Friday 22 May 2009

Sherlock Holmes

Κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες το trailer για την νέα πολυαναμενόμενη ταινία Sherlock Holmes σε σκηνοθεσία του Guy Richie με πρωταγωνιστές τον Robert Downey Jr και τον Jude Law. Δείτε το τρέιλερ:



Η ταινία φαίνεται πολλά υποσχόμενη και όντας προσωπικά φαν του Σέρλοκ Χολμς από μικρή, έχοντας διαβάσει αρκετές ιστορίες του Sir Arthur Conan Doyle, σίγουρα είναι μια ταινία που θα μου άρεσε να δω στο σινεμά! Εξάλλου και οι δύο πρωταγωνιστές είναι πολύ καλοί ηθοποιοί και από τους αγαπημένους μου.

Σύμφωνα με το imdb η ταινία αναμένεται να βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες στην Ελλάδα τα Χριστούγεννα (25 Δεκεμβρίου 2009).

2 comments:

  1. Ως έτερος φαν του χαρακτήρα από παλιά, είμαι πολύ περίεργος πως θα τον προσεγγίσει ο Guy Richie στην ταινία του. Ως τώρα σε όποια τηλεοπτική εκδοχή κι αν τον έχω δει ο χαρακτήρας σκιαγραφείται πάρα πολύ κοντά στο στυλ και το περιεχόμενο των βιβλίων Πιστεύω ότι αυτή η ταινία θα έχει αρκετές ενδιαφέρουσες καινοτομίες για να εκμοντερνίσει το μύθο του Σέρλοκ. Οι επιλογές των ηθοποιών είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσες πάντως και αναμένω το τελικό αποτέλεσμα με μεγάλη ανυπομονησία, για να δούμε...

    Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!

    ReplyDelete
  2. Και εγώ είμαι τρελή φαν του Σέρλοκ αλλά το τρέιλερ δε μου άρεσε καθόλου...
    Δε ξέρω εμένα αυτές οι καινοτομίες, που λέει και ο Πίκος Απίκος, μου τη σπάσανε. Δε ξέρω..Ίδωμεν

    ReplyDelete