Tuesday 13 January 2009

Βιέννη - Part 4 - Παραμονή Πρωτοχρονιάς

Συγγνώμη για την καθυστέρηση αυτού του ποστ, αλλά αυτή η εβδομάδα είναι λίγο τρελή! Ξέκλεψα όμως λίγο χρόνο τώρα και ανέβασα τις φωτογραφίες και επομένως αυτό το ποστ μπορεί επιτέλους να γραφτεί! Προειδοποιώ ωστόσο ότι το ποστ είναι λίγο μεγάλο, αλλά πιστεύω ότι αξίζει να το διαβάσετε μέχρι τέλους! Είναι κατά τη γνώμη μου ένα από τα καλύτερα που έχω γράψει!

Αφού λοιπόν επισκεφθήκαμε το ανάκτορο Σέμπρουν, κάναμε βόλτα στο κέντρο και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και επιτέλους κοιμηθήκαμε περίπου 4-5 ώρες, πήραμε δυνάμεις και κατεβήκαμε στις 10:00 το βράδυ στην πλατεία του Δημαρχείου (Rathaus) για την αλλαγή του χρόνου.

Τα πυροτεχνήματα είχαν ήδη ξεκινήσει από τις 9:00 και τα βλέπαμε από το ξενοδοχείο ακόμα και πριν την αναχώρησή μας. Όταν φτάσαμε στο κέντρο αντιληφθήκαμε ότι υπήρχαν πλανώδιοι πωλητές πυροτεχνημάτων και κροτίδων και πως όλα αυτά που βλέπαμε από τόσο νωρίς δεν ήταν κάτι το επίσημο. Ο καθένας μπορούσε να αγοράσει ένα και κάθε τόσο εμφανιζόταν στο ουρανό πολύχρωμα πυροτεχνήματα που έσκαγαν εντυπωσιακά! Πραγματικά ήδη από 3 ώρες πριν αλλάξει ο χρόνος γινόταν "πόλεμος" και το κλίμα ήταν "θερμό" παρά το κρύο της Βιέννης! :)

Όπως προανέφερα στην πλατεία του Δημαρχείου δεν υπήρχε η παραδοσιακή χριστουγεννιάτικη αγορά, καθώς αυτή κλείνει ανήμερα τα Χριστούγεννα στις 5:00 το απόγευμα. Αν θέλετε να δείτε φωτογραφίες από αυτήν, επισκεφθείτε το blog της Σοφίας. Για να πω την αλήθεια, ωραία όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή που δεν πήγαμε Χριστούγεννα αλλά Πρωτοχρονιά και θα διαπιστώσετε παρακάτω το γιατί!

Η μεγάλη πλατεία του Δημαρχείου περικλειόταν από πολλά σπιτάκια που πουλούσαν κυρίως λουκάνικα, ζεστό κρασί αλλά και διάφορα σουβενίρ:

From Vienna - New Year's Eve 2009

Σπιτάκι που πουλούσε κουκλάκια-γουρουνάκια σε διάφορα μεγέθη και σχέδια. Στην αρχή πίστευα πως βλέπαμε γουρουνάκια σε πολλά μαγαζιά με σουβενίρ λόγω των λουκάνικων. Στην συνέχεια όμως έμαθα πως τα γουρουνάκια συμβολίζουν την καλή τύχη. Για αυτό και έχουμε τον κλασσικό κουμπαρά-γουρούνι!

Άποψη του Δημαρχείου περίπου από τη μέση της πλατείας με μερικά από τα σπιτάκια δεξιά. Ένα σπιτάκι πωλούσε αποκλειστικά punsch, το ζεστό κρασί. Πλησιάσαμε μια φορά για να πάρουμε αλλά είχε πολύ έντονη μυρωδιά και τελικά δεν το επιχειρήσαμε. Δεν είμαστε και πολύ του ποτού έτσι κι αλλιώς.

