και ιδέες αν σκοπεύετε να διαμορφώσετε τον κήπο ή την βεράντα σας! Μακάρι να μπορούσα να μεταφέρω και μέσω του ποστ μου τις εκπληκτικές μυρωδιές των λουλουδιών που υπήρχαν στα συγκεκριμένα σημεία!! Αν έχετε χρόνο περάστε μια από αυτές τις μέρες από το Cosmos, αξίζει τον κόπο ακόμα και μια απλή βόλτα να κάνετε! ;)

15 comments:

  1. Δανάη, χίλια ευχαριστώ για την πανδαισία χρωμάτων που μας χάρισες !!!!!
    Με τις υπέροχες φωτογραφίες σου, μου χάρισες όλη την άνοιξη!!!
    Πολλά φιλάκια

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίο Δανάη! Αγόρασα κι εγώ λουλούδια για το σπίτι. Από τη μια κάνει ζέστη και από την άλλη κρυώνεις μέσα στο σπίτι!

    ReplyDelete
  3. @magda, χαίρομαι που άρεσαν οι φωτογραφίες!

    @Maria, χαίρομαι! Τι λουλούδια πήρες; Εμένα μου αρέσουν τα λουλούδια αλλά θέλουν πολύ φροντίδα και χαλάνε γρήγορα, επομένως προτιμώ φυτά που κρατάνε όλο το χρόνο.

    ReplyDelete
  4. Τουλίπες και πασχαλιές! Βέβαια οι πασχαλιές μαδάνε και μου γέμισαν τον χώρο μοβ μικρά λουλουδάκια! Αλλά, χαλάλι!

    ReplyDelete
  5. Τα είδα κι εγώ το προηγούμενο Σάββατο που πήγαμε στο Cosmos, αλλά πριν ήμουν στο Leroy Merlin (πήρα μια εκπληκτική φραουλιά και ένα δυόσμο για να κάνουμε mohito το καλοκαίρι στην βεράντα!) και μου φάνηκαν λίγα μπροστά στην τεράστια έκταση που είχαν εκεί!
    Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι μύρισε άνοιξη!!!
    Καλημέρα Δανάη μου!

    ReplyDelete
  6. Γεια σου Σοφία μου! Εντάξει μπορεί να ήταν μικρότερο από ανθοεκθέσεις που έχω επισκεφθεί, αλλά ήταν ωραία η διακόσμηση και το καλύτερο ήταν πως μύρισε άνοιξη όπως είπες και εσύ! :)

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Εγώ θα σας την σπάσω κορίτσια.
    Ένας φίλος αγόρασε ένα κτήμα στον νομό Πέλλας και πήγα και τον είδα.
    Αν και σε όχι και καλή κατάσταση το αγρόκτημα έχει 2 καλά.
    Πραγματική φύση και μέγεθος.
    Κατά τα άλλα σας ξέχασα και πριν από λίγο είπα αμάν μωρέ έχεις καιρό να πας στο γούρικο σου φόρουμ.
    Γράφει και η κόρη πανελλήνιες και είμαστε σε πίεση

    ReplyDelete
  8. Γειά σου Υδροχόε! Blog, όχι forum! ;)

    Καλή επιτυχία εύχομαι στην κόρη σου! Όλα να πάνε καλά! Σε τι σχολή θέλει να περάσει;

    ReplyDelete
  9. Ο.κ Δανάη έχεις δίκιο για το blog παρόλο που πιστεύω ότι δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα φόρουμ όσο αναφορά τον διάλογο.
    Η μικρούλα μου ενδιαφέρεται για νομική και προσπαθεί η καημενούλα.
    Με ένα βιβλίο στο χέρι είναι όλη μέρα εδώ και χρόνια.

    ReplyDelete
  10. Νομική ε; Ακόμα ένας ακόμα λόγος για να ευχηθώ καλή επιτυχία τότε! Ελπίζω τα όνειρά της να πραγματοποιηθούν! :)

    ReplyDelete
  11. Αυτές οι κρεμαστές γλαστρούλες είναι σούπερ!!
    Α! Και το πρόβατο εννοείται!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  12. Γεια σου τρελοτουρίστρια! Και εμένα οι κρεμαστές γλαστρούλες μέσα στα κλουβιά μου άρεσαν πολύ, τις βρήκα πολύ ωραία ιδέα! Όσο για το πρόβατο, απλά δεν παίζεται χεχεχε! ;)

    ReplyDelete
  13. καλημέρα!
    πάντα μου αρέσουν οι φώτο σου από το cosmos.
    έχω πάει 2 φορές κ βρίσκω τις περιστασιακές διακοσμήσεις πολύ ενδιαφέρουσες!
    χαιρετίσματα από τον Ελληνικό Στρατό xDxD

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα _fok_! Χαίρομαι που σου άρεσουν οι φωτογραφίες μου! Και εμένα μου αρέσει που αλλάζει η διακόσμηση ανάλογα με την περίσταση (Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι ή περιστασιακές εκδηλώσεις που γίνονται).

    Ώστε στο στρατό είσαι ε; Για αυτό χάθηκες! Έχεις πολύ ακόμα; Καλός πολίτης!

    ReplyDelete