Tuesday 25 May 2010

It's the end of an era...

Αυτό ήταν! Το τέλος μιας εποχής ήρθε!


Πρώτο τελείωσε το LOST, χωρίς φυσικά να απαντηθούν τα αμέτρητα ερωτήματα που προέκυψαν κατά τη διάρκεια των 6 σεζόν! Το τέλος άλλους τους ενθουσίασε και άλλους τους άφησε μια γλυκόπικρη γεύση. Όπως και να έχει είναι το νούμερο ένα συζήτησης σε πολλά blogs, sites και fora εδώ και δυο μέρες! 6 χρόνια ήταν αυτά! Η σειρά καθήλωσε εκατομμύρια θεατές από το 2004 ως το 2010.


Δεύτερο έριξε αυλαία και το 24! Μόλις παρακολούθησα τα δύο τελευταία επεισόδια και ομολογώ ότι μου άρεσαν πολύ περισσότερο από τα δύο τελευταία του LOST. Πάντα φανταζόμουν ότι το τέλος του 24 θα σήμαινε και το τέλος του Jack Bauer, αλλά γνωρίζοντας ότι πρόκειται σε δύο χρόνια να βγάλουν μια ταινία (πιθανόν μάλιστα να υπάρξει και δεύτερη) ήξερα ότι ο Jack δεν πρόκειται να πεθάνει! Η σειρά έχει κερδίσει πάρα πολλά βραβεία και κέρδισε πιστούς θεατές από το 2001 ως το 2010. Σίγουρα κάποιες σεζόν δεν ήταν τόσο καλές όσο οι υπόλοιπες, αλλά πιστεύω θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι η τελευταία ήταν μια από τις καλύτερες!

Αυτές ήταν οι δύο σειρές που έληξαν οριστικά! Περνάμε τώρα σε αυτές που τελείωσαν για φέτος αλλά θα ακολουθήσουν κι άλλες σεζόν.


Πρώτα πρώτα το Fringe του J.J. Abrams (δημιουργού και του Lost) πριν πέντε μέρες έκλεισε τον δεύτερο κύκλο του με ένα συναρπαστικό διπλό επεισόδιο και ένα cliffhanger πέρα από κάθε προσδοκία! Με κάνει να ανυπομονώ πολύ για τον τρίτο κύκλο! Η σειρά έκανε την εμφάνισή της το 2008 και κάποια επεισόδια ήταν λίγο άσχετα με το κυρίως πλοτ, αλλά στη δεύτερη σεζόν έχουμε μια πιο δεμένη υπόθεση.


Οι Desperate Housewives, Νοικοκυρές Σε Απόγνωση ελληνιστί, ολοκλήρωσε πριν 10 μέρες την έκτη σεζόν, επίσης με ένα cliffhanger, με την επιστροφή κάποιου από τα παλιά. Περισσότερα δεν λέω. Σίγουρα πάντως ήταν επίσης μια από τις καλύτερες σεζόν της συγκεκριμένης σειράς καθώς είχαμε στο καστ κάποιους ηθοποιούς που αγαπήσαμε σε άλλες σειρές όπως την Drea de Matteo που την γνωρίσαμε στη σειρά Joey ως αδελφή του Joey και τον Jeffrey Nordling (Dirt, 24 - season 7).


Μια νέα σειρά που έκανε την εμφάνισή της φέτος είναι το FlashForward με πολύ πρωτότυπο σενάριο και ένα μοναδικό καστ! Ο πολυβραβευμένος Joseph Fiennes (Shakespeare In Love, Elisabeth) - τον οποίο προσωπικά συμπαθώ πολύ περισσότερο από τον αδελφό του Ralph Fiennes -, η Sonya Walger (η Penny του Lost), o Dominic Monaghan (ο Charlie του Lost), ο John Cho με το περίεργο ελληνικό όνομα Dimitri στη σειρά και άλλοι πολλοί από τις 24 Σεπτεμβρίου μας κρατούν καλή παρέα. Δυστυχώς η σειρά θα ολοκληρωθεί φέτος, δεν έχει πάρει το ΟΚ για δεύτερο κύκλο. Ίσως να είναι και καλύτερα έτσι, για να μην κουράσει, καθώς ένα δεύτερο blackout ίσως να οδηγούσε σε επανάληψη στην υπόθεση.