Η μεγάλη κεντρική σκηνή όπου τραγουδούσαν διάφοροι τραγουδιστές και τραγουδίστριες ζωντανά και στην συνέχεια ακολούθησε και ορχήστρα με μερικά πολύ γνωστά κομμάτια κλασσικής μουσικής. Όλοι όσοι ήταν επάνω στην σκηνή ήταν ιδιαίτερα καλοντυμένοι, οι γυναίκες με τουαλέτες και οι άντρες με σμόκιν. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η χαρά που κατάφερναν να μεταδίδουν άκοπα και αδιάκοπα. Καθώς επίσης απευθύνονταν στον κόσμο σε τρεις γλώσσες: στα αυστριακά, στα αγγλικά και στα ιταλικά, (υπήρχαν πάααααρα πολλοί Ιταλοί στην Βιέννη, σε σημείο που θα έλεγα χωρίς υπερβολή ότι πιο συχνά άκουγα ιταλικά παρά αυστριακά!) αλλά δεν ήταν σαν να έκαναν μετάφραση από την μια γλώσσα στην άλλη. Εκεί που μιλούσαν πετούσαν ένα "buon anno" ή ένα "happy new year" και ο κόσμος χαιρόταν!

From Vienna - New Year's Eve 2009

Άλλη άποψη με το Δημαρχείο, την κεντρική σκηνή και το μεγάλο στολισμένο με άσπρα λαμπάκια έλατο στη μέση!

Υπήρχε και μια μεγάλη οθόνη για εμάς που δεν είμαστε κοντά στην σκηνή και δεν έχουμε ορατότητα που κατά διαστήματα έδειχνε και τον κόσμο.

Hot dog & punsch (classic Austria!)

From Vienna - New Year's Eve 2009

Και για να μην σας παρουσιάζω μόνο φωτογραφίες τράβηξα και ένα μικρό βιντεάκι με την φωτογραφική (που γίνεται εύκολα upload) για να έχουμε και λίγο ήχο και κίνηση:

Ιδού και τα δύο hot dogs που φάγαμε. Το αριστερό δεν είναι κουτσουρεμένο αλλά το δάγκωσα πριν σκεφτώ να βγάλουμε photo. :-p Το δεξί ήταν γεμιστό με τυρί, ενώ το αριστερό ήταν κλασσικό. Και τα δύο πεντανόστιμα, αν και δεν είμαι φαν του χοτ ντογκ. Τα ψωμάκια τους ήταν πολύ πλούσια και όχι αυτό το λεπτό ψωμάκι που γνωρίζουμε συνήθως. Παίρνουν μια μακριά μεταλλική ράβδο και σπρώχνουν την ψύχα προς τα κάτω, βάζουν την σως (συνήθως μαγιονέζα και κέτσαπ) και στη συνέχεια προσθέτουν το λουκάνικο. Delicious! :)

Και τώρα ξεκινάνε τα ακόμα πιο ωραία!

[Μικρή παρένθεση: μου άρεσει όταν πηγαίνω σε νέο μέρος να κοιτάζω γύρω γύρω για flyers. Έτσι λοιπόν το πρωί όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο πρόσεξα ότι δίπλα στην ρεσεψιόν είχε διάφορα χαρτιά. Το ένα εξ αυτών είχε έναν χάρτη με διάφορα νούμερα. Δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι ήταν πριν περιπλανηθούμε. Οι 11 αριθμοί που αναγράφονταν αντιστοιχούσαν σε μουσικές σκηνές, καθεμία για διαφορετικό είδος! Δείτε παρακάτω και θα καταλάβετε!]

Λίγο λοιπόν πριν την αλλαγή του έτους είδαμε ότι υπήρχε κόσμος και απέναντι από την πλατεία του Δημαρχείου. Περάσαμε τον δρόμο για να διαπιστώσουμε ότι πολύ κοντά μας υπήρχε ακόμα μια σκηνή, μόνο που σ'εκείνη έπαιζαν αποκλειστικά ντίσκο μουσική και πάνω στη σκηνή έγραφε φυσικά "Disco Fever":

From Vienna - New Year's Eve 2009

Τότε σκεφτήκαμε ότι ίσως τα νούμερα στο flyer να αντιστοιχούσαν σε μουσικές σκηνές (που όντως έτσι ήταν!) Γυρίσαμε λοιπόν στην πλατεία για την αντίστροφη μέτρηση και αποφασίσαμε στη συνέχεια να περιπλανηθούμε.

Με το που το ρολόι χτύπησε μηδέν λουστήκαμε με σαμπάνιες! Πραγματικά δεν το περίμενα αυτό. Σκουπίζαμε μετά τη φωτογραφική και την βιντεοκάμερα!!!

Να και τα επίσημα πυροτεχνήματα που εκτοξεύτηκαν κατά δεκάδες από τις δύο μεριές του Rathaus.

Το νέο έτος μόλις έχει μπει. Καλωσόρισες 2009!

