Wednesday 8 April 2020

Εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό υλικό

Καλησπέρα! Έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με το blogging, αλλά θεώρησα ότι αυτό το ποστ είναι απαραίτητο, τόσο για εμένα όσο και για όσους ψάχνουν εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά τους!

Έχει σχεδόν έναν μήνα που έκλεισαν τα σχολεία και #menoumespiti λόγω του κορονοϊού και πιστεύω όλοι οι γονείς λίγο πολύ ψάχνομαστε για να έχουν τα παιδιά έστω μια στοιχειώδη επαφή με τα μαθήματα.

Προσωπικά, έχω ανοιχτά χίλια tabs στο laptop για να μη χάσω κάποιες σελίδες που μου άρεσαν, άλλα τόσα στο κινητό από το οποίο συνήθως χαζεύω και πολλές φορές σημειώνω και κάποιο άλλο site που μου φάνηκε ενδιαφέρον. Επειδή λοιπόν υπάρχουν σε πολλά μέρη, σκέφτηκα να τα κάνω μια ανάρτηση στο blog μου για να τα έχω και εγώ συγκεντρωμένα και να τα μοιραστώ και με όλους εσάς που έχετε μικρά παιδιά και ψάχνετε όχι μονο εκπαιδευτικό υλικό αλλά και διάφορες άλλες δραστηριότητες, όπως χειροτεχνίες και κατασκευές που μπορείτε να κάνετε παρέα στο σπίτι!

Δεν ξέρω αν όλα αυτά τα sites και blogs που έχω ανακαλύψει τελευταία προϋπήρχαν ή αν κάποια δημιουργήθηκαν τώρα για να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών αλλά καθημερινά ανακαλύπτω ολοένα και περισσότερα που μου αρέσουν! 




Να σημειώσω στο σημείο αυτό ότι όσα θα αναφέρω παρακάτω είναι αυτά που φάνηκαν ενδιαφέροντα σε εμένα και δεν γνωρίζω καθόλου προσωπικά τους δημιουργούς τους.

Ας αρχίσουμε λοιπόν...


To "Στην τάξη" είναι αυτό που ξεχώρισα αμέσως από την πρώτη στιγμή και το λάτρεψα! Έχει κατά την γνώμη μου τις καλύτερες ασκήσεις - τόσο σε εκτυπώσιμο υλικό όσο και διαδραστικές για τον υπολογιστή - που συνάντησα για παιδιά κάθε τάξης του δημοτικού! Προσωπικά έχω αποθηκεύσει ήδη όλες τις ασκήσεις της γλώσσας της β' δημοτικού που είναι μαθήτρια η μικρή μου και της τις δίνω λίγες λίγες. Έχουμε κάνει και αρκετές από τις διαδραστικές. Το site είναι πολύ εύχρηστο καθώς τα μαθήματα χωρίζονται ανά τεύχος όπως υπάρχουν στα σχολικά βιβλία και βρίσκεις πολύ εύκολα την εκάστοτε ενότητα την οποία θέλεις να κάνει επανάληψη! Σιγά σιγά θα δω και τις αντίστοιχες των μαθηματικών...



Σε αυτό το blog θα βρείτε υλικό όχι μόνο για το δημοτικό αλλά για όλες τις βαθμίδες (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο) καθώς και εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά κάθε ηλικίας.  



Και στο "Πρώτο Κουδούνι" θα βρείτε φύλλα εργασίας και παιχνίδια για παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού.



Αυτό το ανακάλυψα μόλις σήμερα. Συγκεκριμένα είδα τα δωρεάν φύλλα εργασίας για το Πάσχα που είναι και επίκαιρο και καθώς έκανα περιήγηση μέσα στο σάιτ έπεσε το μάτι μου πάνω στις Δημιουργικές Εργασίες για τον "Ραφτάκο των λέξεων" του συγγραφέα παιδικών βιβλίων Αντώνη Παπαθεοδούλου το οποίο και έχουμε.

Και μιας και ανέφερα τον Αντώνη Παπαθεοδούλου να πω σε αυτό το σημείο ότι τον είχα πολύ σε εκτίμηση εδώ και καιρό αλλά με την αφήγηση των παραμυθιών του που έχει κάνει τις τελευταίες μέρες, τον έχω πραγματικά λατρέψει! Κάντε εγγραφή στη σελίδα του στο YouTube και δεν θα το μετανιώσετε! Στο τέλος της εκάστοτε αφήγησης μας δείχνει και διάφορες κατασκευές είτε ο ίδιος είτε κάποια από τις εικονογράφους με τις οποίες έχει συνεργαστεί! Εμείς τις έχουμε κάνει ΟΛΕΣ!!


Ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους καθώς και κουκλοθέατρο και θεατρικές παραστάσεις (όπως το υπέροχο "Βαλς με τα παραμύθια" της Κάρμεν Ρουγγέρη που είχαμε την τύχη να απολαύσουμε πέρσι το καλοκαίρι) μπορείτε να δείτε σε αυτό το link! Καλή διασκέδαση!



Από το συγκεκριμένο σάιτ έχω ξεχωρίσει αυτήν τη σελίδα που προτείνει μια δραστηριότητα για κάθε μέρα της καραντίνας. Δεν τις έχω βγάλει όλες, αλλά αυτές που πιστεύω ότι ταίριαζαν περισσότερο στη μικρή μου! Όλες ενθαρρύνουν πάντως τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών.



Σε αυτό το σάιτ θα βρείτε κάτι παρόμοιο με αυτό που κάνω εγώ εδώ με αυτήν την ανάρτηση: άλλα παιδαγωγικά sites που μπορούν να σας φανούν χρήσιμα. Για μαθητές από προνήπια ως και τρίτη λυκείου.


Τα παιδία παίζει

Ένα σάιτ στο οποίο μπορείτε να βρείτε άπειρο υλικό για κατασκευές, αφήγηση παραμυθιών (πραγματικά η Μαρί από το Ηράκλειο της Κρήτης είναι πολύ εκφραστική σε αυτό!), θεατρικό παιχνίδι, παιχνίδι ρόλων και πολλά ακόμα!


Παιδιά, μένουμε σπίτι!

Ακόμα ένα blog με κατασκευές και ιδέες για δημιουργική απασχόληση στο σπίτι!



Η εκπαίδευση στα μάτια των παιδιών

Μια σελίδα στο facebook που προτείνει κατασκευές, μαγειρική, ασκήσεις και άλλα πολλά...



childit.gr

Ιδέες για ζωγραφική και διάφορες πασχαλινές κατασκευές


mountzoura.gr

Site με διασκεδαστικά παιχνίδια και κουίζ για παιδιά πρώτης, δευτέρας και τρίτης δημοτικού! Άξιζει να του ρίξετε μια ματιά, έχει πολύ υλικό!!


Αυτά προς το παρόν (αν και είμαι σίγουρη ότι μόνο "αυτά" δεν είναι!) Θα επανέρχομαι με ενημερώσεις της συγκεκριμένης ανάρτησης όποτε πέφτει κάτι όμορφο και ενδιαφέρον στην αντίληψή μου!

Updated 06/05/2020

ΥΓ. Προτείνω τις παραπάνω σελίδες να τις ακολουθήσετε και στο Facebook για να ενημερώνεστε άμεσα για νέα άρθρα και ιδέες!

1 comment:

  1. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Όλα πολύ ενδιαφέροντα!

    ReplyDelete