Sunday 12 September 2010

Employee Of The Month

Μόλις είδαμε το Employee Of The Month, μια ωραία κωμωδία με τον Dane Cook και την Jessica Simpson στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Ο Zack (D. Cook) με τον Vince (Dax Shepard) και διάφορους άλλους δουλεύουν σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ στυλ Makro. Ο Vince που είναι ταμίας είναι επί σειρά πολλών μηνών "Υπάλληλος του Μήνα", ενώ ο Zack που δουλεύει στις αποσκευές δεν πολυνοιάζεται για τίποτα και κοροϊδεύει τον Vince διαρκώς. Αυτό θα αλλάξει όταν θα εμφανιστεί η Amy (Jessica Simpson), μια καινούρια ταμίας.


Ο Zack γοητεύεται από τη νέα ταμία και όταν βλέπει τον φάκελό της μαθαίνει ότι ζήτησε να μεταφερθεί διότι τα είχε με τον "Υπάλληλο του Μήνα" ενός άλλου υποκαταστήματος με τον οποίο τα χάλασε. Έτσι νομίζοντας ότι της αρέσουν γενικώς οι Υπάλληλοι του Μήνα προσπαθεί να γίνει καλύτερος και να ξεπεράσει τον Vince. Ενώ όλα πάνε καλά και οι δυο τους φαίνεται να ταιριάζουν απόλυτα, στην πορεία κάτι θα στραβώσει. Θα καταφέρουν να γίνουν όμως τελικά ζευγάρι;

Το Employee Of The Month είναι μια πολύ ευχάριστη κωμωδία και αν και διαδραματίζεται ουσιαστικά μόνο μέσα στο σούπερ μάρκετ έχει έξυπνες σκηνές και θα περάσετε δύο ευχάριστες ώρες!

Καλή διασκέδαση!

4 comments:

  1. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ.
    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ''From paris with love'' (ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ) ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
    ΜΙΜΙΚΑ

    ReplyDelete
  2. Μιμίκα, το έχω δει το From Paris With Love. Δυστυχώς δεν μπορώ να συμμεριστώ τον ενθουσιασμό σου, πολύ μέτρια κατά τη γνώμη μου. Θύμιζε περισσότερο αντιγραφή άλλων ταινιών. Τέλος πάντων! :)

    ReplyDelete
  3. a,teleia!
    pes mou tis alles mou tou emoiazan giati 8a me aresoun kai ekeines.
    mimika

    ReplyDelete
  4. Την σημειώνω! Αυτή την εποχή έχω όρεξη για ανάλαφρες ταινίες :-)

    To From Paris With Love δεν το έχω δει, κι έτσι δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...

    ReplyDelete