Η φωτογραφία μπορεί να είναι λίγο κουνημένη, αλλά την έβαλα γιατί αν κάνετε κλικ μπορείτε ίσως να διακρίνετε ανθρώπινες μορφές στο μπαλκόνι του Rathaus. Υποθέτω κάποιοι επίσημοι της πόλης θα απολάμβαναν από ψηλά το πανηγύρι που γινόταν κάτω! :)

Τα πρώτα μηνύματα (sms) που εστάλησαν μετά την αλλαγή του χρόνου στην μεγάλη οθόνη.

Αφού λοιπόν αγκαλιαστήκαμε και φιληθήκαμε, αρχίσαμε την περιπλάνηση. Αυτό που είδα και έζησα δεν το έχω ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου! Από που ν'αρχίσω και που να τελειώσω; Από το γεγονός ότι υπήρχαν τόσες πολλές μουσικές σκηνές, άλλες με ζωντανή μουσική και άλλες με DJs; Από το γεγονός ότι ο κόσμος ήταν ακομπλεξάριστος και χόρευε χωρίς να σκέφτεται τι θα πει ο διπλανός του; Από το γεγονός ότι παρότι υπήρχαν πάρα πολύ μεθυσμένοι και χιλιάδες μπουκάλια στο πάτωμα κανείς μα κανείς δεν παρεκτρεπόταν;! Ή από το γεγονός ότι γύρω στις δύο που κάναμε ακόμα βόλτα είδαμε δίπλα στην εκκλησία του Αγίου Στεφάνου τους καθαριστές με το πορτοκαλί φοσφοριζέ μπουφανάκι να είναι έτοιμοι να λάβουν δράση!!!!! Αυτό πραγματικά με εντυπωσίασε! Ή όλα αυτά μαζί μάλλον!

Μετά το Disco Fever η αμέσως επόμενη σκηνή που είδαμε είχε ένα συγκρότημα live και έπαιζε αποκλειστικά Rock'n'Roll.

Μέχρι και η τελευταία πιο μικρή πλατειούλα ήταν όμορφα στολισμένη!

Και φτάνουμε σε μία από τις τρεις πιο ωραίες σκηνές κατά τη γνώμη μου η οποία είχε DJ και τη διοργάνωση είχε ο Hit Radio, ένας από τους μεγαλύτερους νεανικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της Βιέννης. Με το που πλησιάσαμε μπροστά έπαιζε αυτό το τραγούδι:

Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να χοροπηδάω σαν τρελή! Τρελαίνομαι για 90s! Το "Everybody Gonfi Gon" των Two Cowboys το έχω μέσα στη διπλή συλλογή NOW That's What I Call Music! 28 που κυκλοφόρησε το 1994! Η συλλογή εξακολουθεί να βγαίνει και σήμερα και όπως βλέπω στο επίσημο site της η πιο πρόσφατη είναι το NOW 70!!!

Να και σε ένα banner ο χάρτης με τις σκηνές που σας έλεγα νωρίτερα.

Το "Wiener Silvesterpfad" αναφερόταν παντού. Δεν ξέρω τι σημαίνει, νομίζω όμως ότι είναι το όνομα της διοργάνωσης όλης αυτής της μεγάλης γιορτής ή κάτι τέτοιο. Αν κάποιος γνωρίζει ας με διαφωτίσει! :)
Πίσω αριστερά βλέπετε να φωτίζεται και μια πολυκατοικία με πολύχρωμα χρώματα με προτζέκτορα και κάθε τόσο άλλαζε η εικόνα.

Το μεγάλο σύνθετο άγαλμα σε ρυθμό μπαρόκ που βλέπετε είναι ο Στύλος της Πανώλης. Χτίστηκε μετά την επιδημία της πανούκλας του 1679. Τώρα στη βάση του χόρευαν ξέφρενα διάφοροι νέοι!

Ένας από τους δύο πιο όμορφα στολισμένους πεζοδρόμους. Αμέτρητα φωτάκια κρέμονται από πάνω μας σε σχήμα μεγάλων πολυελαίων! Καταπληκτικό!

Από την άλλη μεριά βέβαια δεν ήταν αναμένα και δεν γνωρίζω το γιατί. Σίγουρα ήταν κρίμα!

