Tuesday 2 December 2008

Πράγα - Part 5 - Γέφυρα Καρόλου

Συνεχίζοντας την περιήγηση στην Πράγα, βρισκόμαστε στην δεύτερη μέρα της εκδρομής και κατηφορίζουμε σιγά σιγά από το κάστρο προς την Γέφυρα του Καρόλου... Η θέα παίρνοντας τον δρόμο προς τα κάτω είναι υπέροχη...

Στο μαγαζάκι αυτό παρατηρείτε διπλα στην πόρτα μια γραμμή και την ένδειξη "water level". Στις 14 Αυγούστου του 2002 ο ποταμός Μολδάβας είχε πλημμυρίσει και η στάθμη του νερού είχε ανέλθει πάνω από τα δύο μέτρα στις περιοχές που βρίσκονται κοντά στις όχθες του.

Και φτάσαμε στην Γέφυρα του Καρόλου, η οποία είναι γεμάτη από αγάλματα., 30 στον αριθμό! Δυστυχώς η μία πλευρά της ήταν κλειστή με συρματόπλεγμα καθώς εκτελούνταν έργα συντήρησης.

Ένα εκ των αγαλμάτων της Γέφυρας. Στο βάθος διακρίνεται ένα αερόστατο στο οποίο επί πληρωμή μπορούσε κάποιος να ανέβει και να θαυμάσει την πόλη από ψηλά.

Διάφορα μικρά ποταμόπλοια που κάνουν βόλτα τους τουρίστες στο ποτάμι.

Ο κύριος που φαίνεται αριστερά από το άγαλμα είχε μια μαριονέττα και την έκανε να χορεύει παίζοντας κιθάρα στον ρυθμό διάφορων τραγουδιών. Δείτε το βιντεάκι:

Άλλη άποψη του ποταμού, από την άλλη μεριά της γέφυρας.

Εστιατόριο ακριβώς πάνω στην όχθη του ποταμού. Σίγουρα την καλοκαιρινή περίοδο θα είναι καλύτερο να κάθεσαι στην βεράντα και να απολαμβάνεις το φαγητό με την θέα. Τον χειμώνα έχει αρκετό κρύο, μη σας ξεγελάει η λιακάδα! :)

Η πύλη από την οποία αρχίζει η Γέφυρα του Καρόλου.

Ακολούθησε μια βόλτα από την άλλη μεριά της γέφυρας καθώς και το μεσημεριανό μας και στη συνέχεια ξαναδιασχίσαμε την γέφυρα για να πάμε προς το κέντρο και να βρεθούμε στην κεντρική πλατεία του ρολογιού.

Η εκκλησία του Αγίου Νικολάου σε ρυθμό μπαρόκ που κατασκευάστηκε στις αρχές του 18ου αιώνα στην Mala Strana (Μικρό Μέρος).

Η πλατεία της Μάλα Στράνα.

Και ένα στενάκι με τα όμορφα χρωματιστά κτίρια στο ίδιο σημείο.

Η πύλη η οποία οδηγεί στην γέφυρα από την έξω μεριά αυτήν την φορά.

Κι ένα ακόμα από τα εντυπωσιακά αγάλματα της γέφυρας.

Ο κόσμος πάνω στην γέφυρα πάρα πολύς καθώς πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Πράγας.

Διάφορα θέατρα με παραστάσεις Μαύρου Θεάτρου ή Μαριονέττας...

Και ιδού τα γλυκά που σας είχα υποσχεθεί. Δεν θυμάμαι πια πως λέγονται, εξάλλου η γλώσσα τους είναι αρκετά δύσκολη για έμας και με πολλά σύμφωνα όπως ανέφερα σε παλαιότερο ποστ και δεν είναι εύκολο να συγκρατήσεις λέξεις. Για να αγοράσεις ένα τέτοιο γλυκό λοιπόν περίμενε μεγάλη ουρά και είπαμε να δοκιμάσουμε και κάτι παραδοσιακό από την Τσεχία. Το έβαζαν λοιπόν σε αυτό το μηχάνημα και αυτό το είδος σούβλας γυρνούσε και το έψηνε απ'όλες τις μεριές. Το ψωμοειδές αυτό γλυκό είναι κούφιο στο κέντρο, δεν το γεμίζουν με κάτι, απλά ρίχνουν από πάνω λίγη κανέλλα. Όταν φάγαμε την πρώτη μπουκιά μας θύμισε έντονα κάτι η γεύση. Αφού το παιδέψαμε πολύ, μας ήρθε! Θύμιζε την γεύση που έχουν τα τσουρέκια όταν βγαίνουν ζεστά από το φούρνο!

Και για να ολοκληρώσουμε την βόλτα της δεύτερης ημέρας, περάσαμε άλλη μια φορά από την εβραϊκή συνοικία που την είδαμε κάπως βιαστικά την πρώτη μέρα...

Διάσημοι οίκοι μόδας.

Η συναγωγή από μπροστά.

Καφέ Φρανζ Κάφκα

Την τρίτη ημέρα πήγαμε ημερήσια εκδρομή στην Δρέσδη της Γερμανίας που απέχει 3 ώρες από την Πράγα. Αναλυτικά σε επόμενο ποστ... :)