Friday 27 February 2009

Αντώνης Ρέμος στις Βρυξέλλες

Ο Αντώνης Ρέμος θα βρεθεί την Δευτέρα 16 Μαρτίου στο Cirque Royal de Bruxelles για να δώσει μια συναυλία στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής τουρ του. Ως γνωστόν οι Βρυξέλλες έχουν μεγάλη ελληνική κοινότητα και σίγουρα πολύς κόσμος που μένει μόνιμα εκεί ή σπουδάζει θα θελήσει να δει τον αγαπημένο Έλληνα καλλιτέχνη. Η συναυλία αρχίζει στις 8:00 το βράδυ. Εισιτήρια προπωλούνται στα Fnac. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα τηλέφωνα στο παραπάνω flyer.

4 comments:

  1. Ααααχ γιατί να μην είμαι στις Βρυξέλλες ρε γμτ; Γιατί; Γιατί;

    Μήπως ξέρεις αν θα έρθει και στο Λονδίνο; Έχουμε κι εδώ μεγάλη ελληνική κοινότητα :-)

    ReplyDelete
  2. Σοφία, μπα δεν έχω ακούσει κάτι για Λονδίνο, αν και το θεωρώ απίθανο το να μην έρθει και εκεί. Το flyer το έλαβα στο email μου από μια site που είχα γραφτεί όσο ήμουν στις Βρυξέλλες και ξέχασα να ξεγραφτώ (flyerz.be).

    Οι συναυλίες που έχω δει ότι θα κάνει με ένα απλό search έχουν ως εξής:

    16/03 @ Βρυξέλλες - Cirque Royal
    17/03 @ Στουτγκάρδη - Liederhalle
    18/03 @ Όφενμπαχ / Φρανκφούρτη - Stadthalle
    19/03 @ Νυρεμβέργη - Meistersingerhalle
    31/03 @ Ντίσελντορφ - Philipshalle

    Πάντως οι Βρυξέλλες δεν είναι τίποτα από το Λονδίνο, 2,5 ωρίτσες με το Eurostar! Ευκαιρία να κάνεις και ένα ταξιδάκι και να αλλάξεις και λίγο παραστάσεις, χεχε! ;)

    ReplyDelete
  3. Οι Βρυξέλλες είναι λιγότερο από δύο ώρες πλέον - μία ώρα και 50 λεπτά για την ακρίβεια χεχε :-)

    To πρόβλημα είναι ότι αλλάζω πολύ συχνά παραστάσεις τελευταία και δεν έχω την απαραίτητη οικονομική ευελιξία να κάνω κι άλλο ταξίδι. Όχι ότι δεν ψήνομαι τρελά!!!

    ReplyDelete
  4. Σοφία, αχά! Δεν το ήξερα ότι μειώθηκε τόσο πολύ η ώρα στο Λονδίνο-Βρυξέλλες! Ώσπου να φτάσεις δηλαδή στην άλλη άκρη του Λονδίνου, πετάγεσαι στις Βρυξέλλες!

    Ξέρω ότι σου αρέσουν πολύ οι εκδρομές και αφού "ψήνεσαι" δεν το θεωρώ απίθανο να πας τελικά. Αν τα καταφέρεις θα περιμένω σχετικό ποστ! ;)

    ReplyDelete