Ο καθεδρικός του Αγίου Στεφάνου by night. Σχεδόν καθόλου φωτισμένος (για να λέμε και τα άσχημα). Το λίγο μοβ φως που φαίνεται στη σκεπή του προέρχεται από ένα μοντέρνο κτίριο που βρίσκεται απέναντί του (βλ. παρακάτω).

Κάθε δρόμος και διαφορετική χριστουγεννιάτικη διακόσμηση (όπως και στο Λονδίνο). Σαν να είσαι μέσα σε κάποιο παραμύθι!

Το μοντέρνο κτίριο που ανέφερα προ ολίγου. Ονομάζεται Χάας Χάους και κατασκευάστηκε το 1990. Ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα η κατασκευή ένος τόσο λαμπερού κτιρίου από γυαλί και γαλαζοπράσινο μάρμαρο μέσα στην κλασσική Βιέννη. Το αποτέλεσμα όμως δικαίωσε τον αρχιτέκτονα Χανς Χόλαϊν.
Υποθέτω ότι στο ρετιρέ βρίσκεται κάποια ντίσκο καθώς υπήρχαν πολλά φωτορυθμικά. Εκτός αν είναι κάποιος άλλος χώρος που τον είχαν ειδικά διαμορφώσει για την ξεχωριστή αυτή βραδιά.

Κάποιο άλλο μικρότερο stage με DJ και ρυθμούς πιο trance & progressive.

Η δεύτερη καλύτερη σκηνή κατά τη γνώμη μου με διάφορες μεγάλες επιτυχίες. Και σ'αυτήν την σκηνή την οργάνωση είχε ραδιοφωνικός σταθμός, ο Radio Arabella 92,9.

Οι μεγάλες κόκκινες μπάλες που σας είχα δείξει μέρα σε προηγούμενο ποστ, εδώ πολύ όμορφα φωτισμένες τη νύχτα! Ίσως ο πιο εντυπωσιακός και πρωτότυπος στολισμός της πόλης.

Και λίγο πριν κλείσω το μεγάλο αυτό ποστ, σας παρουσιάζω την τρίτη - κατ'εμέ - καλύτερη μουσική σκηνή: Viva Italia φυσικά!!! Αυτά είναι! Μία μουσική σκηνή μόνο με γνωστά ιταλικά τραγούδια!

### Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano,
lasciatemi cantare
una canzone piano piano.
Lasciatemi cantare,
perché ne sono fiero:
sono un Italiano,
un Italiano vero. ###

Συγγνώμη, παρασύρθηκα χεχε!

Και κάπου εδώ αποφασίσαμε να γυρίσουμε σιγά σιγά στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε καθώς το πρωί είχαμε εκδρομή στο Σάλζμπουργκ. Εγώ ήμουν ικανή να μείνω σε καθεμιά από τις σκηνές και να χορεύω ως το πρωί, αλλά ευτυχώς ο Γιάννης μου θύμιζε την εκδρομή και το ότι έπρεπε να είμαστε ξεκούραστοι κι έτσι είδαμε αρκετές από τις σκηνές και γυρίσαμε κατά τις 2:30 στο ξενοδοχείο. Η τελευταία μου πρόταση πριν μπούμε στο ταξί ήταν "δεν θέλω να ξανακάνω Πρωτοχρονιά στην Ελλάδα!!". Τόσες μουσικές σκηνές, ό,τι μουσική και να ακούει κάποιος σίγουρα θα έβρισκε κάτι που να του αρέσει! Τόσο ωραίος στολισμός! Τόσο κεφάτος κόσμος!

Δεν εννοώ φυσικά ότι θέλω να κάνω συνέχεια Πρωτοχρονιά στην Βιέννη, αλλά θα μου άρεσε να δω στο μέλλον από κοντά πως γιορτάζουν την μέρα αυτή και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι τελικά πολύ ξενέρωτα! Αλλάζει το έτος και έχεις τους Δημάρχους να μιλάνε μπλα μπλα μπλα, και ούτε που καταλαβαίνεις την αλλαγή. Παλιότερα την γιορτάζαμε με περισσότερο κέφι. Ακόμα και στην τηλεόραση γίνονταν αξιόλογα εοραστικά προγράμματα. Πλέον τίποτα! Τέλος πάντων!

Στο επόμενο ποστ το χιονισμένο Σάλζμπουργκ!