Λίγες μέρες μετά το FlashForward έκανε την πρεμιέρα της στην τηλεόραση και η σειρά V, remake μιας σειράς του 1983. Οι εξωγήινοι έρχονται στη Γη και δηλώνουν φιλικοί μοιράζοντας και την εξελιγμένη τους τεχνολογία, αλλά αυτό είναι το κάνουν απλά για να ρίξουν στάχτη στα μάτια καθώς τα σχέδιά τους κάθε άλλο παρά ειρηνικά είναι! Η πρώτη σεζόν της σειράς τελείωσε πριν μια βδομάδα και αναμένουμε με αγωνία και τη δεύτερη σεζόν! Εδώ θα δούμε επίσης γνώριμα πρόσωπα: την Elizabeth Mitchell (την Juliet του Lost), τον Joel Gretsch (The 4400), τον Scott Wolf (Party of Five), την Rekha Sharma (Battlestar Galactica) και άλλους.

Τις παρακολουθήσατε τις παραπάνω σειρές; Για φέτος πάντως πιστεύω ότι ήταν οι καλύτερες. Έχετε δει άλλες; Έχω ακούσει καλά λόγια για το 30 Rock, αξίζει να την αρχίσω τώρα που έχουμε ξεμείνει από σειρές; Έχετε να προτείνετε άλλες; :)

11 comments:

  1. Λοιπόν...
    Το V δεν μου άρεσε. Το 24 με κούρασε στον 3ο κύκλο και σταμάτησα...
    Flashforward δεν έχω δει ακόμα, housewives δεν νομίζω να δω.

    Το Fringe είναι για μένα η πιο υποσχόμενη σειρά. Περιμένω πολλά!

    Στα υπόλοιπα highlights για φέτος για εμένα είναι το caprica, το οποίο ίσως όμως είναι λίγο δύσκολο.

    Μου άρεσε πολύ και το κλείσιμο του κύκλου στο House, μάλλον θα έχουμε ωραίο επόμενο κύκλο.

    Για το καλοκαίρι έχω αρχίσει και βλέπω supernatural... χαλαρά.

    ReplyDelete
  2. mrpc, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    Το V είναι ωραία σειρά αρκεί να του δώσεις μια ευκαιρία, δεν ξέρω πόσα επεισόδια έχεις δει.

    Το 24 σε πολλές σεζόν ακολούθησε το ίδιο μοτίβο, όπως είπα κάποιες ήταν λιγότερο καλές από τις άλλες αλλά δεν το μετανιώνω που τις είδα όλες!

    Το Fringe ήταν μέχρι να βρει το δρόμο του για να μου αρέσει. Μου έδινε την εντύπωση στην αρχή ότι ούτε οι σεναριογράφοι ήξεραν προς τα που ήθελαν να πάνε τη σειρά. Τώρα όμως μου αρέσει.

    House δεν έχω δει ποτέ. Το Caprica είναι μια από τις σειρές που έχω στα υπόψην.

    Καλωσήρθες στο bloggάκι μου! :)

    ReplyDelete
  3. Από τις σειρές που αναφέρεις δεν έχω άποψη για το V το οποίο δεν έχω παρακολουθήσει καθόλου. Επίσης για το Fringe είχα δει λίγα επεισόδια και δεν μπορώ να κρίνω, πάντως σε πρώτη φάση είχε ενδιαφέρον.

    Mε το 24 είχα δει μία ή δύο σεζόν αλλά από ένα σημείο και μετά τόση Αμερικανιά με τρομοκράτες κλπ δεν παλεύεται, παρά την cool κεντρική ιδέα.

    Το Lost έχει πάψει να με ενθουσιάζει από τα μέσα της δεύτερης σεζόν αλλά μπορώ να πω ότι το παρακολουθώ αραιά και που.Πιστεύω σε μερικές εβδομάδες να βρω το κουράγιο να το τελειώσω (τόσο πολύ μου αρέσει πια..).

    Το Flashforward ήταν η ευχάριστη έκπληξη της σεζόν με πρωτότυπο πραγματικά σενάριο και πάρα πολύ καλές ερμηνείες. Φυσικά έπρεπε να "τιμωρηθεί" για αυτό όπως και το αγαπημένο μου Terminator : The Sarah Connor Chronicles παλιότερα. Αυτές οι σειρές έχουν πολλά εφέ πάντως και αυτό δρα πάντα αρνητικά όταν αποφασίζεται η μοίρα τους μιας και το μπάτζετ τους είναι αυξημένο.

