Friday 22 August 2008

Τελετή Λήξης Ολυμπιακών Αγώνων Πεκίνο 2008

Όσο παράξενο και να ακουστεί αυτό σε πολλούς δεν είμαι από εκείνους που κάθονται και παρακολουθούν τους Ολυμπιακούς Αγώνες με πάθος. Τα περισσότερα αγωνίσματα μου είναι προσωπικά αδιάφορα. Το μόνο που παρακολούθησα τα προηγούμενα χρόνια ήταν η ομάδα άρσης βαρών με τον τον Πύρο Δήμα που μας έκανε πολλές φορές περήφανους σαν χώρα. Πέρα από αυτό λατρεύω το μπάσκετ, είναι το πιο αγαπημένο μου άθλημα και ποτέ δεν βαριέμαι να το παρακολουθώ. Πραγματικά φέτος έτρεφα ελπίδες για ένα μετάλλιο με την εθνική μας ομάδα μπάσκετ ειδικά μετά από τις τόσες διακρίσεις που έλαβε τελευταία, για αυτό και απογοητεύτηκα πολύ που αποκλειστήκαμε έτσι άδικα με τα τόσα λάθη.

Τέλος πάντων, αν περάσω στο προκείμενο αυτού του ποστ. Την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου δεν την είδα, κυρίως γιατί το καλοκαίρι με την τόση ζέστη δεν μπορώ να με φανταστώ να μείνω κλεισμένη μέσα να βλέπω τηλεόραση. Ίσ
ως αν έχω όρεξη να την δω σε κάποια επανάληψη που σίγουρα θα υπάρξει. Ωστόσο την τελετή λήξης θα ήθελα να την παρακολουθήσω καθώς στην διαδικασία παράδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων στην πόλη του Λονδίνου για το 2012 θα δούμε ένα κλασσικό διόροφο κόκκινο λονδρέζικο λεωφορείο να παρελαύνει. Μέσα του θα βρίσκεται ο - βρίσκομαι παντού και πάντα - David Beckham, η πολύ ταλαντούχα τραγουδίστρια Leona Lewis που αναδείχθηκε νικήτρια από το reality show X-Factor, καθώς και ο απίστευτος κιθαρίστας των Led Zeppelin Jimmy Page!!!


Τι θα κάνουν όλοι αυτοί θα το δούμε στην τελετή λήξης που θα προβληθεί από την ΝΕΤ την Κυριακή στις 3:00 το απόγευμα.

3 comments:

  1. Μακάρι να κάνουν μια ωραία Τελετή Λήξης(όχι σαν τη δικιά μας - καθόλου δε μου άρεσε)..Πάντως έχασες που δεν είδες τη Τελετή Έναρξης γιατί ήταν εντυπωσιακή...

    ReplyDelete
  2. Καλά, τι κουλό τρίο θα είναι αυτό; Μου εξάπτεις την περιέργεια!

    ReplyDelete
  3. Η τελετή έναρξης μου άρεσε πάρα πολύ! Την τελετή λήξης δεν την έχω δει ακόμα, αλλά άκουσα αρκετά αντικρουόμενα σχόλια. Όταν τη δω θα αποφανθώ :-)

    ReplyDelete