Friday 15 January 2010

3 χρόνια GreekCharm!!

Σαν χθες μου φαινόταν που έκανα το πρώτο μου ποστ - στις 15/01/2007 - και καλωσόριζα τον κόσμο που στο μέλλον θα έμπαινε στο blog μου. Τότε το blogging ήταν για μένα κάτι το άγνωστο και δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα γινόταν μέρος της καθημερινότητάς μου! Για να είμαι ειλικρινής στην αρχή με τρόμαζε και λίγο. Τι πρέπει να γράφω; Πόσο προσωπικά ή όχι πρέπει να είναι τα ποστ μου; Ποιοί θα με διαβάζουν; Θα με διαβάζουν κάποιοι ή θα είναι μάταια αυτά που γράφω;


Από τότε πολύς κόσμος έχει περάσει από αυτό εδώ το blog. Κάποιοι σταθεροί αναγνώστες - που αν και δεν τους έχω γνωρίσει ποτέ από κοντά τους νιώθω περισσότερο φίλους μου και από τους πραγματικούς μου φίλους, καθώς μαθαίνω καθημερινά τα νέα τους μέσα από τα blog τους ή μέσα από το chat του gmail - και κάποιοι περιστασιακοί που βάζουν κι αυτοί την πινελιά τους με τα σχόλιά τους στα διάφορα ποστ που έχω κάνει.

Με αυτό το ποστ θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που κάνετε τον κόπο να κάνετε κλικ και να αφήσετε σχόλια τα οποία συχνά τροφοδοτούν ωραίες συζητήσεις. Είναι όμορφο να ακούς τις απόψεις άλλων ατόμων!

Θέλω επίσης να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη για πολλά ποστ που είτε δεν έγιναν ποτέ ενώ τα είχα υποσχεθεί, κυρίως από ταξίδια, ή που έμειναν μισά στο draft (ελπίζω να καταφέρω αν και ετεροχρονισμένα να τα ανεβάσω!)

Ξέρω ότι η συχνότητα με την οποία κάνω ποστ έχει αραιώσει και λυπάμαι πολύ για αυτό, αλλά υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις που συχνά δεν επιτρέπουν να κάνω όλα τα ποστ που σκέφτομαι κατά καιρούς. :)

Όπως και να έχει εύχομαι χρόνια πολλά στο μπλογκάκι μου και ελπίζω στο μέλλον να καταφέρω να του αφιερώσω περισσότερο χρόνο, όπως του αξίζει...


Σε λίγες μέρες έχω και τα πραγματικά μου γενέθλια, οπότε θα ξαναέχουμε "διαδυκτιακά κεράσματα" χεχε! Να περνάτε καλά όλοι και να είστε χαρούμενοι! :)

8 comments:

  1. βρε βρε!
    τα πρώτα χρόνια πολλά απο μένα... να χαιρόμαστε το greekcharm ;p

    ReplyDelete
  2. Kai to diko mou blog esvise ta prota tou kerakia..

    bravo gia tin poli kali douleia pou kaneis Danah!!

    sinexise etsi!!

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ πολύ _fok_!

    Χρόνια Πολλά και στο δικό σου τότε Vangel Greko! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :)

    ReplyDelete
  4. Να ζήσεις Greek Charm και χρόνια πολλά
    μεγάλο να γίνεις με άσπρα μαλλιά
    παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως
    και όλοι να λένε να ένα σοφό blog!
    (Κάνε μια ευχή και σβήσε το κεράκι.)

    Να το χαίρεσαι το μπλογκάκι σου και να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη..

    ReplyDelete
  5. Χρόνια πολλά κι από μένα στο μπλογκάκι!

    ReplyDelete
  6. Αναστασία, ωραίο το τραγουδάκι χεχε!

    Σοφία, ευχαριστώ πολύ! :)

    ReplyDelete
  7. Δανάη μου χαίρομαι που σου αρέσει. Είναι και πρωτότυπο, μόνη μου το σκέφτηκα.. :Ρ

    ReplyDelete
  8. Μπραβο συνblogger! Σου ευχομαι παντα τα καλυτερα! Χρονια πολλα στο Greek Charm λοιπον!

    ReplyDelete