    To Heroes εκλιπαρώ τους θεούς της τηλεόρασης να τελειώσει, κάτι που ακόμα δεν είναι σίγουρο. Αν το λέω εγώ που μεγάλωσα με κόμιξ Spiderman κλπ μάλλον ήρθε η ώρα του χα,χα,χα!

    Κι εγώ έχω αρχίσει να βλέπω Supernatural μιας και μου κίνησε το ενδιαφέρον παρακολουθώντας 1-2 επεισόδια στο STAR. Έχει ένα χαλαρό στυλ ως σειρά που δεν παίρνει τον εαυτό της πολύ σοβαρά και μου αρέσει. Ειδικά η χημεία των δύο κεντρικών ηρώων είναι τρομερή:).

    Πάντως να πω την αλήθεια η παρακολούθηση σειρών σε εβδομαδιαία βάση δεν είναι πια το φόρτε μου. Ουσιαστικά όποτε θυμάμαι βλέπω, με εξαίρεση το Flashforward:).

    Ωραίο το ποστ σου γιατί δίνει αφορμή και για περαιτέρω συζήτηση!

    ReplyDelete
  4. Χρήστο το Heroes απ'όσο ξέρω κόπηκε, τελείωσε, φινίτο, πάπαλα, δεν θα έχει συνέχεια! Ε πια είχε ξεφτιλιστεί! Δεν υπήρξε άλλη σειρά που ο κακός (βλέπε Sylar) να έγινε καλός και μετά πάλι κακός και ξανά καλός και να κατέληξε να έχει υπαρξιακά ζητήματα στο τέλος. Έλεος δηλαδή! :P

    Το Supernatural δεν το έχω δει, αλλά δεν νομίζω να ξεκινήσω τώρα μια σειρά που άρχισε να προβάλεται πριν 5 χρόνια! Άσε που δεν με τραβάνε και τέτοιου είδους σειρές, τέλος πάντων!

    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ελπίζω να έχουμε και άλλα σχόλια στην πορεία και να εξελιχθεί η συζήτηση! ;)

    ReplyDelete
  5. Το Heroes είναι το καλυτερότερο παράδειγμα του πώς παίρνεις μία σειρά που ξεκινάει με τις καλύτερες προδιαγραφές και καταλήγει λίγο χειρότερο από τη Λάμψη του Φώσκολου. Που μεγαλύτερες συγκινήσεις σου επιφύλασσε εντέλει η Σελήνη και ο Χόχο, παρά η Claire-bear και ο Peter Petreli.

    Οι Desperate είχαν την πιο καλοδουλεμένη σεζόν εδώ και αρκετά χρόνια! Και συνεχίζουν να αποτελούν το καλύτερο sitcom της τηλεόρασης. Μαζί με το How I Met your Mother (που φέτος μάλλον έκανε κοιλίτσα, αλλά το αγαπάμε έτσι κι αλλιώς)!

    Και το V και το Flashforward τα ψιλοσέρνω, αλλά δεν είμαι happy με κανένα εκ των δύο. Καλώς τελειώνει το Flashforward, μάλλον θα εγκαταλείψω και το V γιατί δεν χρειάζομαι άλλα Heroes στην πλάτη μου. Το Fringe γουστάρω να το βλέπω να βελτιώνεται!

    Προτείνω τον Σπάρτακο και χωρίς δεύτερη κουβέντα, το True Blood. Την πιο ένοχη απόλαυση της τηλεόρασης διζ ντέις.

    ReplyDelete
  6. Πιγκουίνε, χαχαχα πολύ γέλασα με τον παραλληλισμό Heroes-Λάμψη!

    Για τις Desperate συμφωνώ απολύτως! Η χειρότερη σεζόν κατ'εμέ ήταν εκείνη με τους μαύρους γείτονες με το κρυμμένο παιδί! Φέτος ήταν όντως από τις καλύτερες.

    Το How I Met Your Mother φέτος δεν έχει απλά κάνει κοιλίτσα, έχει χλαπακιάσει ολόκληρο αγριογούρουνο! Λες και είναι άλλοι οι σεναριογράφοι φέτος ένα πράγμα, καμιά σχέση με τις προηγούμενες σεζόν!

    Από την άλλη το Big Bang Theory παραμένει σταθερή αξία με έξυπνο χιούμορ.

    Όσο για το V δεν νομίζω να έχει την τύχη του Heroes. Προς το παρόν με κρατάει και θέλω να δω τη συνέχεια.