13 comments:

1. Καλώς σε βρήκα Δανάη!
    Τι ωραία που με ταξίδεψε η ανάρτησή σου… Είχα πάρει μια πρώτη γεύση από Βιέννη από τη Σοφία και τώρα η εικόνα ολοκληρώθηκε!
    Οι άνθρωποι διοργανώνουν ένα τεράστιο πανηγύρι, όχι αστεία! Θα περιμένω με ανυπομονησία και το Σάλζμπουργκ… Καλό βράδυ!

ReplyDelete
  2. Δανάη το μοντέρνο κτίριο επέναντι από την Εκκλησία του Αγίου Στεφάνου είναι ενά καταπληκτικό ξενοδοχείο και ο τελευταίος όροφος είναι το εστιατόριο και το bar του...πραγματικά υπέροχο. Μείναμε εκεί πέρυσι τα Χριστούγεννα...
    Πάντως η Βιέννη νομίζω ότι ειναι μαγική πόλη.

3. Ζηλεύω Δανάη μου!! Έχω μια πρόταση να σου κάνω: Σε παρακαλώ, πάρτε με στο επόμενο ταξίδι μαζί σας :P
    Εδώ δυστυχώς χάλια. Αλλά τί να κάνεις, ο καθένας με ό,τι έχει τη βγάζει.

ReplyDelete
  4. @ Aνώνυμο/η, στον οδηγό Explorer που έχουμε πάρει για τη Βιέννη λέει πως το Χάας Χάους στο εσωτερικό του έχει ένα αίθριο που περιβάλλεται από καταστήματα, ένα εστιατόριο, το καφέ Do&Co και γραφεία. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι είναι ξενοδοχείο! Ευχαριστώ για την πληροφορία! :)

@ Αναστασία, έχε έτοιμες βαλίτσες, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα βρούμε ευκαιρία για απόδραση, χεχε!! ;)

5. Δανάη, νομίζω ότι κάναμε και οι δύο την καλύτερη επιλογή. Εμένα όλα αυτά τα πανηγύρια & οι μουσικές με κουράζουν, οπότε νομίζω ότι δεν θα μου άρεσε να είμαι στη Βιέννη για Πρωτοχρονιά. Χίλιες φορές στο σπίτι μου με την οικογένειά μου. Πάντως σε ένα πράγμα έχεις δίκιο, η γιορτή που γίνεται στην Αθήνα το βράδυ της Πρωτοχρονιάς δεν έχει καμία σχέση.

Ευχαριστώ για το λινκάρισμα :-)

ReplyDelete
  6. Δανάη και το ξενοδοχείο do&co λεγεται το καφέ που λες είναι το καφέ του ξενοδοχείου... Σού βάζω και την διεύθυνση του στο internet για να το έχεις υπόψιν σου για άλλη φορά...
    Το όνομα μου είναι Σάκης για να μην γράφω και ανώνυμα αλλά είμαι νέος ακόμη και δεν κσέρω πως γίνεται να γράφεις με όνομα....

ReplyDelete
  7. Σοφία, είναι αλήθεια ότι στην Ελλάδα συνηθίζουμε την Πρωτοχρονιά να την περνάμε πιο οικογενειακά, σε κάποιο σπίτι και πολύς κόσμος να παίζει χαρτιά κλπ.

Εγώ δεν έχει τύχει ποτέ να κατέβω στο κέντρο για την αλλαγή του έτους, πάντα ήμουν στο σπίτι και μετά καθένας έπαιρνε το δρόμο του. Προσωπικά συνήθιζα να πηγαίνω σε κάποιο club ή κάποια ντίσκο.

Η εμπειρία όμως της Βιέννης μου άρεσε πολύ, ως κάτι το διαφορετικό! Η οργάνωση ήταν - όπως είπες και εσύ - κάτι το ασύγκριτο!

Σάκη, απλά όταν αφήνεις σχόλιο, εδώ κάτω από την φόρμα που γράφεις διαλέγεις στο comment as: την επιλογή Name/Url και συμπληρώνεις το όνομά σου και το blog σου (αν έχεις ένα) δεν είναι τίποτα το δύσκολο! Καλωσόρισες! :)

ReplyDelete
  8. Τα σπιτάκια με τα γουρουνάκια (κι εγώ είχα την απορία γιατί τόσα γουρουνάκια!) τα προλάβαμε κι εμείς, που φύγαμε από Βιέννη στις 27!
    Όσο για την περίοδο που επιλέξατε, ναι μεν ήταν πολύ εντυπωσιακά όλα αυτά, αλλά εγώ δεν μπορώ να φανταστώ την πρωτοχρονιά μακριά από την οικογένεια και τους φίλους μου!
    Περιμένουμε το post σου για το Σάλτσμπουργκ...
    Καλό Σαββατοκύριακο Δανάη μου!

