Thursday 9 February 2012

Τα Νέα Μέτρα

Δε συνηθίζω να κάνω πολιτικά ποστ, καθώς αρκετή μιζέρια βιώνουμε στην καθημερινότητά μας ο καθένας με τους "κύριους κύριους" πολιτικούς που έχουν φέρει τη χώρα μας στην κατάσταση που βρίσκεται. Εξάλλου σε όλα τα ειδησεογραφικά sites και σε πάρα πολλά blogs μπορεί κανείς να διαβάσει πράγματα που θα του "μαυρίσουν" ακόμα περισσότερο τη μέρα του. Δε χρειάζεται άλλο ένα. Μέσα από το blog μου εγώ θέλω να μεταφέρω αισιοδοξία, όση μπορώ και μου επιτρέπεται τουλάχιστον!

Για αυτό δε θα γκρινιάξω. Θα αφήσω τη μουσική να μιλήσει. Από χθες που ακούω και διαβάζω συνεχώς για τα "νέα μέτρα" σιγοψιθυρίζω το ομώνυμο τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη! Πού να φανταζόταν βέβαια το 1979 όταν έγραψε το εν λόγω τραγούδι ότι το 2012 θα ήταν επίκαιρο όσο ποτέ!!!

Βέβαια έκανε λάθος σε δύο πράγματα: πλέον μας τρομάζουν τα νέα μέτρα και δεν μας πήραν από τα 4 τα 2 όπως έλεγε τότε, αλλά τώρα μας παίρνουν από τα 2 τα 4. Τόσο απλά!!


Στίχοι:

Δεν μας τρομάζουν τα νέα μέτρα
δεν μας τρομάζει εμάς πληθωρισμός
δεν μας τρομάξανε τόσα και τόσα
θα μας τρομάξει τώρα ο καπιταλισμός


Δεν μας τρομάζουν τα νέα μέτρα
δεν μας τρομάζει εμάς το ενεργειακό
δεν μας τρομάξανε τόσα και τόσα
θα μας τρομάξει το κυκλοφοριακό


Εδώ μας πήραν απ'τα 4 τα 2
και το δεχτήκαμε στα σιωπηλά
τι κι αν μας βάλουν πια στα καύσιμα δελτίο
δεν μας φοβίζουν και το ξέρουνε καλά


Δεν μας τρομάζουν τα νέα μέτρα
τα συνηθίζουμε σιγά σιγά
εδώ δεχτήκαμε τόσα και τόσα
θα φοβηθούμε τώρα τα μονά ζυγά


Εδώ μας πήραν απ'τα 4 τα 2
και το δεχτήκαμε στα σιωπηλά
τι κι αν μας βάλουν και στα καύσιμα δελτίο
δεν μας φοβίζουν και το ξέρουνε καλά


Δεν μας τρομάζουν τα νέα ωράρια
σιγά σιγά τα συνηθίζουμε κι αυτά
εδώ γινήκανε τόσα και τόσα
κι όμως εμάς δεν μας τρομάξαν αρκετά



10 comments:

  1. Ουφ, δίκιο έχεις καλή μου DaNaH! Ψηλά το κεφάλι και θα βρούμε τρόπο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι. Σου έστειλα και ένα mail, δεν ξέρω αν το είδες! :)

      Delete
  2. μ'αρέσει η ανάρτηση σου..
    δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω να πεις πια...
    πολλά πράγματα χρόνων πριν γίνανε επίκαιρα λες και ξέραν...
    φιλιά πολλά κοριτσάκι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μερικές φορές δε χρειάζεται να πεις και πολλά Miss Pink! Μερικές φορές η μουσική (και οι μουσικοί) τα λέει όλα από μόνη της! Φιλιά!

      Delete
  3. Μαλλον πρεπει να το ακουμε καθε μερα για να ανεβαινουμε λιγακι!!1Και σαν να μη φτανουν ολα οσα ακουμε καθε μερα εχουμε και τον καιρο να μας κοντραρει..που θα παει ομως θαρθει η ανοιξη ετσι δεν ειναι Δαναη???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι θέλω να πιστεύω Πελαγία μου! Ας ελπίσουμε να έρθει η άνοιξη και κυριολεκτικά και μεταφορικά!

      Delete
  4. Μες το μυαλό μου είσαι! Αυτό το τραγούδι το τραγουδάω κι εγώ από χθες, κι ας μην έχω ασχοληθεί με το τι γίνεται στην Ελλάδα (δεν αντέχω άλλη μιζέρια, κάνω συνειδητά αποχή). Το έβαλε όμως ένας γνωστός μου στο Φατσοβιβλίο και μου κόλλησε :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ Σοφία μου απέχω. Το έχω περιορίσει το σπορ του να διαβάζω ειδήσεις, μαθαίνω τις εξελίξεις αναγκαστικά από το twitter όμως, αφού σχεδόν όλοι "twittaρουν" για αυτές.

      Τι κάνεις εσύ κοριτσάκι; Long time no see! :)

      Delete
    2. Εγώ όπως καταλαβαίνεις τρέχω με χίλια! Ούτε οι εξελίξεις δεν με πιάνουν...

      Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, αλλά περνάω πιο συχνά από το δικό σου μπλογκ παρά από το δικό μου :-)

      Delete
    3. Χαχα Σοφία μου, καταλαβαίνω! Και εγώ πολύ συχνά νιώθω ότι οι εξελίξεις είναι τόσο ραγδαίες που δυσκολεύομαι να τις παρακολουθήσω!

      Delete