Tuesday 7 July 2009

Χανιά: Παλιό Λιμάνι, Θέρισο, Πλατανιάς

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου πήραμε πρωί πρωί ταξί και πήγαμε όλο χαρά στο αεροδρόμιο για να πετάξουμε για Χανιά. Όμως λογαριάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο, στην περίπτωσή μας τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο για να μας πουν ότι οι ελεγκτές απεργούν και ότι δεν γίνονται πτήσεις ως τις 12:00 το μεσημέρι. Πήγαμε στα γκισέ της Aegean και μας έκλεισαν θέσεις για την επομένη. Μόνο που δεν υπήρχαν απλές θέσεις και μας έβαλαν στην business! Ήταν η πρώτη φορά που ταξιδέψαμε στην πρώτη θέση και ήταν πολύ ωραία εμπειρία! Περιμέναμε στο lounge της aegean και μας πήρε διαφορετικό βανάκι αφού είχε φορτώσει όλο το αεροπλάνο. Μας έδωσαν ζεστές πετσετούλες για τα χέρια και πρωινό με γιαούρτι και μέλι και ένα ακόμα γλυκάκι. Όταν φτάσαμε οι βαλίτσες μας βγήκαν πρώτες καθώς είχαν ταμπελάκι "priority". :)

Ευτυχώς θα μέναμε σε συγγενείς και δεν "κλαίγαμε" τα λεφτά που πιθανόν θα είχαμε πληρώσει σε ξενοδοχεία λόγω της ταλαιπωρίας αυτής. Αφού λοιπόν φτάσαμε την Παρασκευή στα Χανιά και ταχτοποιηθήκαμε, βάλαμε τα μαγιώ μας καθώς η ζέστη ήταν μεγάλη και δεν ήταν δυνατόν να μείνουμε κλεισμένοι μέσα!

Για το πρώτο μας μπάνιο διαλέξαμε έναν από τους κολπίσκους στους Αγίους Αποστόλους:

Το σκηνικό με τις δύο σπηλιές στο βάθος είναι κάτι το μοναδικό. Μου θυμίζει κυάλια ή καλύτερα view master!

Το Σάββατο το βράδυ βγήκαμε για μια must βόλτα στο παλιό λιμάνι, απ'όπου ήταν και η φωτογραφία του quiz.

Δυστυχώς είχα ξεχάσει στο σπίτι το τριποδάκι μου και δεν μπόρεσα να βγάλω τον φάρο όπως ήθελα. Βρήκα όμως 1-2 μέρη που μπορούσα να ακουμπήσω την κάμερα και βγήκαν καλούτσικες οι φωτογραφίες.

Το μπαράκι "Fortezza" δίπλα από τον φάρο, στο οποίο πηγαίνει κάποιος μόνο με καραβάκι.

Οι φωτογραφίες που πιστεύω ήταν οι πιο πετυχημένες από την βόλτα μας στο παλιό λιμάνι είναι οι δύο ακόλουθες:

Την Κυριακή το πρωί πήγαμε για μπάνιο και πάλι στους Αγίους Αποστόλους και το μεσημέρι πήγαμε για φαγητό στο Θέρισσο, ένα ορεινό παραδοσιακό χωριό που "εξειδικεύεται" στα παϊδάκια. Όλα τα κρέατα εδώ είναι ένα κι ένα!

Η ταβέρνα στην οποία φάγαμε:

Τα παϊδάκια που λέγαμε!

Άλλες απόψεις της ταβέρνας. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο ίσκιος που δημιουργείται δεν είναι από κλιματαριά αλλά από μουριά!

Άποψη του χωριού προς τα πάνω. Αριστερά διακρίνετε ένα άγαλμα. Είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος, καθώς το Θέρισο είναι το χωριό από το οποίο κατάγεται ο μεγάλος Έλληνας πολιτικός.

Όμορφη εκκλησίτσα ακριβώς πίσω από το παραπάνω άγαλμα, υπό τη σκιά του γέρου-πλάτανου.

Το ίδιο βράδυ είπαμε να πάμε για διασκέδαση στον Πλατανιά, την περιοχή των Χανίων που είναι συγκεντρωμένα πολλά μπαράκια και εστιατόρια. Δυστυχώς όμως δεν ήταν όμως το θυμόμασταν. Στα μπαράκια τα πράγματα ήταν πολύ χαλαρά. Δεν είχε πουθενά δυνατή μουσική για διασκέδαση, παντού ήταν στο καθιστό και στο χαλαρό.

Το λυπηρό που διαπιστώσαμε ήταν ότι ο τουρισμός στα Χανιά ήταν ιδιαίτερα πεσμένος. Άλλοτε στον Πλατανιά γινόταν το αδιαχώρητο, ενώ τώρα τα περισσότερα μαγαζιά ήταν μισο-άδεια.

Ανακαλύψαμε και τι έκανε ο Admiral Adama μετά το τέλος του Battlestar Galactica! Άνοιξε εστιατόριο! Ακούς Σοφία;;;!!! :P

Παρακάτω βρήκαμε και τον Terminator!

Εδώ υπάρχουν πάρα πολλά mini golf. Δεν περίμενα να δω τόσα πολλά!

Άλλο μαγαζί με παιχνίδια για παιδιά, ηλεκτρονικά και μίνι γκολφ.

Πεζόδρομος με μαγαζάκια.

Όμορφο πέτρινο κτίριο, μάλλον ενοικιαζόμενων δωματίων.

Το εντυπωσιακό Porto Platanias. Μου άρεσαν τα μοντέρνα συντριβανάκια στην είσοδο του.

Να και οι διεθνείς γεύσεις: Ινδικό πάνω και Κινέζικο κάτω.

