Saturday 19 November 2011

Montecatini Terme, Toscana, Italia

Μπορεί να είμαστε ένα μήνα και κάτι πριν από τα Χριστούγεννα, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου εγώ ανοίγω το χρονοντούλαπο και τον φάκελο με τις φωτογραφίες και μεταφερόμαστε πίσω στο Πάσχα και συγκεκριμένα στην τρίτη ανάρτηση για το ταξίδι μας στην Τοσκάνη της Ιταλίας.

Είχαμε μείνει στη δεύτερη μέρα της εκδρομής, επισκεφθήκαμε την πόλη της Πίζας και της Λούκα και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας το οποίο βρισκεται στο Montecatini Terme, 50 χιλιόμετρα περίπου έξω από τη Φλωρεντία.

Το ξενοδοχείο μας βρισκόταν σε ένα στενό, δεν έλεγε πολλά, και για να φτάσουμε με το πούλμαν μπαίναμε στην πόλη μέσα από στενάκια που δεν είχαν τίποτα το εντυπωσιακό. Η ξεναγός από την άλλη δεν μας είχε πει τίποτα για την περιοχή και αν περιοριζόμασταν στο ξενοδοχείο δεν θα είχαμε ανακαλύψει ότι η περιοχή έχει ένα πολύ όμορφο κέντρο για βολτίτσα!

Συγκεκριμένα το Montecatini Terme αποτελεί πόλο έλξης για πολύ κόσμο καθώς έχει ιαματικά λουτρά και πολλοί, ηλικιωμένοι κυρίως, έρχονται εδώ για να ανακουφιστούν από πόνους και να χαλαρώσουν!

Υπάρχει ένας πολύ όμορφος κεντρικός δρόμος με μαγαζιά και πλατειούλες στον οποίο μπορείς άνετα να περπατήσεις και βράδυ με ασφάλεια. Ο κόσμος εδώ είναι πολύ καλοβαλμένος και καταλαβαίνεις αμέσως ότι "λεφτά υπάρχουν"!

Ξεκινάμε με μερικά ωραία κτίρια...

Μαγαζάκι με διάφορα είδη από γνωστές ιταλικές ομάδες

Ωραία πλατειούλα με συντριβάνι

Ώσπου η βόλτα μας μας έφερε μπροστά σε μια βιτρίνα-υπερπαραγωγή ενός ζαχαροπλατείου! Όπως είπαμε ήταν Πάσχα και τέτοια μεγάλα πασχαλινά αυγά με τέτοιες λεπτομέρειες δεν έχω ξαναδεί!!! Όλα είχαν σαν θέμα την Χιονάτη και τους Επτά Νάνους:

Ορίστε και ένα μικρό βιντεάκι στο οποίο μπορείτε να δείτε περισσότερο και κάποιες λεπτομέρειες. Το τραγούδι είναι από το Snow White and the seven Dwarfs:

Δίπλα μου θυμάμαι ήταν μια Αγγλίδα κυρία και τα θαύμαζε και αυτή και της είπα πως είναι σαν έργο τέχνης και θα λυπόμουν να το φάω, χεχε!

Άλλη άποψη της βιτρίνας του ίδιου μαγαζιού με λαγουδάκια, τσουρέκια και διάφορα άλλα γλυκίσματα:

Συνεχίζοντας το περπάτημα, μερικά ακόμα κτίρια και μαγαζιά...

Αν είστε λάτρεις της μόδας και σας αρέσουν οι μάρκες εδώ θα βρείτε όλες τις ακριβές μάρκες της Ιταλίας.

Δυστυχώς οι εκδρομές που κάναμε κάθε μέρα σε κοντινές πόλεις δεν μας επέτρεψαν να δούμε το Montecatini Terme και με το φως της ημέρας. Ο οδηγός αναφέρει ότι υπάρχουν όμορφοι κήποι γύρω από τα διάφορα λουτρά. Τα μεγαλοπρεπέστερα είναι τα Τέρμε Τετούτσο (1925-8) σε νεοκλασσικό ρυθμό, με κυκλικές μαρμάρινες πισίνες, κρήνες και πλάκες Αρ Νουβό με ζωγραφισμένες νωχελικές νύμφες (πηγή: Φλωρεντία και Τοσκάνη - Explorer Οδηγοί του κόσμου).

Κτίριο με όμορφο κήπο με φοίνικες

Υπάρχει και το χαρακτηριστικό αυτοκίνητο-τρενάκι για τους τουρίστες που σου κάνει τον γύρο του κέντρου. Δυστυχώς όταν το είδαμε είχε ήδη ξεκινήσει το τελευταίο του δρομολόγιο και δεν καταφέραμε να το πάρουμε!

Βιτρίνα της Benetton με θέμα τον Snoopy!

Επ, τι έχουμε εδώ;!! Μια Ferrari! Τα φλας πήραν φωτιά από όσους περνούσαν πλάι της! ;)

Αφίσα για κάρτα για τα Ιαματικά Λουτρά για τους κατοίκους του Montecatini Terme.

Διάφορα ξενοδοχεία φωτισμένα το βράδυ:

Στη συνέχεια βρεθήκαμε μπροστά σε ένα μικρό θεματικό πάρκο για παιδιά:

Ο φουσκωτός Τιτανικός στον οποίο σκαρφάλωναν με σκοινιά τα πιτσιρίκια!

Διάφορα άλλα φουσκωτά και τσουλίθρες!

Μικρά σπιτάκια στα οποία μπαινόβγαιναν οι μικροί μας φίλοι!

Το Montecatini Terme έχει και ένα λόφο, τον Montecatini Alto στον οποίο ανεβαίνεις με τελεφερίκ και έχει μερικά γραφικά πέτρινα σπιτάκια και κάποια εστιατόρια. Φωτογραφίες από το Άλτο θα δούμε σε επόμενη ανάρτηση καθώς παίρνω χρονολογικά την εκδρομή!

Την επόμενη μέρα επισκεπτόμαστε την Siena και το San Gimignano. Συνεχίζεται...

5 comments:

1. έχω ακούσει τα κάλύτερα για τη Siena ελπίζω να τη δούμε σύντομα, thanks για το όμορφο ταξίδι,
    ΜΑΡΙΝΑ

ReplyDelete
  2. Και εγώ σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου Μαρίνα μου! Η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φωτογραφίες από το Μοντεκατίνι της είχα ετοιμάσει από τον Σεπτέμβριο επομένως ήταν εύκολο να ολοκληρώσω χθες την ανάρτηση. Τις φωτογραφίες όμως από τη Σιένα δεν τις έχω διαλέξει ακόμα! Θα πρέπει να στρωθώ στη δουλειά μου φαίνεται, χεχε! :)

3. Σ΄ευχαριστώ Δανάη μου για το Motekatini by night!!!
    Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου και πολύ...νόστιμες!!!
    Τι γλυκά, τι σοκολατένια αυτά, στο βιντεάκι φαίνονται καθαρά όλες οι γλυκιές λεπτομέρειες!!!
    Να είστε γεροί και να ταξιδεύετε...
    Πολλά φιλάκια

ReplyDelete
  4. Ενδιαφέρουσα πόλη φαίνεται η Montecatini Terme και δεν την είχα ούτε ακουστά. Μπαίνει κι αυτή στα υπόψην!

Υ.Γ. Επιτέλους βρήκα τρόπο να συνδέομαι και να γράφω σχόλια :-)

5. Γειά σου Σοφία! Χαίρομαι που επέστρεψες! Ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά τώρα που ξανασυνδέθηκες! :)