9. Wiener Silvesterpfad:
    "Silvester" onomazoun oi Austriakoi thn paramonh prwtoxronias.
    "Wiener" shmainei Biennezikos-kh
    "Pfad" shmainei xnari...
    Me liga logia an akolou8hseis ta "shmata", dhladh tis afises tou Wiener Silvesterpfad 8a katalhgeis ka8e fora se mia stage opou paizoun live mousikoi :)

Ta Xristougenna einai gia tous Austriakous ka8ara oikogeneiakh giorth. H Bienni adeiazei k peftoun oi times sta ksenodoxeia, pragma pou ekmetalleuontai ta ellhnika taksidiotika grafeia k uposxontai ston Ellhna Xristougenna sth Bienni... Pou na kserei omws o kahmenos o Ellhnas oti ftanontas sth polh den 8a vrei oute McDonalds anoixto? :P
    Meta tis 26 h polh ksanagemizei ka8ws oloi epistrefoun apo ta xwria tous k proetoimazontai gia to megalo Silvester party.
    Paramonh Prwtoxronias th giortazoume panta me filous edw... polu krasi, genika polu alkohol, fasaria, purotexnhmata, xoro k mousiki...
    To teleio meta apo auto to terastio party: etsi k pas mia volta kata tis 8 to prwi 1h Ianouariou mesa sto kentro, de 8a vreis OYTE guali gia deigma! Exoun ka8arisei, exoun summazepsei k oute gata oute zhmia! Kaneis de 8a mporouse na fantastei to ti mporei na eixe ginei to prohgoumeno vradu sth plateia tou Ag.Stefanou an den htan ekei...

Filw se ek Viennis :)

10. Δαναη!!!!!!
    εχασα 9 ποστ, νομιζω ομως οτι διαβασα το καλυτερο, ω ναι!! παενμορφη η βιεννη, την εχω στα υποψιν αν και δεν ξερω αν θα θελα να μαι εκει πρωτοχρονια!
    παω να διαβασω και ταυπολοιπα που εχασα!!

(καλη χρονια!)

ReplyDelete
  11. @ Σοφία: Σου λύθηκε και εσένα λοιπόν η απορία για τα γουρουνάκια! :)
    Εμένα πάλι μου άρεσε που κάναμε κάτι διαφορετικό φέτος. Οι τυπικές οικογενειακές συναθροίσεις δεν είναι και το καλύτερό μου! :P
    Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω και ποστ για το Σάλτσμπουργκ. Stay tuned! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

@ ατίθασο πνεύμα: Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσες!
    Καλωσόρισες και στο blog! :)

@ Lifewhispers: Hello there! Δεν πειράζει που έχασες τα προηγούμενα, έχεις μπόλικο χρόνο μέσα στο ΣΚ to catch up! ;) Όντως η Βιέννη ήταν καταπληκτική!

12. καλημέρα!
    είχα καιρό να σε επισκεφθώ και διάβασα 9 posts μαζεμένα! Πολύ ωραίες οι φώτο σου αλλά και η διήγηση σου κ στα 4 parts! Μας ταξιδεύεις κ εμάς που δεν φεύγουμε τόσο συχνά για κάπου...
    Φοβερό το κλίμα αλλά και οι πολλές μουσικές σκηνές επίσης! Και συμφωνώ απόλυτα, στην Ελλάδα το γιορτάζουμε με τον πλέον ξενέρωτο τρόπο το νέο έτος... ;p

ReplyDelete
  13. Σ'ευχαριστώ πολύ _fok_!

Μου άρεσε τόσο πολύ η ιδέα με τις διαφορετικές μουσικές σκηνές που σκέφτηκα γιατί να μην γίνεται και στη Θεσσαλονίκη αυτό; Να υπάρχει η μεγάλη η κεντρική στην πλατεία Αριστοτέλους, μία άλλη Αριστοτέλους με Εγνατία, μια τρίτη στην πλατεία Αγίας Σοφίας, μία στην πλατεία του Λευκού Πύργου κλπ. Θα ήταν πολύ ωραίο! Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο θέλει οργάνωση και φαντασία (γιατί χρήματα μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν!) που λείπουν - δυστυχώς - από αυτήν την χώρα!