Wednesday 24 December 2008

Να τα πούμε;



Σήμερα στις 9:00 ακριβώς χτύπησε το κουδούνι και ήταν τέσσερα κορίτσια μεγαλούτσικα με τα τρίγωνά τους και μου είπαν τα κάλαντα.

Και εγώ με τη σειρά μου οφείλω "να τα πω" στους αναγνώστες μου, για να πάει καλά η μέρα! Φυσικά δεν ζητάω χρήματα, απλά το σχόλιό σας! ;)

Και για όσους σκοπεύετε να τα πείτε σε άλλους αλλά έχετε μεγαλώσει και δεν τα θυμάστε σας φρεσκάρω την μνήμη...

Στίχοι από τα Κάλαντα των Χριστουγέννων:

Καλήν εσπέραν άρχοντες
κι αν ει - κι αν είναι ο ορισμός σας,
Χριστού τη θεία γέννηση,
να πω, να πω στ' αρχοντικό σας.

Χριστός γεννάται σήμερον
εν Βη - εν Βηθλεέμ τη πόλει,
οι ουρανοί αγάλλονται,
χαίρε - χαίρετ' η φύσις όλη.

Εν τω σπηλαίω τίκτεται,
εν φα - εν φάτνη των αλόγων
ο βασιλεύς των ουρανών
και ποι - και ποιητής των όλων.

Σ'αυτό το σπίτι που'ρθαμε
πέτρα - πέτρα να μη ραγίσει
κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
χίλια - χίλια χρόνια να ζήσει.

"Και του χρόνου, και του χρόνου!!!"

5 comments:

  1. Και του χρόνου!!

    Καλές γιορτές εύχομαι και να περάσεις πολύ όμορφα!!

    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ πολύ Όλγα!

    Ανταποδίδω τις ευχές! Καλά Χριστούγεννα! :)

    ReplyDelete
  3. καλες γιορτές εύχομαι και καλά χριστούγεννα! αν και δε χρειάζεται να το πω εγώ, μιας και διαβάζοντας τα 5 τελευταία σου ποστ διαπιστώνω ότι ,μάλλον εσύ είσαι το ίδιο το πνεύμα των χριστουγέννων! ;p

    ReplyDelete
  4. Χρόνια πολλά! Και του χρόνου να είσαστε καλά να μας τα ξαναπείτε :-)

    ReplyDelete
  5. _fok_ χεχε! Τρεις βδομάδες τα περίμενα τα Χριστούγεννα, όφειλα κυρίως στον εαυτό μου - που τις τελευταίες δεκαπέντε μέρες ήταν σε αποδιοργάνωση περιμένοντας τις διακοπές - να κάνω γιορτινά posts! ;)

    Χρόνια πολλά Σοφία μου! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου! Ελπίζω και εσύ να περάσεις υπέροχα! :)

    ReplyDelete