Μια ταβέρνα και στο φόντο το φεγγάρι.

Περίεργος μεγάλος θάμνος κομμένος σαν ανθρώπινη φιγούρα που παίζει γκολφ!

Ακόμα κι αν δεν βρήκαμε να καθήσουμε κάπου, ήταν μια ωραία βόλτα αυτή στον Πλατανιά. Επειδή το ποστ έγινε αρκετά μεγάλο θα το σταματήσω εδώ. Την Δευτέρα 29/06 πήγαμε ημερήσια κρουαζιέρα στην υπέροχη Γραμβούσα και στον μαγευτικό Μπάλο. Μείνετε συντονισμένοι γιατί οι φωτογραφίες που θα ακολουθήσουν είναι το κάτι άλλο!!!

11 comments:

1. Στον "Αντάρτη" φάγατε στον Θέρισσο?
    Πολύ ωραία τα χανιά πάντως! αν και αξίζει η νότια πλευρά τους για μπάνιο. Παλαιόχωρα και χώρα Σφακίων πήγες?

ReplyDelete
  2. Στάθη, όχι κάπως αλλιώς λεγόταν, δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.

Παλαιόχωρα είχαμε πάει την τελευταία φορά που κατεβήκαμε, πριν 4 χρόνια, οπότε προτιμήσαμε να δούμε κάτι διαφορετικό, να πάμε κάπου που δεν είχαμε ξαναπάει. Και πίστεψέ με, άξιζε πολύ! Ελπίζω να καταφέρω σήμερα να βρω χρόνο να κάνω και το δεύτερο ποστ.

3. Τα Χανιά είναι ένα απο τα λίγα μέρη που μπορώ να πάω ξανά και ξανά!
    Μου αρέσουν πολύ κ έχω καλούς φίλους.
    Πιθανόν να παω στο τέλος του μήνα μια βόλτα :)

4. Υπέροχα!
    Ερώτηση: Τις βραδινές φωτογραφίες στο λιμάνι, με τι ρυθμίσεις τις έχεις τραβήξει; Φαντάζομαι όχι με την αυτόματη ρύθμιση... Προσπαθώ ακόμα να μάθω την Sony μου και με τις βραδινές λήψεις δεν τα πάω καλά!

5. Κατερίνα, όντως είναι όμορφα. Επικρατεί μια χαλαρότητα εκεί κάτω, οι ρυθμοί είναι εντελώς διαφορετικοί!

Άσπα, για τις νυχτερινές λήψεις πρέπει να το πηγαίνεις στο scene selection και να διαλέγεις το φεγγαράκι (night mode). Μόνο που η μηχανή πρέπει να είναι εντελώς ακίνητη για να βγουν καλές. Όσο σταθερό χέρι και να έχεις είναι αδύνατον να μη κουνηθεί ένα χιλιοστό για αυτό στην επιλογή αυτή καλό είναι να έχεις τριποδάκι ή να ακουμπάς κάπου τη μηχανή και να πατάς το capture έτσι. Και εγώ Sony έχω, ποιό μοντέλο έχεις εσύ;

ReplyDelete
  6. Έχω την DSC-T700. Θα τις προσπαθήσω τις ρυθμίσεις κι ελπίζω να σας δείξω σύντομα καλά αποτελέσματα!

7. Ωραία! Καλή επιτυχία σου εύχομαι! :)

8. Ωραία φαίνονται τα Χανιά! Είχα πάει μικρή και δεν τα καλοθυμάμαι. Πολύ γέλασα με το εστιατόριο-Αdama, αλλά οι σπηλιές-viewmaster ήταν όλα τα λεφτά. Χαχα!

9. Δανάη,
    μετά από 4 ώρες και κάτι έφτασα και στην τελευταία σου ανάρτηση. Σ' έπιασα από την αρχή, πέρασα στα γρήγορα αρκετά posts, και έφτασα στο σήμερα. Έτσι κάνω με κάθε νέo blogger που ανακαλύπτω. Δεν θυμάμαι από πού σε "τσιμπησα" αλλά δάγκωσα για καλά το δόλωμα.
    Σ' ευχαριστώ για τις όμορφες αναμνήσεις που ξύπνησες μέσα μου. Όλα σου τα ταξίδια τα έχω κάνει και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις απ' αυτά.
    Οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες και το γράψιμό σου μού αρέσει πολύ. Όσα λόγια, ακριβώς, χρειάζονται.
    Αν σου πω ότι "χρωστάς" ακόμα τα ηλιοβασιλέματα από τη Σαντορίνη; Θυμάσαι;
    Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη με τον Γιάννη σου και πάντα καλοτάξιδη!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω από το Ρέθυμνο

ReplyDelete
  10. H ιλη μου η φωτεινη σε προτεινει απο το μπλοκ της και περασα να σε γνωρισω αν και γω ειμαι απο ρεθυμνο ασχετα ζω αθηνα, και μονο η αναφορα σου η υπεροχη για την πατρδα μου με κανει να σε παρακολουθω στα ταξειδια σου. Ελευθερια

11. Σοφία, welcome back! Το εστιατόριο Adama ήταν αφιερωμένο εξαιρετικά σε σένα χεχε! ;)

Φωτεινή S, καλωσόρισες στο ταπεινό μου blog χεχε! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, ειλικρινά με συγκίνησες!! Από παλαιότερες εκδρομές χρωστάω αρκετά ποστ είναι η αλήθεια. Πρέπει κάποια στιγμή να επανέλθω!

Ελευθερία, σ'ευχαριστώ πολύ και σένα! Ελπίζω να ταξιδεύετε και εσείς νοητά μέσα από το blog μου! :)