    Τον Σπάρτακο μου τον ανέφερε το έτερον ήμισυ και είπαμε θα το δούμε. Όσο για το True Blood με καμιά περίπτωση δεν το βλέπω. Είδα τα 10 πρώτα λεπτά του πρώτου επεισοδίου στον ANT1 και μου θύμισαν την ταινία Daybreakers που είδα πρόσφατα η οποία μου άρεσε μεν (αφού της έδωσα μια ευκαιρία γιατί το πρώτο μισάωρο ήταν κάποιος αηδιαστικό) αλλά δεν θα καθόμουν να δω μια ολόκληρη σειρά με την ίδια υπόθεση.

    ReplyDelete
  7. Τι μας κάνεις τώρα... Εκεί που είπαμε να κόψουμε την μία εξάρτηση, αρχίζουν άλλες! Χεχε!

    ReplyDelete
  8. Ευτυχώς που υπάρχουν κι άλλες σειρές KitsoMitso, αλλιώς σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον θα βαριόμασταν! :P

    ReplyDelete
  9. Το LOST το είχα ξεγράψει γύρω στη μέση της δεύτερης σεζόν και είχα πει ότι θα περιμένω να τελειώσει και αν τελειώσει καλά, θα το ξαναπιάσω από την αρχή. Τελικά παραμυθιάστηκα με το διπλό τελευταίο επεισόδιο που θα παιζόταν ταυτόχρονα σε Αγγλία και Αμερική και σηκώθηκα στις 5 το πρωί για να το δω. Στις 5:45 είχα κλείσει την τηλεόραση και επιστρέψει στο κρεβατάκι μου.

    Το 24 ήταν πάντα μια από τις αγαπημένες μου σειρές και το κλείσιμό της με ενθουσίασε. Τώρα ανυπομονώ για την ταινία :-)

    Desperate Housewives έβλεπα πολύ φανατικά στην αρχή, αλλά κάποια στιγμή βαρέθηκα. Δεν προβλέπω να ξεβαρεθώ στο εγγύς μέλλον.

    Τις άλλες σειρές που αναφέρεις δεν τις ξέρω.

    Το Heroes άρχισε δυναμικά (έχοντας αντιγράψει βασικά στοιχεία του The 4400) αλλά στην πορεία πήρε τον κατήφορο. Προφανώς όταν αντιγράφεις χωρίς φαντασία (ή με υπερβολική φαντασία) τα αποτελέσματα δεν σε δικαιώνουν.

    Κατά τ'άλλα, με το 24 τελείωσαν όλες οι σειρές που αγαπούσα (Battlestar Galactica, Life, 24 και παλιότερα Friends). Τώρα λέω να το ρίξω στις επαναλήψεις και να δω κάτι τελευταία επεισόδια του Being Erica που μου έχουν μείνει λόγω αδιαφορίας. Ίσως ξαναπιάσω και το Caprica. Ίδωμεν.

    ReplyDelete
  10. Το 24 αρχισα να το βλεπω απο τοτε που ο αντ1 εδειχνε την πρωτη σεζον και την εκοβε μετα λογω φειμ στορι...:Ρ

    Εχω τελειωσει και την 7η και θα παρω και την 8η που τελειωσε να την δω..σε γενικες γραμμες..πολυ καλη σειρα.Οι 3 πρωτες σεζον αριστες,απο εκει και περα οχι τοσο καλες αλλα σε καλα επιπεδα.

    Το ΛΟΣΤ για μενα παροτι δεν ειχε σκοπο να ειναι 6 σεζον,ειχε πολυ καλο τελος.Αν σκεφτει πραγματικα κανεις ποσα πραγματα εριξαν στην υποθεση και τελικα πως καταφεραν να δωσουν μια εξηγηση,ειναι πραγματικα εκπληκτικο..

    Τωρα το FRINGE ειναι το καινουριο μου κολλημα:)
    Τωρα τελειωνω την 2η σεζον και ειμαι πραγματικα ΠΑΡΑ πολυ ικανοποιημενος..

    Αυτο το caprica θελω να τσεκαρω ακομα..

    ReplyDelete
  11. ΤΟ LOST ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ
    HEROES ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟ
    24 ΠΙΕΣΤΙΚΟ
    FLASH FORWARD :ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.ΥΠΕΡΟΧΟ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΖΟΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΩΡΥΦΩΣΗΣ
    FRINGE:ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ. ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ. ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ Η ΠΛΟΚΗ ΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ

    ReplyDelete